Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Emmaa_ schreef:Je vraagt hier om advies toch? Nou, here you go. Niet aangevallen reageren als mensen dan hun mening aan je geven. Natuurlijk heeft hij er wel een boodschap aan, namelijk dat jij al de behoefte had om je nummer aan iemand anders te geven en te wachten met diegene vertellen dat je een relatie hebt.
Carolaaxxxx schreef:Geloof mij, als je het niet verteld en het komt uit brengt het meer problemen.
RoosTaffy schreef:Carolaaxxxx schreef:Geloof mij, als je het niet verteld en het komt uit brengt het meer problemen.
Wat uitkomt? Dat ze met andere mensen praat? Hij praat vast ook wel eens met meisjes.
Ts, ik begrijp dat je het niet nu zomaar wilt vertellen, aangezien er eigenlijk niks te vertellen valt. maar als hij vraagt of je ooit je nummer heb gegeven aan iemand van tinder ofso zou ik niet gaan liegen. Succes!
Arc_En_Ciel schreef:Waarom praatte je in vredesnaam nog tegen die tinderjongen?
Je had er gewoon meteen mee moeten stoppen in plaats van eerlijk tegen hem zeggen dat je een vriend hebt.
Die jongen is je vriend niet en je hebt niks met hem te maken, had hem nou maar gewoon alleen gelaten, nu wordt het een heel verhaal allemaal.
Carolaaxxxx schreef:RoosTaffy schreef:
Wat uitkomt? Dat ze met andere mensen praat? Hij praat vast ook wel eens met meisjes.
Ts, ik begrijp dat je het niet nu zomaar wilt vertellen, aangezien er eigenlijk niks te vertellen valt. maar als hij vraagt of je ooit je nummer heb gegeven aan iemand van tinder ofso zou ik niet gaan liegen. Succes!
Over der twijfel, en op de manier van praten. Het geheim houden, wat niet hoort. Ja, ik vind het niet kunnen en had het echt niet gepikt.
De manier waarop, het praten met andere jongens is niet erg. Maar deze manier is in mijn ogen wel fout
Carolaaxxxx schreef:RoosTaffy schreef:Wat uitkomt? Dat ze met andere mensen praat? Hij praat vast ook wel eens met meisjes.
Over der twijfel, en op de manier van praten. Het geheim houden, wat niet hoort. Ja, ik vind het niet kunnen en had het echt niet gepikt.
De manier waarop, het praten met andere jongens is niet erg. Maar deze manier is in mijn ogen wel fout

Carolaaxxxx schreef:Ik zou het heel graag willen weten als mijn vriend een topic plaats op het forum en het vraagt. Dan is er dus iets niet goed, anders had dit topic niet nodig geweest..
Daarbij had ik in het begin al gezegd dat ik een jaloers typje ben en daarom ook graag alles wel wil weten. Ik ben geen type dat met n gozer gaat appen die ik 'ontmoet' op een datingapp/site. Maar dat is persoonlijk.
Ik hou nie van dingen achterhouden, waar diegene zelf dus erg mee zit.
En ik weet wat er kan gebeuren met 'onschuldige' gesprekjes in een relatie en wat het kapot kan maken in combinatie met meerdere dingen.
Erg persoonlijk allemaal dus ook
Daarbij is via tinder een date iets, en niet een vriendschaps iets. Groot verschil met school dus.

chelle_dora schreef:TS naar aanleiding van de laatste berichtjes van jou heb ik maar 1 passend plaatje voor je:
[ Afbeelding ]
Als hij ' jaloers aangelegd ' is, is dat iets waar je mee moet kunnen dealen en als je dat weet moet je al helemaal niet op een flirt/date app gaan zitten.
Edit: en ik kan het weten, ik ben een jaloers kreng eerste klas en ik wil m'n vriend het liefst voor mij alleen hebben, alleen tja soms ontkom ik er niet aan dat hij een gesprek heeft met een jeugdvriendin.. Tis moeilijk, maar ik kan ermee omgaan.. Weet je waarom? Omdat we er in ieder geval open en eerlijk over zijn.

Pearlx schreef:Ik zie hier eigenlijk zowat iedereen het topic het eens zijn dat je het aan je vriend moet vertellen. Ik denk ook dat hij je eerlijkheid waardeert. Zoals je zegt kan hij de berichtjes gerust lezen omdat er van jou kant niks fouts in staat. Dat is dus ook mijn tip: Ben eerlijk tegen je vriend en stel hem op de hoogte van je berichtjes. Dat lucht op voor jou en je kunt even samen een gesprek hebben.
chelle_dora schreef:Maar het hem vertellen doe je ook niet, dus verberg je iets in je relatie. In mijn ogen is dat geen relatie.
vuurneon schreef:Tja, er is ook niets gebeurd dus t is geen ramp om dit te verzwijgen. Je hebt wat berichten verstuurd naar een jongen, je hebt het afgekapt en de boel verwijderd. Zou ik het zelf vertellen? Ja. Ben gewoon een flapuitmaar goed! je bent jong en fladdert nog wat, zoekende in het leven. Prima toch?
vuurneon schreef:Tja, er is ook niets gebeurd dus t is geen ramp om dit te verzwijgen. Je hebt wat berichten verstuurd naar een jongen, je hebt het afgekapt en de boel verwijderd. Zou ik het zelf vertellen? Ja. Ben gewoon een flapuitmaar goed! je bent jong en fladdert nog wat, zoekende in het leven. Prima toch?