Beroemdheid in de klas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ryomieko

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:27

Je kan er ook voor kiezen om te negeren wat andere mensen over jou idool/idolen vinden. Als jij ze helemaal geweldig vindt, prima toch?
Als ik mij toch druk zou moeten gaan maken wat andere mensen van mijn idolen vinden, phoeh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:29

Celiien schreef:
Uh wie :') ?
*gegoogeld* Dat is toch geen celeb _O- eerder B-bnn'er := of zelfs C :=
Maar is het echt zo erg joh ? Kan me er wel iets bij voorstellen, twee nichtjes helemaal gek van dat 1 gay-rection :+

Volwassen reactie om het gay-rection te noemen, zeker omdat je zelf taylor swift fan bent.. :')

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:29

Maar ook over levende mensen mag ik toch gewoon een mening vormen?
Justin Bieber vind ik een etterbakje. Leuk voor de mensen die zijn muziek wel leuk vinden, maar van mij mogen ze die ergens hoog in de Canadese begen verstoppen.

Miley Cirus is net zo'n geval. Compleet van het padje af. Die mensen ga ik echt geen hand boven het hoofd houden.

1Direction ken ik verder niet, en volgens mij zijn die minder extreem qua gedrag, maar dan nog hoef ik ze niet leuk te vinden, en ik hoef al helemaal niet te liegen dat ik ze goed vind zingen toch? Laten we gewoon allemaal eerlijk blijven.
Shania Twain zong 1 December in Las Vegas ook vals (en daar betaal ik dan dus 2000 euro voor, haha!)... Waarom zou ik zeggen dat ze steengoed zong? Omdat ze ook maar een mens is? Dan had ze niet op een podium moeten gaan staan ;) . De rest van de show was top, maar in het eerste nummer had ze valse noten... Jammer joh...
Laatst bijgewerkt door eilleen333 op 11-04-14 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:30

Rebeccaa schreef:
Celiien schreef:
Uh wie :') ?
*gegoogeld* Dat is toch geen celeb _O- eerder B-bnn'er := of zelfs C :=
Maar is het echt zo erg joh ? Kan me er wel iets bij voorstellen, twee nichtjes helemaal gek van dat 1 gay-rection :+

Volwassen reactie om het gay-rection te noemen, zeker omdat je zelf taylor swift fan bent.. :')

Daar ben ik het wel mee eens, die 'nicknames' heb ik niet zoveel mee. Moet eerlijk zeggen dat ik ze zelf ook wel gebruik, maar eigenlijk laat je je daar wel heel erg mee kennen.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:31

Zo heb ik een keer een klap in m'n gezicht gekregen omdat ik zei dat Justin Bieber veel te vroeg aan zijn carrière is begonnen....

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:32

Taylor slut is t toch <<) ?
I don't care jullie mogen t van mij zeggen. Ik vind persoonlijk anders en daar gaat t voor mij om. En Doanique doe alsjevlieft niet zo schijnheilig, iedereen maakt wel eens grappen ten koste van een ander _O-

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:32

ik snap het probleem ook niet. Ik vind persoonlijk Shania sowieso geen goede zangeres :)
Verder kan ik er geen oordeel over vellen, ik ken haar niet persoonlijk dus geen idee of ze een leuk mens is of niet. Maar dat verheerlijken van die zgn. popsterren is ook onzin. Een paar hits, een paar jaar geld incasseren en dan verdwijnen ze weer als sneeuw voor de zon.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:33

lotlot2 schreef:
Zo heb ik een keer een klap in m'n gezicht gekregen omdat ik zei dat Justin Bieber veel te vroeg aan zijn carrière is begonnen....

:? :? _O- _O-

melody7

Wat grappig! Wel raar dat ze onaangekondigd met die camera's de klas in komen..

Mijn vader is goed bevriend met N.ol H.avens dus die kwam hier ook vrij vaak.

Doanique trek het je niet zo aan joh :+ ongeveer alle artiesten hebben allerlei haatreactie's op internet dat heb je met alles, om je daar nou druk om te gaan maken :')

Moon_light94

lotlot2 schreef:

Ik las even mee, maar sorry!? Waar slaat dat nou op? _O- Aparte mensen...

Om even terug te komen op het onderwerp. Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt. Maar beroemdheden zijn inderdaad ook gewoon mensen. Lijkt me wel apart, ineens een camera voor je neus :+
Laatst bijgewerkt door Moon_light94 op 11-04-14 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:34

lotlot2 schreef:

Echt waar? Dat is echt kansloos...
Ergens voel ik altijd wel die drang... Laatst waren er concerten van... Iemand ;) . Maar ik zag dus een groepje fans (nauwelijk twee turven hoog, krijsen, shirtjes aan, je weet wel). En dan heb ik echt de neiging om iets flauws te zeggen omdat ze dan compleet flippen :P . Maar ik weet dat dat kinderachtig is, dus dan doe ik het niet...

