Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Negerzoen schreef:Oh ja! Nog eentje! Wie heeft ooit de naam 'Mr. Proper' met bijbehorende reclame bedacht?
Rebeccaa schreef:"have a happy period"
Ja natuurlijk, want we vinden het zo fijn om bloed te laten lopen en we genieten zo van de enorme buikpijn en rugpijn en we zien het leven ook zo zonnig in tijdens onze menstruatie. Als ik die reclame hoor als ik ongesteld ben kan ik echt vreselijk chagrijnig worden.![]()
![]()
![]()
Jans schreef:Heeft er iemand dat deuntje van Sterretje in mijn Glas toevallig al gevonden op Youtube? Ik wil hem mijn collega laten horen
Cayenne schreef:Ik snap de reclame van Specsavers serieus niet
Cayenne schreef:Winged schreef:
Dat dacht ik dus ook. Vind hem niet irritant hoor.
Of niet zo erg als die schimmelnagel reclame. Daarvan ging ik bijna acuut over mijn nek.
En ook nog een reclame waarbij de moeder een ingredient is vergeten en de kinderen het erover hebben. Zooooo'n verschrikkelijk slechte reclame heb ik nog nooit gezien, en op het eind dat kind nog zeggen: 'mama, je mag wel vaker de ... (naam vergeten) vergeten hoor'. Pfff.
De reclames met de AH manager vind ik dan weer ontzettend leuk. De nieuwe met de efteling is ook leuk
Die hamsteren reclames vind ik dan wel weer irritant.
Yucca schreef:Cayenne schreef:Ik snap de reclame van Specsavers serieus niet
Het lijkt op de reclame van Axe, vandaar dat hij ook met deo spuit en alle vrouwen op hem afkomen ("the axe-effect").
Dan zet hij zijn bril op en tja, dan rennen de vrouwen heel hard weg...