naja, als je een pokerface trekt en dan een foto maakt lijkt het zo'n mugshot. Wil de lieve mensen in de topic niet al te bang maken. Maar poseren hoort idd wel bij selfies, doe het zelf meestal om mn neus er wat charmanter uit te laten komen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
naja, als je een pokerface trekt en dan een foto maakt lijkt het zo'n mugshot. Wil de lieve mensen in de topic niet al te bang maken. Maar poseren hoort idd wel bij selfies, doe het zelf meestal om mn neus er wat charmanter uit te laten komen.

)
)
Femke_L schreef:Niet zo heel moeilijk..
Ik draag eigenlijk alleen make-up als ik naar feestjes, speciale gelegenheden, etc. ga.
[ Afbeelding ]
Fiffill schreef:Femke_L schreef:Niet zo heel moeilijk..
Ik draag eigenlijk alleen make-up als ik naar feestjes, speciale gelegenheden, etc. ga.
[ Afbeelding ]
Wat heb jij mooi haar
!
Er is al flink veel geld binnengehaald hiermee, hoorde zelf in totaal zo'n 200.000,- vind dat nogal wat! En jahoor, daarvoor heb ik ook mijn selfie gemaakt, + met vriendins Ierse telefoon gedoneerd 
_Zoe schreef:Verschil met en zonder make up, draag op school altijd wel make up omdat ik altijd een beetje kringen rond m'n ogen heb en dat echt verschrikkelijk vind, en daarbij heb ik best kleine diepliggende ogen dus dat probeer ik met wat eyeliner beter te maken, maar bij de paarden of op een vrije dag vind ik het veel te veel gedoe en ga ik lekker make up loos door het leven:
[ Afbeelding ]