Donna89 schreef:Ik word eigenlijk nooit gebeld, wel steeds verkopers aan de deur.
Mijn man word wel steeds gebeld, laatst 1 die wilde mijn man gratis bamboo sokken aan smeren..![]()
Ik had opgenomen dus aan gegeven dat we daar niet in geïntereseerd zijn, en dat ik dat gratis niet zo geloofde.
Hij gaf aan dat het wel echt gratis was, dus ik heb m gevraagd of hij daar dan ook vrijwillig zat te bellen, aangezien het anders niet uit kon als het gratis en eenmalig was, daar wist hij dan geen antwoord op.
Ook was hij er van overtuigd dat hij (die mijn man nog nooit had gesproken) mijn man beter kende dan ik (bijna 7 jaar samen en bijna een jaar getrouwd) en dat mijn man, ondanks dat ik dacht van niet, wel degelijk geïntereseerd was in bamboo sokken. Hij wist het zeker!!![]()
Ik maak er altijd een sport van om hen over de zeik te krijgen ipv andersom, En aangezien ik ongeveer het zelfde werk doe, alleen dan niet verkoop, weet ik wel hoe ik dat voor elkaar kan krijgen
Deze bewuste meneer heeft uiteindelijk ook, al scheldend, de verbinding verbroken.
Jouw man heeft gewoon een relatie met die man, en daar wil je man gewoon niet voor uitkomen...
Even iets serieuzer, waar halen ze het lef vandaan om net te doen of iemand die ze niet kennen zeker weten wel interesse heeft...

Ik geef gewoon aan wat ik er van vind. Ik vind het echt gewoon dom en zelfs onbeschoft gedrag. Je komt niet alleen mogelijk over als een hork, je blijft ook nog eens gebeld worden. Dus uiteindelijk heb je jezelf er alleen maar mee.
Tot nu toe nog niet weer zo'n telefoontje gehad. (ik had ook geen zin om te verraden dat ik helemaal geen windhoos computer heb maar een appeltje)