Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LizMD schreef:Ja kom er regelmatig, maar nog nooit grote maten gezien. Ik zal de volgende keer daar ook weer eens gaan neuzen. Al zie ik op de site al een hoop (hele schattige) smalle, elastieken schouderbandjes. Dat gaat hem uiteraard niet worden, dan stuiteren ze ergens van m'n kin naar m'n knieën en weer terug

in de reguliere winkels kun je kiezen uit een oma beha of een sportbeha
. Snap idd ook niet dat er zoveel keus is in sportbeha' s voor kleinere cupmaten. Heb er vorig jaar gelukkig 1 kunnen vinden die ook nog fijn zit. Voor beha' s die er leuk uit zien moet je op internet zijn, of het geluk hebben dat er een fijne speciaalzaak dichtbij is.
joyce2 schreef:Voor hele kleine borsten (cup AA en A) wordt er steeds minder, tot helemaal niets meer gemaakt. De maten worden steeds groter geproduceerd en klanten maten laten ze afvallen. Met sommige maten wordt zelfs gesjoemeld! Er wordt een kleinere maat op het kaartje gezet, omdat grote maten voor veel mensen confronterend zijn. Erg zuur voor de mensen die wel een echte A-cup hebben en zo dus zelfs hun eigen maat niet meer passen.
Maar ik heb onlangs toch een paar mooie laarzen gescoord in de kindercollectie (hele smalle kuiten, volwassenencollectie is hopeloos) en als ik bij de duurdere merken ga kijken zitten er best nette dingen tussen de kinderkledij.