Gevaarlijk duo in winschoten eo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:14

Ik vrees dat als ze gearresteerd worden dat er dan een leuk gevecht komt tussen die 2 en de politie.
Die werken niet mee denk ik zo, en vrees dat ze ook hun vuurwapens willen gebruiken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:14

Ook mee eens hoor. De hele nacht wakker liggen en je huis niet meer uitdurven... := Lichtelijk hysterisch.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:15

_sharonnn schreef:
Ik wou vanavond naar de bios in Groningen -O-

denk niet dat ze tijd hebben om een filmpje te pakken :(:)

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:15

Hier in Groningen ook steeds helikopters heen en weer toch een eng idee. Hoop dat ze snel gepakt worden ook voor de familie. :j

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:16

Wauw er wordt wel enorm overdreven.. Bedenk wel dat er altijd gekken rondlopen dus dan kun je jezelf beter voor altijd opsluiten. Oh en dan tikken ze je ramen wel in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:16

minikatje schreef:
_sharonnn schreef:

_/-\o_ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:17

Aukelizzy schreef:
Joolien schreef:
Sommigen hier kunnen ook wat overdrijven hoor. Zolang je niet ergens afgelegen alleen bent is er niks aan de hand denk ik zo :P

Helemaal met je eens Jolien. :j en dan moet je ze ook nog maar toevallig tegen komen. Hoe groot is die kans? Volgens mij heb je meer kans op de jackpot in de staatsloterij :D .

*gaat direct een staatslot kopen* :')

Jildau

Ess_Ramona schreef:
Ik vrees dat als ze gearresteerd worden dat er dan een leuk gevecht komt tussen die 2 en de politie.
Die werken niet mee denk ik zo, en vrees dat ze ook hun vuurwapens willen gebruiken.

Ze zijn wel zo gevaarlijk dat het AT de aanhouding moet doen.. Niet de 'gewone' politie.

Bah enge mensen!

Bhodi

minikatje schreef:
_sharonnn schreef:

|(
Verdikkie! Nou dan zal ik maar gewoon gaan :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:19

HorseTopShop schreef:
Het is heel cru, maar ik denk dat iedereen, inclusief zijzelf, beter af zijn als de politie ze meteen dood schiet.

Dan komen die twee er wel 'makkelijk' van af vind ik. Een straf lijkt me veel toepasselijker. De politie mag toch alleen op de benen schieten? Of heb ik t mis? :')

Aukelizzy

Jildau schreef:
Wauw er wordt wel enorm overdreven.. Bedenk wel dat er altijd gekken rondlopen dus dan kun je jezelf beter voor altijd opsluiten. Oh en dan tikken ze je ramen wel in.

Ik denk inderdaad dat je je doodschrikt als je wist wat sommige mensen voor waanideeën hebben. Je moet inderdaad soms niet alles willen weten.
Maar ik hoop ook dat ze snel gepakt worden zonder dat ze nog meer ellende veroorzaken.

No_No

Hier vliegt weer een politiehelikopter over

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:21

Wilke93 schreef:
HorseTopShop schreef:
Het is heel cru, maar ik denk dat iedereen, inclusief zijzelf, beter af zijn als de politie ze meteen dood schiet.

Dan komen die twee er wel 'makkelijk' van af vind ik. Een straf lijkt me veel toepasselijker. De politie mag toch alleen op de benen schieten? Of heb ik t mis? :')

Jij bedoeld dus..."vol in de knieën" ofzo en dan nog even laten lopen.. O:) <<)

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:22

Ik vind t sneu voor de ouders al dan niet adoptie... maar dan zullen ze het bij justitie wel weer op niet toerekeningsvatbaar gooien en zijn ze na 5 jaar als het niet eerder is weer buiten. Trouwens wie zegt dat hij nog genoeg kogels heeft.. dat ding zal ook wel gestolen zijn ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:24

No_No schreef:

Waar is hier? :P

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:27

Joolien schreef:
No_No schreef:

Inderdaad en was er niet paar dagen terug in deze regio (Twente) een militaire oefening?
En de kans dat je oog in oog met Bonny en Clyde komt te staan is heel klein. Iedereen moet gewoon doen wat hij/zij wil doen vandaag :)

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:27

Dan moeten de politie ze niet nog een keer vrijlaten als ze weer gepakt worden...
Citaat:
Het duo is eind december al eens in handen van de politie geweest, bevestigt de politie Noord-Nederland tegenover Dagblad van het Noorden. De twee werden in de nacht van 19 op 20 december in Groningen na een wilde achtervolging opgepakt.

Van der Ploeg en Bircan vluchtten toen voor een politiecontrole in Aduard, en botsten uiteindelijk in Groningen met hun auto tegen een geparkeerde wagen. Ze probeerden nog te voet te vluchten, maar de politie wist de twee te grijpen en vast te zetten. De auto had een vals kenteken.

Het duo is daarna vrij snel weer vrijgelaten, omdat het volgens een politiewoordvoerster geen straf hoefde uit te zitten. Ook trof de politie toen geen vuurwapens aan.

Bron: http://www.nu.nl/binnenland/3712227/zoe ... l-duo.html

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:30

Dit duo heeft er blijkbaar alles voor over om uit handen van de politie te blijven.. Ze zijn nu eenmaal zo ver gegaan, dat ze er niet meer kunnen stoppen en niet meer nadenken over hun daden (al verwacht ik dat ze dat bij het eerste geweldsdelict ook niet deden!). Ik vrees er een beetje voor dat zij wellicht geen uitweg meer zien en zichzelf van kant maken, waardoor ze de gevolgen van hun daden nooit onder ogen hoeven komen. Deze mensen zijn ziek!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:32

Joolien schreef:
No_No schreef:

Niet "daar" alvast... :')
Sorry word een beetje melig.. :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:34

Vorige week kwam er ook een heli over de bak vliegen, maar die had een andere reden.. -O- .

Anoniem

Diablo schreef:
kleiduiker schreef:
Ik denk dat ze hier niet zo snel om onderdak komen vragen, komen ze vier Cane Corso's tegen :D .

Deze man is vuurwapen gevaarlijk en deinst er niet voor terug om mensen neer te schieten. Denk dus niet dat hij erg onder de indruk zal zijn van je honden.

Ik hoop dan maar dat mijn honden sneller zijn dan hij, laat mij me nou lekker veilig voelen :D .

hahaha Diablo, ik heb zelf een flinke rottweiler die behoorlijk waaks is maar ik ben bang dat ze tegen een kogel toch echt niet op kan. Zouden er ook kogelvrije vesten en helmen voor honden zijn? Hopelijk worden ze opgepakt voordat ze de polder bereiken.

Ketaki

ik zie het eigenlijk gebeuren dat ze zichzelf door het hoofd schieten, als de politie ze wil oppakken.

als ze zo gewelddadig zijn, zou dit ook niet zo moeilijk zijn.

gewoon om hun straf te ontlopen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:35

Ketaki schreef:
ik zie het eigenlijk gebeuren dat ze zichzelf door het hoofd schieten, als de politie ze wil oppakken.

Zijn ze daar niet te trots voor?

Trouwens, als ze hier binnenkomen hebben ze te maken met een waak cavia :').

En bij de paarden met 2 lieve paarden die dan denken dat ze eten krijgen zodat ze een keel op gaan zetten.(ze hebben al een keer een inbreker weggejaagd :') ).
Laatst bijgewerkt door Es_ther op 26-02-14 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:35

Citaat:
Jij bedoeld dus..."vol in de knieën" ofzo en dan nog even laten lopen.. O:) <<)

Hahah volgens mij zijn dat de regels :P dat ze ze niet dood mogen schieten.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:36

Ketaki schreef:

Dan zullen we maar zeggen : " opgeruimd staat netjes" ;)