Gestalkt, Mishandeld, Geestelijk kapot gemaakt.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Re: Gestalkt, Mishandeld, Geestelijk kapot gemaakt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 21:43

Ik zou bijna zeggen: kom lekker deze kant van NL op, leuke stallen in de buurt, lieve mensen in de buurt.

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 21:45

Ik ben zeker aan het denken om weg te gaan, niet heel veel ver omdat mijn moeder ook wat zorg nodig heeft en rust lijkt mij echt heerlijk maarja..

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 22:40

jeetje wat een heftig verhaal,weet niet goed wat ik er op kan zeggen
ik wil je heel veel sterkte wensen

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 23:08

Wat een onwijs heftig verhaal. Heb er geen woorden voor.

Heel knap dat je de kracht heb gevonden om bij hem weg te gaan!!
Ik wil je heel veel sterkte wensen en veel geluk in de toekomst met je huidige vriend.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 06:31

Jeetje ts, heel veel sterkte. Knap om ook je verhaal te doen :(:)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 15:49

Moeder evt meeverhuizen?

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 22:31

Ik vind het bijzonder dat je een paar posts zei: "maar ik ben ook geen lieverdje geweest hoor. Ik heb hem ook wel eens teruggeslagen en zijn spullen kapot gemaakt", terwijl zo'n jongen wat mij betreft heel wat meer verdiend dan wel eens teruggeslagen te worden of een keer een kapot iets.
In mijn ogen laat dat bericht zien dat hij inderdaad nog steeds enige vorm van macht over je heeft, ergens heb je dus een vorm van schuldgevoel over dat jij ook enkele keren "niet goed" bent geweest voor hem. Correct me if I'm wrong. :)

Verder wil ik jou een hele dikke virtuele knuf geven! Mens, wat ben jij sterk!! :(:)

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 23:35

TS, ik lees vanaf het begin mee en weet nog steeds niet goed hoe ik me het beste kan verwoorden. Hoop dat je het volgende niet als aanval opvat, maar ik herken wat emoties/gevoelens die je hier neerzet. Heb gelukkig niet hetzelfde meegemaakt, maar hoop dat het volgende je wel helpt.

Ten eerste; Zoek hulp!! Ook al meld je dat je dat allemaal niet wil, doe het toch! Blijf zoeken naar de juiste personen die jou hier bij kunnen helpen, niet elke hulpverlener kan dit. Dat merk ik tot op heden ook nog. Ik zie in je posts dat hij nog te veel jouw leven bepaald. Je geest is op dit moment nog steeds een soort van verslaafd aan zijn manier van jou behandelen. Niet raar, want na al die jaren is dat ondanks alles bekend en daardoor weet je geest niet beter. Stop met het lezen van zijn berichten aan jou, dit voedt die "verslaving".
Daarnaast weerhouden zijn acties (uit het verleden) jou nu nog steeds om weer echt te genieten van het leven. Probeer je angst te overwinnen, want zolang jij die angsten hebt heeft hij je nog in zijn macht. Geef hem dat "plezier" niet! Maak jezelf echt los van je ex!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:44

Zo dan, dat is ook niet het minste verhaal zeg -O-

Super dat je wel heel "gezond" klinkt na alles dat je hebt meegemaakt. Je lijkt het (nu) heel goed te kunnen beoordelen en relativeren wat er allemaal gebeurd is en ik denk dat dat heel belangrijk is om verder te kunnen +:)+

Geweldig ook dat je nu een lieve nieuwe vriend hebt, extra stoer ook van hem dat hij in zee durft te gaan met iemand met zo'n verleden want er zijn wel leukere omstandigheden te bedenken :=

Komt je huidige vriend ook uit deze stad?

Trouwens absoluut niet raar dat je niet naar buiten durft / je buiten niet op je gemak voelt.
Dat komt nog zat voor bij mensen die geen enkel gevaar lopen buiten.... terwijl jij wel degelijk gevaar loopt of in ieder geval hebt gelopen. Alleen maar doodnormaal dat je dan bang bent want het is gewoon terecht en een gezonde reactie juist, als je weet dat junks gratis drugs krijgen om jou pijn te doen, goeiedag zeg, natuurlijk ben je dan niet veilig %)

Hopelijk heb je nu zachtjes aan niks meer te vrezen :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:46

Jeetje wat een hel ben je door gegaan en ga je door, kan je niet beter verhuizen van alles en een nieuw leven opstarten elders?

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:46

Hoeveel vastigheid heb je? Huur je?

