Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tita schreef:Jij klampt je vast aan die gozer als ik je posten leest, bevriend blijven omdat je een jaartje verkering hebt gehad..... bevriend blijven met al je exen... das niet normale gang van zaken.
Vind je ergens manipulatief en volgens mij hoop je gewoon dat ie terug komt omdat jij doet alsof het goed met je gaat.
Zo lees en ervaar ik het, misschien zit ik er naast. Vind knap dat ie nog met je omgaat. Bij mij was het exit heb paar keer voor hem klaar gestaan maar de deur is dicht en blijft dicht en dat na 2x 9 jaar

ik dank niet dat TS de enige is die bevriend blijft met ex

Limanade schreef:maar jij zat dus ook op tinder.. de pot verwijt de ketel dus
Zolang je van het ergste uit gaat kan het alleen maar meevallen
De rest van de avond hebben we met elkaar gepraat en was het dus wel af te leiden uit de snelheid waarmee hij antwoordde haha. Dat viel op aangezien hij vorige week verder regelmatig pas na een uur of langer reageerde. Aan de andere kant heb ik zelf ook een paar tinderaars op whatsapp en ben ik dus zelf ook veel online. Dat relativeert ook wel weer dat ik er niet teveel uit op moet maken
YellowGray schreef:Ik vind het wel een beetje onzin om dat van hem te vragen. Het zijn zijn foto's! Jullie zijn uit elkaar en hij mag doen wat hij wil op Tinder, hoe vervelend dat ook is.
Je mag verdrietig zijn, maar word alsjeblieft niet de psycho ex. Je hebt niets meer over hem te zeggen en dus ook niet over die foto's.
Limanade schreef:YellowGray schreef:Ik vind het wel een beetje onzin om dat van hem te vragen. Het zijn zijn foto's! Jullie zijn uit elkaar en hij mag doen wat hij wil op Tinder, hoe vervelend dat ook is.
Je mag verdrietig zijn, maar word alsjeblieft niet de psycho ex. Je hebt niets meer over hem te zeggen en dus ook niet over die foto's.
nou idd zeg
ik heb eerder al gezegd dat je jezelf een schop onder je hol moet geven en alle contact (voorlopig) moet verbreken
en dit is nou precies de reden waarom ik dat zeg
je houd hem in de gaten.. je zegt dat je verder wil maar dat gaat blijkbaar niet
het is even heel hard maar als je echt over hem heen wil komen moet je hem uit je leven amputeren.. al dan niet tijdelijk
want dit schiet niet op zo
Ik ben ook vrienden met mijn ex en dat gaat echt prima. Limanade schreef:YellowGray schreef:Ik vind het wel een beetje onzin om dat van hem te vragen. Het zijn zijn foto's! Jullie zijn uit elkaar en hij mag doen wat hij wil op Tinder, hoe vervelend dat ook is.
nou idd zeg
ik heb eerder al gezegd dat je jezelf een schop onder je hol moet geven en alle contact (voorlopig) moet verbreken
en dit is nou precies de reden waarom ik dat zeg
je houd hem in de gaten.. je zegt dat je verder wil maar dat gaat blijkbaar niet
het is even heel hard maar als je echt over hem heen wil komen moet je hem uit je leven amputeren.. al dan niet tijdelijk
want dit schiet niet op zo
Ik ben ook vrienden met mijn ex en dat gaat echt prima.
).