Maar ik heb ook collega's van 15. Dus ik zeg:
"Ik heb echt niets met Justin Bieber en One Direction. Vind er niets aan, en ik vind ze ook niet mooi zingen."
"Nou, dan vind ik jouw muziek ook niet meer leuk, en dan kunnen die ook niet zingen!!" :') Ik heb me kapot gelachen.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:35

Kinke schreef:
ik snap het probleem ook niet. Ik vind persoonlijk Shania sowieso geen goede zangeres :)

Ben ik het mee eens. Ik luister ook veel Alison Krauss en die heeft echt een dijk van een stem. Zeker live.. Kippevel!!! Whoo! Die heeft haar 26 Grammy's echt dik verdiend!
Shania kan daar echt niet aan tippen qua zang. Maar dat is toch ook niet erg? Iedereen heeft zo zijn talenten en de een is nou eenmaal beter dan de ander. Tsja... Shania is dan weer beter in een show maken en songwriting. Alison schrijft niet zelf, iets waar ik me altijd aan erger :P . Ieder zo zijn talent.

Justin en One Direction maken er meer een show van, maar leveren vocaal behoorlijk in...
Laatst bijgewerkt door eilleen333 op 11-04-14 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:36

eilleen333 schreef:
lotlot2 schreef:

Echt waar? Dat is echt kansloos...
Ergens voel ik altijd wel die drang... Laatst waren er concerten van... Iemand ;) . Maar ik zag dus een groepje fans (nauwelijk twee turven hoog, krijsen, shirtjes aan, je weet wel). En dan heb ik echt de neiging om iets flauws te zeggen omdat ze dan compleet flippen :P . Maar ik weet dat dat kinderachtig is, dus dan doe ik het niet...

Maar ik heb ook collega's van 15. Dus ik zeg:
"Ik heb echt niets met Justin Bieber en One Direction. Vind er niets aan, en ik vind ze ook niet mooi zingen."
"Nou, dan vind ik jouw muziek ook niet meer leuk, en dan kunnen die ook niet zingen!!" :') Ik heb me kapot gelachen.

O ja nee tuurlijk :') Het doet me een beetje denken aan het hele gedoe rondom het songfestival nu :') (nou gaan sommige mensen daar wel echt te ver met hun opmerkingen dat vind ik ook.) Maar als mensen zeggen dat ze het liedje niet leuk vinden worden ze rustig uitgescholden.
Ik vind het zelf een erg mooi liedje, maar dat betekent niet dat anderen dat ook moeten vinden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:37

Je hoeft muziek niet leuk te vinden, maar ik vind het zo belachelijk om er dan zulke rare dingen over te zeggen, je kan toch ook gewoon zeggen dat het niet je ding is?

Oh en ik vind het óók echt niet leuk als mijn favoriete band afgekraakt wordt trouwens, ik vind vaak dat mensen dan zo'n gemene opmerking maken als "HAHA maar jij luistert toch poedersuiker muziek". Lekker boeiend, laat mensen lekker fangirlen.

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:39

Rebeccaa schreef:
Je hoeft muziek niet leuk te vinden, maar ik vind het zo belachelijk om er dan zulke rare dingen over te zeggen, je kan toch ook gewoon zeggen dat het niet je ding is?

Oh en ik vind het óók echt niet leuk als mijn favoriete band afgekraakt wordt trouwens, ik vind vaak dat mensen dan zo'n gemene opmerking maken als "HAHA maar jij luistert toch poedersuiker muziek". Lekker boeiend, laat mensen lekker fangirlen.

Dat ben ik helemaal met je eens. Het niet leuk vinden helemaal prima. Maar sommige opmerkingen... 8)7

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:39

SimoneeM schreef:
O ja nee tuurlijk :') Het doet me een beetje denken aan het hele gedoe rondom het songfestival nu :') (nou gaan sommige mensen daar wel echt te ver met hun opmerkingen dat vind ik ook.) Maar als mensen zeggen dat ze het liedje niet leuk vinden worden ze rustig uitgescholden.
Ik vind het zelf een erg mooi liedje, maar dat betekent niet dat anderen dat ook moeten vinden..

