Mijn man neemt zijn taak om de auto schoon en netjes te houden heel serieus (en ja, mijn man rijdt zelf ook paard, auto gaat altijd mee naar stal, op wedstrijd en op buitenrit ed) dus onze auto ziet er van binnen en van buiten pico bello uit. Al heeft heeft wel gezegd dat hij NOOOIT meer een zwarte auto wil
daar zie je alle stofjes en krasjes sneller op
Wat al heel veel scheelt is rubberen/plastic matten bij de stoelen, die schudt je zo leeg en zijn veel makkelijker uit te zuigen. Nat doekje er over heen en klaar. Op deze site krijg je een beetje een beeld van wat ik bedoel: http://rubbermattenshop.nl/wt09/nl/a1_home1.php. Je hebt ze ook voor de kofferbak. Daar hebben wij een speciaal hondenkleed wat makkelijk uit te kloppen is, omdat de hond dan net wat comfortabeler mee reist.
Oja en wat ook helpt, wij hebben sinds vorig jaar een trailer met zadelkamer. Hoeven zadel/poetskist ed niet meer mee in de auto.
die stoelmatten zijn fijn, juist dat zijn de plekken waar je met de stofzuiger niet goed bij kan.
Dus regelmatig word MN Smart gewassen en ook nog uitgezogen. Gelukkig past er niet veel zooi in een smart, maar MN vorige auto's kregen altijd de bijnaam vuilnisbak.
echt waar? Hoe!!