Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. De rest van de show was top, maar in het eerste nummer had ze valse noten... Jammer joh... Rebeccaa schreef:Celiien schreef:Uh wie?
*gegoogeld* Dat is toch geen celebeerder B-bnn'er
of zelfs C
Maar is het echt zo erg joh ? Kan me er wel iets bij voorstellen, twee nichtjes helemaal gek van dat 1 gay-rection
Volwassen reactie om het gay-rection te noemen, zeker omdat je zelf taylor swift fan bent..

ongeveer alle artiesten hebben allerlei haatreactie's op internet dat heb je met alles, om je daar nou druk om te gaan maken
lotlot2 schreef:Zo heb ik een keer een klap in m'n gezicht gekregen omdat ik zei dat Justin Bieber veel te vroeg aan zijn carrière is begonnen....
Aparte mensen...
lotlot2 schreef:Zo heb ik een keer een klap in m'n gezicht gekregen omdat ik zei dat Justin Bieber veel te vroeg aan zijn carrière is begonnen....
. Maar ik zag dus een groepje fans (nauwelijk twee turven hoog, krijsen, shirtjes aan, je weet wel). En dan heb ik echt de neiging om iets flauws te zeggen omdat ze dan compleet flippen
. Maar ik weet dat dat kinderachtig is, dus dan doe ik het niet...
Ik heb me kapot gelachen. Kinke schreef:ik snap het probleem ook niet. Ik vind persoonlijk Shania sowieso geen goede zangeres
. Ieder zo zijn talent.eilleen333 schreef:lotlot2 schreef:Zo heb ik een keer een klap in m'n gezicht gekregen omdat ik zei dat Justin Bieber veel te vroeg aan zijn carrière is begonnen....
Echt waar? Dat is echt kansloos...
Ergens voel ik altijd wel die drang... Laatst waren er concerten van... Iemand. Maar ik zag dus een groepje fans (nauwelijk twee turven hoog, krijsen, shirtjes aan, je weet wel). En dan heb ik echt de neiging om iets flauws te zeggen omdat ze dan compleet flippen
. Maar ik weet dat dat kinderachtig is, dus dan doe ik het niet...
Maar ik heb ook collega's van 15. Dus ik zeg:
"Ik heb echt niets met Justin Bieber en One Direction. Vind er niets aan, en ik vind ze ook niet mooi zingen."
"Nou, dan vind ik jouw muziek ook niet meer leuk, en dan kunnen die ook niet zingen!!"Ik heb me kapot gelachen.
Het doet me een beetje denken aan het hele gedoe rondom het songfestival nu
(nou gaan sommige mensen daar wel echt te ver met hun opmerkingen dat vind ik ook.) Maar als mensen zeggen dat ze het liedje niet leuk vinden worden ze rustig uitgescholden.Rebeccaa schreef:Je hoeft muziek niet leuk te vinden, maar ik vind het zo belachelijk om er dan zulke rare dingen over te zeggen, je kan toch ook gewoon zeggen dat het niet je ding is?
Oh en ik vind het óók echt niet leuk als mijn favoriete band afgekraakt wordt trouwens, ik vind vaak dat mensen dan zo'n gemene opmerking maken als "HAHA maar jij luistert toch poedersuiker muziek". Lekker boeiend, laat mensen lekker fangirlen.
SimoneeM schreef:O ja nee tuurlijkHet doet me een beetje denken aan het hele gedoe rondom het songfestival nu
(nou gaan sommige mensen daar wel echt te ver met hun opmerkingen dat vind ik ook.) Maar als mensen zeggen dat ze het liedje niet leuk vinden worden ze rustig uitgescholden.
Ik vind het zelf een erg mooi liedje, maar dat betekent niet dat anderen dat ook moeten vinden..

schrok met laprazurus
eilleen333 schreef:Ik ben daar een beetje te nuchter voor. Net zoals met de Olympische Spelen. De helft van de schaatsters kwam uit Zwolle. Mijn moeder helemaal gek... Tsja, of ze nou uit Zwolle komen of uit Zeeland, ik ken die mensen toch niet?!
Dus als ik iemand zou kennen die bekend is. Dan ken ik toch gewoon een klasgenoot? Waarom wordt die persoon anders omdat het een BN-er is? Misschien vertoont die persoon ander gedrag, maar dan hou ik me toch gewoon afzijdig, als het een naar ventje blijkt te zijn?