Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
moelly schreef:Dat ben ik niet volledig met je eens. De lessen die ik leuk vond, de meeste wel, iets wat ook voor een groot deel aan de docent ligt, ging ik heen ja. Als ik geen zin had in een les omdat het me niet interesseerde, ging ik niet mijn tijd verdoen door in die les aanwezig te zijn.
Nee, briefjes schrijven heb ik nooit gedaan, natuurlijk wel eens met buurman of buurvrouw gekletst, maar daar werd bij mij op school ook wel de ruimte toe gegeven.
Ik vind het zelf eerlijk gezegd asociaal dat men tegenwoordig de hele les op de smartphone zit. Tuurlijk moet eens een berichtje kunnen, maar ik doel met mijn posts eigenlijk op de mensen die de hele les op de telefoon zitten te pielen.
Marit schreef:Als je op een middelbare school losser gaat worden den ik dat er een hele hoop mensen iets langer over hun school carrière gaan doen
Op die leeftijd zijn er zat die nog niet kunnen bedenken dat je op sommige momenten echt moet opletten omdat je anders later tegen de lamp loopt.
Magrathea schreef:Foundtheone schreef:Mobiel wel opzak maar zeker op stil! Ik wil niet steeds 20 keer moeten opdrukken als ik mijn mobiel check.. (Uniformberoepem opleiding)
En zo hoort het![]()
Wauw, ik schrik hier wel van hoor... "Ik wil het lezen als er een belangrijk berichtje binnenkomt", sorry, wat? Over de nieuwe nagellak van je beste vriendin? Ik vraag me af hoe vaak mensen die dit soort opmerkingen plaatsen daadwerkelijk wel eens een belangrijk bericht hebben gehad tijdens schooluren![]()
Ik nauwelijks, in elk geval. Veel belangrijker dan "Weet jij waar de sleutel van de kabelkast ligt" van een commissiegenoot of "Moet ik nog iets halen voor het avondeten" van mijn vriend wordt het echt niet hier hoor![]()
Mijn mobieltje (toen ik die zelf kocht halverwege de tweede klas) lag meestal in mijn kluisje... Als je niet continue met je vriendinnen zit te smsen die ook allemaal in de les zitten komt er namelijk niet zo gek veel binnen, zo blijkt![]()
Nogmaals, ik vraag me echt serieus af wat er nou zo verschrikkelijk belangrijk is dat je de hele les op je telefoon moet doorbrengen.
, maar bij sommige vakken zit die ook wel in mijn tas altijd.
ilaan schreef:moelly schreef:Dat ben ik niet volledig met je eens. De lessen die ik leuk vond, de meeste wel, iets wat ook voor een groot deel aan de docent ligt, ging ik heen ja. Als ik geen zin had in een les omdat het me niet interesseerde, ging ik niet mijn tijd verdoen door in die les aanwezig te zijn.
Nee, briefjes schrijven heb ik nooit gedaan, natuurlijk wel eens met buurman of buurvrouw gekletst, maar daar werd bij mij op school ook wel de ruimte toe gegeven.
Ik vind het zelf eerlijk gezegd asociaal dat men tegenwoordig de hele les op de smartphone zit. Tuurlijk moet eens een berichtje kunnen, maar ik doel met mijn posts eigenlijk op de mensen die de hele les op de telefoon zitten te pielen.
Vind het ook aso en arrogant als jij gewoon wegblijft uit de les. Net of je alles al weet en die les echt niet nodig hebt.
(Doe een computeropleiding, vandaar de laptop)