Wie bedenkt in vredesnaam dit soort reclames?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 16:03

gisteren hoorde ik een radioreclame van Vodafone meen ik, waarin de man de vrouw opbelt en vraagt of ze een open relatie wil. Vrouw denkt er even over na, geeft aan er niet eerder aan gedacht te hebben maar akkoord te gaan, misschien wel goed om andere contacten te leggen. Blijkt dat die man het heeft over een open contract ofzo bij Vodafone. Vrouw aan het stamelen 'ah ja, tuurlijk, is ook zo. Zie je straks... toch??? love you! '
Echt zo suf!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 16:05

Negerzoen schreef:
Oh ja! Nog eentje! Wie heeft ooit de naam 'Mr. Proper' met bijbehorende reclame bedacht? :\

Die is al zoooo oud, die ken ik nog van vroeger, is een duits merk. Toen hadden ze een heel irritante slogan, iets van Meister Proper, citruskraft oid. Was ook verbaasd dat het nu opeens hier opduikt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 16:12

"have a happy period"

Ja natuurlijk, want we vinden het zo fijn om bloed te laten lopen en we genieten zo van de enorme buikpijn en rugpijn en we zien het leven ook zo zonnig in tijdens onze menstruatie. Als ik die reclame hoor als ik ongesteld ben kan ik echt vreselijk chagrijnig worden. -:(- -:(- -:(- -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 16:14

Rebeccaa schreef:
"have a happy period"

Ja natuurlijk, want we vinden het zo fijn om bloed te laten lopen en we genieten zo van de enorme buikpijn en rugpijn en we zien het leven ook zo zonnig in tijdens onze menstruatie. Als ik die reclame hoor als ik ongesteld ben kan ik echt vreselijk chagrijnig worden. -:(- -:(- -:(- -:(-

En als je de dingen dan al een klein beetje positief in kan zien dan komt dat zeker niet door maandverband _O- gruwel al bij de gedachte dat vind ik wel zo smerig :=

Summerfly

Re: Wie bedenkt in vredesnaam dit soort reclames?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 16:27

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 16:29

Heeft er iemand dat deuntje van Sterretje in mijn Glas toevallig al gevonden op Youtube? Ik wil hem mijn collega laten horen :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 19:08

Ik snap de reclame van Specsavers serieus niet :o

Nessavende

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 19:14

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 19:21

Ik vind m best grappig !

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 22:47

Cayenne schreef:

Hij heeft een lelijke bril en als ie nou naar specsavers was gegaan, had hij een mooie bril en wilde al die vrouwen hem wel :+

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 22:48

Jans schreef:
Heeft er iemand dat deuntje van Sterretje in mijn Glas toevallig al gevonden op Youtube? Ik wil hem mijn collega laten horen :')

https://www.youtube.com/watch?v=JJZPXgpp3bc

Cayenne schreef:

Ik denk dat 'ie de verkeerde deo heeft gekocht.. Maar ik weet het ook niet helemaal zeker :o

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 22:49

Nou met die van die sterretje in je ruit, hebben ze het voor elkaar, als ik ook maar de eerste aanzet hoor, zet ik hem op een andere zender.
Weet dus niet of je er als radiostation nou blij mee moet zijn als je die uitzendt.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:36

Cayenne schreef:

Het lijkt op de reclame van Axe, vandaar dat hij ook met deo spuit en alle vrouwen op hem afkomen ("the axe-effect").
Dan zet hij zijn bril op en tja, dan rennen de vrouwen heel hard weg...

Omaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 00:01

Cayenne schreef:
Winged schreef:

Dat dacht ik dus ook. Vind hem niet irritant hoor.
Of niet zo erg als die schimmelnagel reclame. Daarvan ging ik bijna acuut over mijn nek.
En ook nog een reclame waarbij de moeder een ingredient is vergeten en de kinderen het erover hebben. Zooooo'n verschrikkelijk slechte reclame heb ik nog nooit gezien, en op het eind dat kind nog zeggen: 'mama, je mag wel vaker de ... (naam vergeten) vergeten hoor'. Pfff.

De reclames met de AH manager vind ik dan weer ontzettend leuk. De nieuwe met de efteling is ook leuk :')
Die hamsteren reclames vind ik dan wel weer irritant.

Philadelphia inderdaad. Dan is ze de tomatensaus voor de pasta vergeten en dan neemt ze Philadelphia als basis voor de saus. Het idiote is, is dat wanneer ze de philadephia uit de koelkast pakt, er ook een hele tros tomaten in de koelkast ligt.. :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 11:21

Nog zo'n "fijne":
De reclame van Tele2 met de hardloper.
Ik houd niet van die lange reclames. :n

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 14:29

Yucca schreef:
Cayenne schreef:

Het lijkt op de reclame van Axe, vandaar dat hij ook met deo spuit en alle vrouwen op hem afkomen ("the axe-effect").
Dan zet hij zijn bril op en tja, dan rennen de vrouwen heel hard weg...

Maar dan zouden ze dus wegrennen omdat 'ie een bril heeft, bedoel je toch? Lijkt me niet echt goeie reclame voor specsavers (een brillenzaak :+ )

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 15:05

Niet omdat ie een bril heeft... maar omdat ie zo'n lélijke bril heeft. Ipv 1 van specsavers :j

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 15:15

sans6 schreef:
Niet omdat ie een bril heeft... maar omdat ie zo'n lélijke bril heeft. Ipv 1 van specsavers :j

Oow, aha ik snap hem :)* Had niet echt door dat het een lelijke bril moest voorstellen :Y)

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 15:18

Oh die meidenreclames zijn altijd zo onrealistisch. Zie je ze ook vaak rondlopen met een witte broek, maar no way dat ik eraan denk om een witte broek te dragen tijdens mijn maandstonden :')

Ik weet niet als jullie de reclame van Dash hebben in Nederland, maar ik vind 'm echt schijtirritant geworden. In het begin was het nog wel grappig, maar nu ze steeds verder gaan in het verhaal mag het voor mij wel stoppen. Zijn trouwens ook verschrikkelijke acteurs.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 15:20

Julio, je bent nu oud en grijs, met Dash blijf je altijd witos, was na wasos, Marcelo is nog altijd mi witte prinso.
Hatelijk irritant. :')

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 15:35

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 15:46

Haha je zou het merendeel van de reclames in Amerika eens moeten zien. VERSCHRIKKELIJK (google voor de lol Geico maar eens.. en dan niet die met de kameel/humpday)..

Deze vind ik stiekem wel grappig. :')

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 15:48

achjoh als je dit al erg vind?
bijna alle reclames slaan gewoon nergens op of zijn reuze irritant, juist omdat de mensen ze dan onthouden hoe irritant het ook is. :+

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 17:25

Die reclame van sven.met zn moeder dan :').
Nouja als ie te oud word voor schaatsen zit een acteercarrière er iig niet in voor sven hahaha

Cavaletto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 17:30

Iejoorr schreef:
Haha mijn moeder zegt altijd bij die reclame van Nicolette van Dam: Als jullie later bij mij binnenkomen en zeggen dat je zelf thee hebt meegenomen, kan je direct weer oprotten :+

_/-\o_