Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Def schreef:Ieder zijn eigen keuze, ik heb dan ook weer helemaal niets met moeders die fulltime werken en waarvan het kind iedere dag naar de opvang gaat.
Ik denk dat het per persoon heel erg verschilt waar hij of zij gelukkig van wordt.
hoe oud is je andere kindje?Zonnetje81 schreef:Ik vind dat iedereen het zelf moet weten maar zeggen dat het huishouden doen een fulltime job is...nahh... Dat het meer tijd kost met kinderen en inefficient gaat oke maar om te zeggen dat je 10 uur per dag aan het huishouden zit, lijkt mij onzin. Zeker als ze op school zitten.

lol

als je 20u pw besteedt aan je huishouden, gaat er dan niet iets ernstig mis in je planning?
).
en op mijn thuiswerkdag doe ik een heleboel tussendoor. Ik zou me dood vervelen als ik drie dagen of minder zou werken. Als we kinderen hebben is dat natuurlijk wel een ander verhaal. Maar dam nog hoop ik niet dat ik meer tijd besteed aan huishouden dan aan betaald werk

Diablo schreef:Ik heb drie kinderen en ik ben de laatste die zal zeggen dat ik het nou zo enorm druk heb. Ik denk dat werkende vrouwen met kinderen het veel drukker hebben dan ik. Ik snap dan ook nooit wat thuis blijf moeders (en ik ben er zelf één) bedoelen met dat ze het zo druk hebben en dat ze een ondergewaardeerde baan hebben. Werkende moeders hebben diezelfde baan en dan ook nog eens een betaalde baan er naast.
Ik zeg gewoon eerlijk dat ik thuis ben omdat ik mijn kinderen niet weg wil brengen, dat ik denk dat ik ze het beste zelf op kan voeden. En nu ze groter zijn, blijf ik bij onze honden, bevalt me prima.

(al is het al om de voedingen en slaapjes alleen al lol)