Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_San87_ schreef:Ik heb van mijn zusje begrepen dat ze werken met een tijdslimiet, ze moeten bijvoorbeeld tien producten binnen tien seconden verwerkt hebben (zoiets, weet t niet precies). Ik kan me voorstellen dat er met zo'n systeem makkelijk fouten ontstaan.
ukje schreef:Verbaas mij eerder over het feit dat ze zo makkelijk doen over het teruggeven van geld als je een product terug brengt wat over datum blijkt te zijn.
ukje schreef:_San87_ schreef:Ik heb van mijn zusje begrepen dat ze werken met een tijdslimiet, ze moeten bijvoorbeeld tien producten binnen tien seconden verwerkt hebben (zoiets, weet t niet precies). Ik kan me voorstellen dat er met zo'n systeem makkelijk fouten ontstaan.
Moet je geen zeurpieten aan je kassa hebben staan. Ben je mooi klaar met je tijdslimiet.
Ik heb bijna nooit dat er een foutieve aanslag op mijn kassa bonnetje staat, en anders maar even pech gehad, zeker als het om van die kleine dingetjes gaat. Bij batterijen of heel duur wasmiddel let ik wel op.
Verbaas mij eerder over het feit dat ze zo makkelijk doen over het teruggeven van geld als je een product terug brengt wat over datum blijkt te zijn.
. _San87_ schreef:Ik vind die tijdslimiet sowieso van de zotten... Het aparte eraan is dat het afrekenen zo lang mag duren als de klant wil, zolang de producten maar binnen een bepaalde tijd aangeslagen zijn.
ukje schreef:_San87_ schreef:Ik vind die tijdslimiet sowieso van de zotten... Het aparte eraan is dat het afrekenen zo lang mag duren als de klant wil, zolang de producten maar binnen een bepaalde tijd aangeslagen zijn.
Hoe controleren ze dat werkelijk? Of ik nou 5 minuten doe over het afrekenen, en daarna rustig mijn boodschappen in ga pakken. Of dat ik snel ben maar zij langzaam zijn, maakt dan toch niet uit.
Duhelo schreef:Ohjee, wij hebben per dag gemiddeld 100 klanten, in een weekend minstens 800.mijn werk zou plots een heel stuk vermoeiender worden.( nu al goedendag/ bonjour, postcode aub? Rijtje scannen, bedrag zeggen.betaalwijze vragen,tonen waar de kaart in moet, bedanken en prettige dag wensen)
Shadow0 schreef:dees_daan schreef:Verplicht zoveel scannen per minuut hebben wij niet, vind dat ook geen klantvriendelijke regel.
Denk ook niet dat 'ie bedoeld is voor de klantvriendelijkheidMaar het is heel erg hip om op 'targets' te sturen, en voor targets heb je meetgegevens nodig, en scantijd is meetbaar.
) diverse soorten nou echt verschrikkelijk heb ik elke week gezeur om,tribeworld schreef:Ik vind terug tellen echt een must voor een caissière vooral als je oudere mensen hebt kan je het gewoon niet maken om bijv. 35 euro zo in hun handen te drukken.
Verder merk ik idd dat op maandag de producten er vaak niet in staan en dat de Ah heel slecht is in goede folders drukken) diverse soorten nou echt verschrikkelijk heb ik elke week gezeur om,
Wat ik helemaal niet onlogisch vind dat klanten dat vinden.
35% stickers worden altijd heel rot opgeplakt ik heb het altijd redelijk op tijd door gebeurd niet vaak dat ik. Moet doorsturen naar de balie maar moet altijd corrigeren tip: geef aan dat je stickers hebt;-).
Ik snap het volledig dat het zwaar irritant is als je teveel betaald en geef iedereen groot gelijk hun geld op te halen maar wij zijn helaas ook mensen.
Ik werk gelukkig in een hele klantvriendelijke ah die echt voor de klanten gaan dus bij ons kan je gewoon 1 week later komen met je bonnetje als het niet klopt is geen probleem bij ons.
Waar ik me wel aan erger is klanten die misbruik ervan maken.
Ohja het scannen kunnen ze idd helaas zien haha vind het belachelijk maarja dan nog ben al blij dat ik in de top 3 sta met snelste:-D.
SuperAssie schreef:ukje schreef:Verbaas mij eerder over het feit dat ze zo makkelijk doen over het teruggeven van geld als je een product terug brengt wat over datum blijkt te zijn.
Das toch niet meer dan normaal? Had de winkel het eerder uit de schappen moeten halen. Ikzelf zou er ook niet voor teruggaan als het om iets gaat als een pak van de honig of de knorr of zo, maar met melk zou ik wel teruggaan hoor. Nu moet ik zeggen dat ik bij zuivel ed. altijd naar de datum kijk voor ik het in de kar stop.
dees_daan schreef:Shadow0 schreef:Denk ook niet dat 'ie bedoeld is voor de klantvriendelijkheidMaar het is heel erg hip om op 'targets' te sturen, en voor targets heb je meetgegevens nodig, en scantijd is meetbaar.
Dat denk ik ook niet, ik denk dat je dan juist in de hand werkt dat caissières niet goed kijken hoe ze het spul neerleggen omdat ze snel moeten..
Ik leg de flessen altijd met de bodem tegen de achterkant van de bak aan bijvoorbeeld zodat ze niet rollen en tegen de rand aan klappen, maar als je zo snel moet heb je daar eigenlijk geen tijd voor lijkt mij.
chantal_bel schreef:er zijn winkels die hoog in het vaandel staan met services en winkels die dat niet hebben(aldi/lidl)
aldi en lidl betekent gewoon alles snel in je kar en inpakken bij de tafels of bij de auto. dat is het fijne daaraan. eigenlijk ben je zo de kassa voorbij
maar voor de caissières hoeveel aanslagen moeten jullie per uur hebben?