Anders; pak je moeder, je hond en je spullen en vertrek voor een langere periode naar de andere kant van het land. Kom tot rust en probeer daar een leven op te bouwen.

Hoe is hij trouwens naar dat familielid toe? Heeft hij die ook bedreigd etc?

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:49

Wat een verhaal.
En wat klink je nu sterk!

Ik denk eigenlijk dat je voor zijn vriendjes dadelijk niet meer bang hoeft te zijn.
Als hij ze niet meer voorziet van drugs gaan ze naar een andere dealer en laten ze jou ex helemaal vallen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:52

Wat een vreselijk verhaal en dat je zoveel jaar zo geleefd hebt!
Hoop echt voor je dat je nu je leven weer kan oppakken en dat hij je straks echt met rust laat en dat je ook echt nooit meer kiest voor hem natuurlijk!
Hoop ook dat je op een punt komt dat je wel weer lekker naar buiten gaat en kan genieten als je buiten bent.
Heel veel sterkte nog.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:03

Jeetje, wat een heftig verhaal zeg. Ik hoop echt van harte dat je nooit meer met Kees te maken zal krijgen. Je komt over als een hele sterke meid. Ik wens je voor de komende tijd veel sterkte.

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:06

Wat ben jij een sterke vrouw ts!

Dit is een stuk tekst en uitleg waar ieder mens/bokker wat van kan 'leren' . Dat dit soort situaties niet normaal zijn, dat er nog mensen zijn die je uit dit soort s.hit kunnen helpen!

Ik weet niet of het jou helpt maar die tip heb ik gehad. Bundel je eigen verhalen, mails, foto's etc, schrijf teken en schilder wat je wil. Maak er een 'boek' van. Een boek wat je dicht kan doen en alleen open gaat als JIJ dat wil.!
Ik heb een klein bundeltje samen gesteld. En IK heb nu macht over dat stukje leven. Het is mijn 'stukje boek' en IK bepaal wat daar mee gebeurt :)

Ik heb hiermee dingen van me af kunnen zetten. Misschien is het een waardeloze tip maar ik wilde hem toch met je delen ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:09

Ook alles gelezen en ik herken een heel aantal dingen, waaronder de straatvrees, het schrikken van harde geluiden en onverwachte bewegingen, etc etc. Ik had dan ook PTSS.
Ik woon in zowel Den Bosch als Obdam (Noord Holland), dus als je ooit eens behoefte hebt aan een praatje of wat dan ook... :)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 11:13

Jezus meis wat een ellende jij kan een boek gaan schrijven en wordt een betseller

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 12:46

Iedereen heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!!

Ik ben gisteravond naar buiten geweest:D ik heb zo'n lieve vriend dat hij mij gisteravond een scootertje gaf. Geeft mij toch een wat veiliger idee om naar buiten te gaan omdat ik sneller ben dan lopend ( fiets etc heeft Kees allemaal meegenomen of gejat) en ik kan nog snel kleine straatjes in rijden als het mij niet bevalt. Ik ben naar mijn moeder geweest en daar bijna de hele avond gezeten, savonds vond ik het toch wel eng om alleen naar huis te rijden ( 5minuutjes maar slaat nergens op maar goed) dus is mijn stiefvader achter mij aan gereden. Hij weet nu ook iets meer dan dat hij al wist.

Verder heb ik vanmorgen ( alweer klinkt zoo stom) bijna al mijn kleding weggegooid. Ik had het allemaal van Kees gekregen en ik wil niks meer van hem hebben. Sieraden van goud enzo geef ik morgen aan mijn vriend dan kan hij het verkopen bij de juwelier. ( dat deed Kees dan weer wel, ik kreeg alles van hem).

Verhuizen en mijn moeder meenemen dat is niet mogelijk, door haar ziekte raakt ze dan te erg van slag en het zou ook betekenen dat ze niet meer een soort van zelfstandig kan leven wat ze nu wel een beetje kan ( met wat hulp van mijn stiefvader en familieleden).

Ik huur een huis en heb al 1 keer urgentie van de politie gekregen om te verhuizen dat heb ik gedaan maar ben wel in dezelfde stad gebleven. Politie heeft gezegd met alle liefde nog een keer zo'n verklaring te regelen voor mij dus ik zou kunnen verhuizen. Mijn vriend komt uit een andere stad en hij zou daar wel weer graag willen wonen als ik dat wil. Daar ben ik dus over aan het na denken. Het is ver genoeg om van alles hier af te zijn en dichtbij genoeg om binnen een half uur op de scooter of met de metro weer hier te kunnen zijn.

