Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarlindeRooz schreef:Serieus? Dat je dat kan zonder schuldgevoel.
Maar dat is andersom gegaan, eerst als kassameisje hem versierd toen hij de hele tijd dan langs m'n kassa kwam en de rest is daarna pas gaan lopen.

chelle_dora schreef:Hier ook gelukt, inmiddels dik anderhalf jaar samen en wonen nu bijna een jaar samen![]()
Plan van aanpak was er niet echt, maar lang leve voordeelpassen, dan heb je altijd een reden om nog een zinnetje extra te zeggen ipv 'fijne middag'. En al helemaal als je 'm vergeet (want dat was slecht voor m'n scanningspercentage). Knoop d'r in een jolige bui nog een 'als je hem de volgende keer nou nog een keer vergeet, wordt het trakteren he!' aan vast en de week daarop stond hij met chocola aan m'n kassa. Nummer gevraagd aan 'm, en een paar dagen later zaten we in de bios![]()
Truuk is wel een soort 'klik' te hebben met iemand, anders word het niks
haha
Elinexx schreef:chelle_dora schreef:Hier ook gelukt, inmiddels dik anderhalf jaar samen en wonen nu bijna een jaar samen![]()
Plan van aanpak was er niet echt, maar lang leve voordeelpassen, dan heb je altijd een reden om nog een zinnetje extra te zeggen ipv 'fijne middag'. En al helemaal als je 'm vergeet (want dat was slecht voor m'n scanningspercentage). Knoop d'r in een jolige bui nog een 'als je hem de volgende keer nou nog een keer vergeet, wordt het trakteren he!' aan vast en de week daarop stond hij met chocola aan m'n kassa. Nummer gevraagd aan 'm, en een paar dagen later zaten we in de bios![]()
Truuk is wel een soort 'klik' te hebben met iemand, anders word het niks
Kruidvat?haha
.
Ga er met veel plezier koffie halen.
Hinke schreef:Is een relatie op de werkvloer niet verboden meestal?
Op mijn werk is er ook iemand die een relatie met een collega heeft en ik begrijp nu ook meteen waarom zoiets bij andere werkgevers verboden is.
Zelf vind ik het ook nogal ongepast, zeker als je er zelf echt op uit bent. Maar misschien is het afhankelijk van waar je werkt? Wellicht dat het bij een bar of supermarkt oid minder erg is.
Hinke schreef:Is een relatie op de werkvloer niet verboden meestal?
Op mijn werk is er ook iemand die een relatie met een collega heeft en ik begrijp nu ook meteen waarom zoiets bij andere werkgevers verboden is.
Zelf vind ik het ook nogal ongepast, zeker als je er zelf echt op uit bent. Maar misschien is het afhankelijk van waar je werkt? Wellicht dat het bij een bar of supermarkt oid minder erg is.
-SMILE-