Help! Advies Gevraagd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:02

'Al is de leugen nog zo snel,de waarheid achterhaald hem wel', eerlijkheid duurt het langst.
En ik vind ook dat jij niet voor je vriend kan invullen wbt zijn gedachtes erover.
Hij kan het wel heel anders inzien als jou.

Maflinger_S

Re: Help! Advies Gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:04

Ga nog maar lekker een poosje fladderen, zo te lezen heb je daar de leeftijd nog voor.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:06

Geloof mij, als je het niet verteld en het komt uit brengt het meer problemen.

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 22:08

Emmaa_ schreef:
Je vraagt hier om advies toch? Nou, here you go. Niet aangevallen reageren als mensen dan hun mening aan je geven. Natuurlijk heeft hij er wel een boodschap aan, namelijk dat jij al de behoefte had om je nummer aan iemand anders te geven en te wachten met diegene vertellen dat je een relatie hebt.

Ik voel me ook niet aangevallen. Maar zie het nut er niet meer van in. Het enige wat ik vervelend vind, dat ik alles zo vaak moet herhalen.
Voor de rest vind ik het ook fijn dat mensen advies geven.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:10

Waarom praatte je in vredesnaam nog tegen die tinderjongen?
Je had er gewoon meteen mee moeten stoppen in plaats van eerlijk tegen hem zeggen dat je een vriend hebt.
Die jongen is je vriend niet en je hebt niks met hem te maken, had hem nou maar gewoon alleen gelaten, nu wordt het een heel verhaal allemaal.

RoosTaffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:10

Carolaaxxxx schreef:

Wat uitkomt? Dat ze met andere mensen praat? Hij praat vast ook wel eens met meisjes.

Ts, ik begrijp dat je het niet nu zomaar wilt vertellen, aangezien er eigenlijk niks te vertellen valt. maar als hij vraagt of je ooit je nummer heb gegeven aan iemand van tinder ofso zou ik niet gaan liegen. Succes!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:12

RoosTaffy schreef:
Carolaaxxxx schreef:

Wat uitkomt? Dat ze met andere mensen praat? Hij praat vast ook wel eens met meisjes.

Ts, ik begrijp dat je het niet nu zomaar wilt vertellen, aangezien er eigenlijk niks te vertellen valt. maar als hij vraagt of je ooit je nummer heb gegeven aan iemand van tinder ofso zou ik niet gaan liegen. Succes!

Over der twijfel, en op de manier van praten. Het geheim houden, wat niet hoort. Ja, ik vind het niet kunnen en had het echt niet gepikt.
De manier waarop, het praten met andere jongens is niet erg. Maar deze manier is in mijn ogen wel fout

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 22:13

Arc_En_Ciel schreef:
Waarom praatte je in vredesnaam nog tegen die tinderjongen?
Je had er gewoon meteen mee moeten stoppen in plaats van eerlijk tegen hem zeggen dat je een vriend hebt.
Die jongen is je vriend niet en je hebt niks met hem te maken, had hem nou maar gewoon alleen gelaten, nu wordt het een heel verhaal allemaal.

Ik heb inderdaad niks met hem te maken maar om nou zomaar iemand te gaan negeren of blokken vind ik ook niet kunnen. Een heel verhaal voor wie?

RoosTaffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:16

Carolaaxxxx schreef:
RoosTaffy schreef:

Over der twijfel, en op de manier van praten. Het geheim houden, wat niet hoort. Ja, ik vind het niet kunnen en had het echt niet gepikt.
De manier waarop, het praten met andere jongens is niet erg. Maar deze manier is in mijn ogen wel fout

Oke, dan denk ik waarschijnlijk anders, ze heefg geen flirt berichten oid gestuurd. Als mijn vriend zulke gesprekken met andere meisjes had zou ik daar geen problemen mee hebben. Als hij zou twijfelen over de relati zou ik dan weer wel willen horen denk ik

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 22:18

Carolaaxxxx schreef:
RoosTaffy schreef:

