felineepino schreef:raar hea dat mense dat zeggenn,, het is ook gwn mýn liefde en mýn paaardd. neej ik zou egt nooit mý zo voor schut zette als die mensenn,, mýnn paard is trouwens wel mýn liefde xx
Briljant
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Renee1991 schreef:Ik maak me er ook zeker niet druk om, verandering kunnen we er toch niet in brengen. Ik vind het alleen wel zonde dat de Nederlandse taal zo verloedert, omdat er zoveel mensen zijn die er niets om geven.
. Het is eigenlijk al wonderbaarlijk dat we als soort nog niet zijn uitgestorven, ik bedoel we worden al duizende jaren schijnbaar steeds asocialer en onze communicatie gaat ook almaar achteruit
.
Sammy_xxs schreef:Ik snap eigenlijk niet waarom jullie je er zo druk om maken.
Kijk in sollicitatie brieven mag je wel (moet je) foutloos schrijven.
Maar op een forum, facebook en whatsapp enzo vind ik dat nou niet echt een prioriteit.
Zolang je het begrijpend kan lezen, de zinnen kloppen en er gebruik wordt gemaakt van leestekens is een luie spelfout niet erg, vind ikwe zij niet aan het werk. Enja soms ben ik ook te lui om mijn te typen. Ik gebruik dan eigenlijk altijd mn.
maar goed, als jullie je hier al druk om maken. Wauww wat een stressvol leven zullen jullie dan hebben

liedje89 schreef:MarlindeRooz schreef:Misschien elke nieuwe bokker een taaltoets laten doen?
Gewoon een streng lik op stuk beleid invoeren met een OW voor iedere spellingsfouten een ban voor iedere grammar nazi die erover zeurt. Op die manier hebben we binnen no time een forum zonder taalkundige irritaties!!
Best jammer dat spellingsfouten niet bestaan. liedje89 schreef:MarlindeRooz schreef:Misschien elke nieuwe bokker een taaltoets laten doen?
Gewoon een streng lik op stuk beleid invoeren met een OW voor iedere spellingsfouten een ban voor iedere grammar nazi die erover zeurt. Op die manier hebben we binnen no time een forum zonder taalkundige irritaties!!
liedje89 schreef:MarlindeRooz schreef:Misschien elke nieuwe bokker een taaltoets laten doen?

Vealosz schreef:Ik irriteer me aan mensen die alles en iedereen qua spelfouten probeert te verbeteren. Sorry dat niet iedereen zo goed Nederlands kan.
. Het is n.l. "Ik erger me aan" of "Mensen die alles en iedereen proberen te verbeteren irriteren me."