Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Aukelizzy schreef:Joolien schreef:Sommigen hier kunnen ook wat overdrijven hoor. Zolang je niet ergens afgelegen alleen bent is er niks aan de hand denk ik zo
Helemaal met je eens Jolien.en dan moet je ze ook nog maar toevallig tegen komen. Hoe groot is die kans? Volgens mij heb je meer kans op de jackpot in de staatsloterij
.
Ess_Ramona schreef:Ik vrees dat als ze gearresteerd worden dat er dan een leuk gevecht komt tussen die 2 en de politie.
Die werken niet mee denk ik zo, en vrees dat ze ook hun vuurwapens willen gebruiken.
Jildau schreef:Wauw er wordt wel enorm overdreven.. Bedenk wel dat er altijd gekken rondlopen dus dan kun je jezelf beter voor altijd opsluiten. Oh en dan tikken ze je ramen wel in.
Wilke93 schreef:HorseTopShop schreef:Het is heel cru, maar ik denk dat iedereen, inclusief zijzelf, beter af zijn als de politie ze meteen dood schiet.
Dan komen die twee er wel 'makkelijk' van af vind ik. Een straf lijkt me veel toepasselijker. De politie mag toch alleen op de benen schieten? Of heb ik t mis?
Joolien schreef:No_No schreef:Hier vliegt weer een politiehelikopter over
Waar is hier?
Citaat:Het duo is eind december al eens in handen van de politie geweest, bevestigt de politie Noord-Nederland tegenover Dagblad van het Noorden. De twee werden in de nacht van 19 op 20 december in Groningen na een wilde achtervolging opgepakt.
Van der Ploeg en Bircan vluchtten toen voor een politiecontrole in Aduard, en botsten uiteindelijk in Groningen met hun auto tegen een geparkeerde wagen. Ze probeerden nog te voet te vluchten, maar de politie wist de twee te grijpen en vast te zetten. De auto had een vals kenteken.
Het duo is daarna vrij snel weer vrijgelaten, omdat het volgens een politiewoordvoerster geen straf hoefde uit te zitten. Ook trof de politie toen geen vuurwapens aan.
Diablo schreef:kleiduiker schreef:Ik denk dat ze hier niet zo snel om onderdak komen vragen, komen ze vier Cane Corso's tegen.
Deze man is vuurwapen gevaarlijk en deinst er niet voor terug om mensen neer te schieten. Denk dus niet dat hij erg onder de indruk zal zijn van je honden.
Ik hoop dan maar dat mijn honden sneller zijn dan hij, laat mij me nou lekker veilig voelen.
Ketaki schreef:ik zie het eigenlijk gebeuren dat ze zichzelf door het hoofd schieten, als de politie ze wil oppakken.
als ze zo gewelddadig zijn, zou dit ook niet zo moeilijk zijn.
gewoon om hun straf te ontlopen.
.
).