Daar hebben we op het werk wel eens lol over. Ik regel de muziek. Dus ik zet mijn mobiel aan op Qmusic en dan moeten ze niet zeuren. Heel soms klagen ze wel, als Q lang geen leuke muziek draait en dan dreig ik altijd: "Nog 1 keer zeuren en ik zet MIJN muziek aan op volume 50!" dan zijn ze stil. Ze vinden het echt verschrikkelijk en ik kan daar om lachen hoor. Het is voor hen echt een martelgang om mijn muziek op te hebben tijdens het werk.
Zij luisteren naar van die foute nederlandstalige carnavals covers van bekende nummers. Daar krijg ik dan weer de rillingen van ;)
Iedere gek zo zijn gebrek.
Laatst bijgewerkt door eilleen333 op 11-04-14 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:40

Wat een geweldig topic dit. Heb echt gelachen. Vooral om die klap in t gezicht om die opmerking over JB. Christ, wat kunnen mensen sneu zijn.

Wij hebben in de familie iemand die in de jaren nogwat vooral in NL heel erg bekend was. Daar hoor je dan wel eens verhalen over. En die presentator van Kopspijkers is familie van hele goede vrienden van ons. Zo heeft er een GP ruiter bij ons op de manege altijd les gehad en stond bij ons in zijn jonge jaren. Ach ja, het zijn allemaal mensen. Ik hecht er geen waarde aan.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:43

Mensen doen altijd wel spastisch. Zo hadden wij ooit iemand van het RTL nieuws in de winkel. Ik had haar geholpen en de manager kwam later vragen of ze tevreden was geweest. Ik snapte er geen zak van, want ze kwam me wel bekend voor, maar wist ik veel dat het een nieuwslezeres was. Dacht dat het een vaste klant was.
"En, nam ze nog wat mee?"
"Nou nee, want ze was eigenlijk alleen op zoek naar het toilet. Ze kwam niets kopen"
Je had het gezicht van de manager moeten zien. Komt er een keer een BN-er in de winkel, komt ze alleen wat balast lozen, haha!

Maar wat is er nou zo bijzonder aan die mensen? Kennis van mij maakt er een sport van om BN-ers (en bekende buitenlanders) te spotten en met ze op de foto te gaan. Ik heb daar echt niets mee. En ik herken die mensen dus ook helemaal niet...

Irisx

Re: Beroemdheid in de klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:46

Haha, mooie actie! :P

Zo heb ik bij mn vorige werk een keer de hele crew van een film binnen gehad xD Ik kan me er echt niet druk om maken

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:50

Grappig, de klas zal wel geschrokken zijn :P

Een keertje mee gemaakt toen ik nog op de middelbare school zat, ik had toen een brief geschreven naar hart in aktie en een jaar niks meer gehoord tot dat er opeens een filmploeg de klas in kwam met leontien borsato voorop, en toen vroegen ze naar mij :P schrok met laprazurus :')

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:50

Ik ben daar een beetje te nuchter voor. Net zoals met de Olympische Spelen. De helft van de schaatsters kwam uit Zwolle. Mijn moeder helemaal gek... Tsja, of ze nou uit Zwolle komen of uit Zeeland, ik ken die mensen toch niet?!
Dus als ik iemand zou kennen die bekend is. Dan ken ik toch gewoon een klasgenoot? Waarom wordt die persoon anders omdat het een BN-er is? Misschien vertoont die persoon ander gedrag, maar dan hou ik me toch gewoon afzijdig, als het een naar ventje blijkt te zijn?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:55

Ik heb bij Mascha van Beautygloss.nl in de klas gezeten op de middelbare school.

Op diezelfde middelbare school liep Eric Bouwman (bekend van Idols en Onderweg naar Morgen) stage als gymdocent..

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:00

OHJA! Bij mij op school zit een meisje die mee deed aan zo'n dans programma, ze is toen 2e geworden

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:01

eilleen333 schreef:
Ik ben daar een beetje te nuchter voor. Net zoals met de Olympische Spelen. De helft van de schaatsters kwam uit Zwolle. Mijn moeder helemaal gek... Tsja, of ze nou uit Zwolle komen of uit Zeeland, ik ken die mensen toch niet?!
Dus als ik iemand zou kennen die bekend is. Dan ken ik toch gewoon een klasgenoot? Waarom wordt die persoon anders omdat het een BN-er is? Misschien vertoont die persoon ander gedrag, maar dan hou ik me toch gewoon afzijdig, als het een naar ventje blijkt te zijn?

Schudt eilleen de hand :j

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:06

klasgenoot van me is echt helemaal gek op ze :')
Ik vind het echt verschrikkelijk...zing nederlands of engels...en dan ook goed graag, maar niet beide _O-