Mooblie schreef:Ik heb een beetje globaal gelezen. Ik heb vroeger ook vaker gepest, en ik vind dat jij het erg goed doet! Het feit dat je daadwerkelijk geslagen hebt maakt jouw al een held in mijn ogen. Zo veel mensen die niets terug durven te doen!
Als ik jou was zou ik aangifte gaan doen. Jij bent namelijk mishandelt door deze jongen! Het feit dat jij de eerste mep hebt uitgedeeld maakt niet eens zo heel veel uit in deze, omdat hij jouw al veel langer uitdaagt, en daar heb je bewijs van. Ik één keer aangifte gedaan tegen een klasgenoot. Dit was bij mij nog op de basisschool maar werd toen wel serieus genomen.
Ik heb echt veel bewondering voor jou, knap dat je blijft vechten!![]()
Ik denk trouwens dat de school hier niet veel aan kán doen. Een school kan geen toezicht houden op whatsapp en dergelijke. En vaak neemt de meelopers het wel weer op voor de pesters, bang omdat ze anders zelf gepest worden.
Ken je niet toevallig mensen die er wat gevaarlijk uitzien? Al is het maar om angst aan te jagen. Jij moet de rollen namelijk gaan omdraaien, zij moeten juist bang van jou gaan worden. Even grof gezegd natuurlijk.
Tja.. Politie heeft denk ik niet veel nut. Vriendin heeft dat ook al eens geprobeerd, toen ze bedreigd werd door iemand anders op school, maar helaas.
Verder.. Mensen die gevaarlijk eruit zien.. Tja.. Mijn vader en broer ( van bijna 2 meter ) wel
maar 1 person uit mijn klas is een oud basisschool klasgenootje van mijn broer ( klasgenootje is blijven zitten ) en ze gingen af en toe nog wel met elkaar om. Maar mijn pa heeft echt een pesthekel aan die jongen.

)