)Alles met overdreven merkuitingen.
Echt bont.
Wat ik vandaag wel droeg en waar iemand echt aanstoot aan nam: mijn rijkleding. Voor het beeld: een donkerblauwe (schone) rijjas, een donkerblauwe rijbroek (wel met leren zit, dus je zag wel dat het een rijbroek was), donkerblauwe thermosokken en jodpurs (ok, die hadden een paar weken geleden al wel gepoetst mogen worden). Op weg naar stal ligt het tuincentrum en de vogels in de tuin stonden al een paar dagen op een hongerdieet, dus ik liep daar even doorheen om nog wat vetbollen/vogelzaad in te slaan. En werd dus echt aangesproken door iemand (die in vol ornaat en in de make-up was): "Heeft u nu gewoon rijkleren aan?"..... Ehh ja?? En zij liep echt door met een blik van "dacht je alles al meegemaakt te hebben, kom je iemand in rijkleren in het tuincentrum tegen
". Ik bedoel: naar de Bijenkorf zal ik echt niet gaan, maar even snel een rondje tuincentrum moet toch wel kunnen?
Een legging als broek dragen vind ik echt niet kunnen (sorry voor degene die het wel zo dragen). Je ziet alles zitten en lijkt net of je in een maillot loopt, alleen dan net andere stof.

)
dat mensen daar op kunenn lopen...