Verder hebben jullie wel gelijk dat ik misschien een soort van verslaafd ben aan de negatieve aandacht, zo zei ik gisteravond ook tegen mijn vriend "waarom scheld je mij toch nooit uit? " ik moet daar echt heel erg aan wennen.

Kees heeft ook mijn familieleden bedreigd maarr het familielid waarbij ik inwoonde erg lang kan nogal een tikje ontoerekeningsvatbaar zijn. In de zin van heel erg agressief en niet te vergeten hij is erg groot. Kees is altijd als de dood voor hem geweest net als toen hij van mijn familielid dat huis moest leeghalen durfde Kees niet omdat hij bang was voor hem. Dat familielid woont letterlijk bij mij om de hoek. Als ik ga gillen dan hoort hij mij in zijn huis zelfs en hij heeft tijdens het gestalk hem ook vaak hier weggeslagen.

Iemand zei over een boek maken voor mijzelf en dat vind ik zeker geen gek idee, ergens heb ik dat ook al wel een beetje. In mijn email heb ik ellenlange emails staan die ik heb geschreven maar nooit heb verzonden. In al mijn telefoons heb ik ook in de agenda bijgehouden wanneer wat gebeurde. Dat heb ik ook nog terug gelezen, ik leek wel knettergek. Op 1 datum had hij mij in elkaar geslagen en had ik erbij gezet "ik hoop dat de blauwe plekken zaterdag weg zijn want ik wil echt naar dat feestje toe.."

Ik MOET ook echt vaker naar buiten, ik nodig hier wel vaak vriendinnen uit maar dat is toch anders dan zelf naar buiten gaan. Ik voel me ook vaak heel erg eenzaam. Mijn vriend die werkt erg veel en dat betekend toch dat ik hele dagen alleen ben. Ook had hij zich vanmorgen verslapen en de hond alleen even snel buiten laten plassen. Mijn hond MOET naar buiten want hij houdt het denk ik niet uit tot mijn vriend terug is dus ik moet hem echt gaan uitlaten maar ik loop al de hele ochtend te dralen en te twijfelen, slaat nergens op. Ik kan hem zo voor het veldje voor de deur laten gaan en binnen 5 minuten weer binnen zijn..Ook heb niks meer in huis en moet ik boodschappen gaan doen en bij een familielid een scooterslot gaan ophalen. Ik zit al de hele tijd moed te verzamelen. Ik ga nog even verder opruimen en dan dwing ik mijzelf tot naar buiten gaan...

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:54

Ohh wat leuk een scootertje!Goed idee van je vriend!
Zo te horen zit je (echt) op de goede weg! Ik hoop dat je een steuntje in de goede richting krijgt van de mensen om je heen (en bokt ;) ) als dat nodig is. Dan kan jij straks vast weer doen wat JIJ wil! :)

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:57

Wat goed ts! Fijn dat je met je scooter je wat veiliger voelt.

Je hebt een lieve vriend gevonden nu.

Wat betreft de hond en boodschappen is er niet iemand die met je mee kan?

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 13:05

Nee nu is er even niemand die met mij meekan, iedereen is nu gewoon aan het werk. De eerste hier is rond half 5 klaar met werken dus de boodschappen kunnen wel wachten alleen de hond houd het niet tot 5 uur ongeveer nog op..Het is nu echt een gekkenhuis buiten ( woon bij een basisschool dus alle kindertjes worden nu opgehaald) en als het weer rustig is ga ik snel met mijn hond hier even het veldje op..Nu heb ik totaal geen overzicht.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:06

jeetje met mijn mond open heb ik je verhaal gelezen, een verhaal wat zover weg klinkt maar voor mensen zo dichtbij kan zijn. Zoals je het neerzet denk je nee niet jeetje is ook wat maar je zat er mooi wel in! Knap hoe je eruit ben gekomen had ook een andere afloop kunnen hebben he! probeer weer te genieten al is het van een klein scootermomentje of iets! sterkte met je leven op orde te brengen en het een plekje te geven!

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:12

Hmm oke ja dat is lastig, als je in de buurt woonde had ik wel met je mee gewild.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:14

Heb je niet iemand die je kunt bellen als je de hond uitlaat? Dus dat je zeg maar al bellend met de hond naar buiten gaat en pas weer ophangt als je weer binnen bent?

Misschien is zoiets met je moeder af te spreken, vind zij het wel even gezellig en jij hebt een soort van gezelschap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:16

Probeer gewoon naar buiten te gaan. Je hebt een aware knop bij je. Dus politie is er zo in geval van nood.