Zulk soort verhalen doen gewoon pijn om te lezen.. wat een verdriet! Heel veel sterkte gewenst Diesel, het missen van een kindje moet verschrikkelijk zijn. Een gevoel wat ik me niet voor kan stellen, zo vreselijk.
Jeetje Tamara, ik had het wel al op FB gelezen, maar wat een verschikkelijk leeg, verdrietig gevoel moet jij nu hebben.Heel veel sterkte met het verwerken van dit ontzettend grote verlies!
jansje73
Geplaatst: 04-04-14 13:30
Jeetje zeg wat een verhaal . Met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel heb ik jou verhaal gelezen. Heel veel sterkte!
wat verschrikkelijk en onbeschrijfelijk moeilijk hoe het voor jullie moet zijn nu... Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van Logan.
franka75
Geplaatst: 05-04-14 00:47
Jeetje wat een ontzettend verhaal. Ik denk dat je het instinktief zeker geweten hebt en ook dat je vond dat hij er eerder uit moest. Die gevoelens bestaan wel degelijk, Wat vreselijk moet dit geweest zijn en nog steeds. Bedenk dat hij wel altijd bijn jullie zal zijn. En je hebt nog steeds een knappe dochter. Ik wil jullie heeeel erg veel sterkte wensen. Blijf hierover praten met je man en met vrienden. Het gaat ooit helen