Of je nou je rijbroek aan hebt of niets aan je gat hebt het zal je paard een worst wezen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Femkeeex schreef:Omg, dit is echt dom, sorryIk dacht serieus dat TS een man was en dat hij voor de fotoshoot lingerie had aangetrokken
Ik rol hier letterlijk van de bank af, je maakt mijn dag helemaal goed
Roosch schreef:Kermis schreef:Ik snap de vergelijking auto-paard dan weer niet.
Een auto is een ding. Een paard een dier, met een persoonlijkheid. Ik vind dat fotos met dieren in lingerie en met welk dier dan ook, niet kunnen.
Foto's met dieren in lingerie lijken mij dan ook net een beetje te ver gaan.
Het zou niks voor mij zijn om zulke foto's te maken, maar als jij je daar goed bij voelt..
Ik zou er alleen voor zorgen dat de foto niet bewaard kan worden. Als het mis zou lopen met de relatie sta je straks online met deze foto's.
EMMAxSAMMY schreef:Als je meerdere fotos hebt en hem volledig vertouwt, print er dan een aantal uit.
stop er bijv. 1 tussen zijn agenda, onder zijn kussen, idd in de broodtrommel, in een tas?
etc etc etc, dat ie telkens er weer eentje tegenkomt!

Roosch schreef:Kermis schreef:Ik snap de vergelijking auto-paard dan weer niet.
Een auto is een ding. Een paard een dier, met een persoonlijkheid. Ik vind dat fotos met dieren in lingerie en met welk dier dan ook, niet kunnen.
Foto's met dieren in lingerie lijken mij dan ook net een beetje te ver gaan.
Het zou niks voor mij zijn om zulke foto's te maken, maar als jij je daar goed bij voelt..
Ik zou er alleen voor zorgen dat de foto niet bewaard kan worden. Als het mis zou lopen met de relatie sta je straks online met deze foto's.

lisetteexx schreef:Wauw wat een lef en super gaaf!
Zou hem wel heel graag willen beoordelen, gewoon omdat ik het super gaaf vind.
)
(Ik zie je al helemaal in je lingerie over het terrein hobbelen, haha.)