Sowieso weet Bart dat ik toch wel een tijdje heb getwijfeld over deze relatie. Niet door hem maar gewoon 'de relatie'. Hij weet ook dat hij niet mijn type qua uiterlijk is. En wat precies geheim houden?
Als ik tinderjongen via school had leren kennen en mijn nummer had gegeven, had ik hem ook niks hoeven vertellen. Vrienden maken mag. Dat dit dan via Tinder is, is inderdaad wat anders. Maar dat is ook over.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:20

Ik zou het heel graag willen weten als mijn vriend een topic plaats op het forum en het vraagt. Dan is er dus iets niet goed, anders had dit topic niet nodig geweest..
Daarbij had ik in het begin al gezegd dat ik een jaloers typje ben en daarom ook graag alles wel wil weten. Ik ben geen type dat met n gozer gaat appen die ik 'ontmoet' op een datingapp/site. Maar dat is persoonlijk.
Ik hou nie van dingen achterhouden, waar diegene zelf dus erg mee zit.

En ik weet wat er kan gebeuren met 'onschuldige' gesprekjes in een relatie en wat het kapot kan maken in combinatie met meerdere dingen.

Erg persoonlijk allemaal dus ook :P

Daarbij is via tinder een date iets, en niet een vriendschaps iets. Groot verschil met school dus.

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 22:24

Carolaaxxxx schreef:
Ik zou het heel graag willen weten als mijn vriend een topic plaats op het forum en het vraagt. Dan is er dus iets niet goed, anders had dit topic niet nodig geweest..
Daarbij had ik in het begin al gezegd dat ik een jaloers typje ben en daarom ook graag alles wel wil weten. Ik ben geen type dat met n gozer gaat appen die ik 'ontmoet' op een datingapp/site. Maar dat is persoonlijk.
Ik hou nie van dingen achterhouden, waar diegene zelf dus erg mee zit.

En ik weet wat er kan gebeuren met 'onschuldige' gesprekjes in een relatie en wat het kapot kan maken in combinatie met meerdere dingen.

Erg persoonlijk allemaal dus ook :P

Daarbij is via tinder een date iets, en niet een vriendschaps iets. Groot verschil met school dus.

Ik hou voor de rest ook niks achter. Ik vertel hem altijd alles.
Ik ben ook een keer met een jongen gaan chillen waarmee hij liever niet had dat ik dat deed. Ik deed het in een impulsieve actie met een vriendin maar heb Bart het verteld voordat de jongen er was. Dus niet stiekem of achteraf.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:27

Waarom zou dit dan niet vertellen? Denk dat het oplucht, ook gezien je er een groot probleem mee hebt en het op bokt plaatst..
Ik vind het persoonlijk niet kunnen in een relatie op deze manier.

Veel succes met je keuze! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:33

TS naar aanleiding van de laatste berichtjes van jou heb ik maar 1 passend plaatje voor je:
Afbeelding

Als hij ' jaloers aangelegd ' is, is dat iets waar je mee moet kunnen dealen en als je dat weet moet je al helemaal niet op een flirt/date app gaan zitten.

Edit: en ik kan het weten, ik ben een jaloers kreng eerste klas en ik wil m'n vriend het liefst voor mij alleen hebben, alleen tja soms ontkom ik er niet aan dat hij een gesprek heeft met een jeugdvriendin.. Tis moeilijk, maar ik kan ermee omgaan.. Weet je waarom? Omdat we er in ieder geval open en eerlijk over zijn.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-03-14 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:43

Ik zie hier eigenlijk zowat iedereen het topic het eens zijn dat je het aan je vriend moet vertellen. Ik denk ook dat hij je eerlijkheid waardeert. Zoals je zegt kan hij de berichtjes gerust lezen omdat er van jou kant niks fouts in staat. Dat is dus ook mijn tip: Ben eerlijk tegen je vriend en stel hem op de hoogte van je berichtjes. Dat lucht op voor jou en je kunt even samen een gesprek hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 22:44

Daarbuiten, het feit dat je hier een topic over aanmaakt? Moet je dat niet aan hem vertellen?

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 23:16

chelle_dora schreef:
TS naar aanleiding van de laatste berichtjes van jou heb ik maar 1 passend plaatje voor je:
[ Afbeelding ]

Als hij ' jaloers aangelegd ' is, is dat iets waar je mee moet kunnen dealen en als je dat weet moet je al helemaal niet op een flirt/date app gaan zitten.

Edit: en ik kan het weten, ik ben een jaloers kreng eerste klas en ik wil m'n vriend het liefst voor mij alleen hebben, alleen tja soms ontkom ik er niet aan dat hij een gesprek heeft met een jeugdvriendin.. Tis moeilijk, maar ik kan ermee omgaan.. Weet je waarom? Omdat we er in ieder geval open en eerlijk over zijn.

Dat plaatje klopt dus niet. Ik verwijder geen berichtjes en hij mag alles lezen. Hij weet mijn code van mijn telefoon en mag erop wanneer hij dat wil. :)
Ik ben ook open en eerlijk over alles, alleen zie ik hier het nut niet van in.
Hoogstens dat ik dit topic heb gestart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 23:18

Maar het hem vertellen doe je ook niet, dus verberg je iets in je relatie. In mijn ogen is dat geen relatie.

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 23:19

Pearlx schreef:
Ik zie hier eigenlijk zowat iedereen het topic het eens zijn dat je het aan je vriend moet vertellen. Ik denk ook dat hij je eerlijkheid waardeert. Zoals je zegt kan hij de berichtjes gerust lezen omdat er van jou kant niks fouts in staat. Dat is dus ook mijn tip: Ben eerlijk tegen je vriend en stel hem op de hoogte van je berichtjes. Dat lucht op voor jou en je kunt even samen een gesprek hebben.

Hij zal mijn eerlijkheid vast wel waarderen inderdaad. Maar waarom zou het opluchten om te vertellen van de berichtjes?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 23:21

Tja, er is ook niets gebeurd dus t is geen ramp om dit te verzwijgen. Je hebt wat berichten verstuurd naar een jongen, je hebt het afgekapt en de boel verwijderd. Zou ik het zelf vertellen? Ja. Ben gewoon een flapuit :+ maar goed! je bent jong en fladdert nog wat, zoekende in het leven. Prima toch?

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 23:23

chelle_dora schreef:
Maar het hem vertellen doe je ook niet, dus verberg je iets in je relatie. In mijn ogen is dat geen relatie.

Ik vertel hem eigenlijk altijd alles. Mijn beste vriend kwam laatste met iets, zijn gevoel tegenover mij (en Bart), dan zie ik dit dus ook moet vertellen... Maar dat doe ik ook niet, zorgt alleen maar voor onnodige stress.

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-14 23:27

vuurneon schreef:
Tja, er is ook niets gebeurd dus t is geen ramp om dit te verzwijgen. Je hebt wat berichten verstuurd naar een jongen, je hebt het afgekapt en de boel verwijderd. Zou ik het zelf vertellen? Ja. Ben gewoon een flapuit :+ maar goed! je bent jong en fladdert nog wat, zoekende in het leven. Prima toch?

:j

RoosTaffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 00:17

vuurneon schreef:

Precies dit. Mensen hier praten er over alsof ts echt vreemd is gegaan... Wat ik erg overdreven vind

maar ik zal wel anders denken ofzo

Superhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-14 12:22

Ik heb het mijn vriend gister toch verteld. Ik was heel erg aan het twijfelen maar toch maar gedaan. Wel via app omdat ik er niet langer mee wilde wachten. Wel met het idee het vandaag face to face er over te hebben.
Ik hen het precies op het goede moment gedaan, aangezien nog geen kwartier later tinderjongen doorhad door de gemeneenschappelijke vrienden, wie ik was. Een van die vrienden stuurde het ook naar Bart. Ik heb alles uitgelegd aa Bart en jij was er niet blij mee maar hij heeft genoeg redenen om te weten dat ik wel serieus ben. Verder wil hij het gesprek lezen, wat van mij ook mag. :)

Edit: typfout
Laatst bijgewerkt door Superhaf op 02-03-14 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 12:24

Nou goed dat je het verteld hebt. En je moet ook maar bedenken: er is niks gebeurd, maar blijkbaar was het voor jou toch wel zo beladen dat je een topic geopend hebt. Dat kan zijn omdat je weet dat Bart jaloers is, maar dan is het dus wel zo verstandig om te vertellen.