Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liedje89 schreef:Maar die plussize modellen zijn vaak ook wel weer erg lang (die hier eerder genoemd werd was bijv 1.86), dan lijk je je ook al slanker natuurlijk, omdat het meer in verhouding is. Bij iemand van 1.55 zien die maten er natuurlijk heel anders uit. Bovendien is size 0 natuurlijk altijd al dikker dan een klerenhanger en als klerenhangers konden lopen zouden kledingontwerpers nooit modellen aannemen, die willen een blank canvas toch
_Zsazsa_ schreef:Liever zo, dan al dat vet van tegenwoordig. Ja ze is schraal, zij vind dit waarschijnlijk mooi en doet er veel aan om er zo uit te zien. Maar aangezien maatje 40 ineens normaal blijkt te zijn, hebben kennelijk alle maatjes 34/36 anorexia.. hopeloos..
) ben van 34 naar 40 gegaan. wel 2kinderen
maar alsnog vind ik maat 38/40 eigenlijk al dik. Ligt er natuurlijk wel aan hoe lang je ben, maar voor mijn lengte duidelijk te dik.
Sammy_xxs schreef:hmm, het is misschien iets te dun, maarja vind dat mooier dan te dik.
En ook ik vind maat 40 al echt te dik ( dat heb nu zelf) ben van 34 naar 40 gegaan. wel 2kinderen
maar alsnog vind ik maat 38/40 eigenlijk al dik. Ligt er natuurlijk wel aan hoe lang je ben, maar voor mijn lengte duidelijk te dik.
Ik zou willen dat ik zo'n strak figuur had jolanthe nu heeft
_Zsazsa_ schreef:Liever zo, dan al dat vet van tegenwoordig. Ja ze is schraal, zij vind dit waarschijnlijk mooi en doet er veel aan om er zo uit te zien. Maar aangezien maatje 40 ineens normaal blijkt te zijn, hebben kennelijk alle maatjes 34/36 anorexia.. hopeloos..
YellowGray schreef:_Zsazsa_ schreef:Liever zo, dan al dat vet van tegenwoordig. Ja ze is schraal, zij vind dit waarschijnlijk mooi en doet er veel aan om er zo uit te zien. Maar aangezien maatje 40 ineens normaal blijkt te zijn, hebben kennelijk alle maatjes 34/36 anorexia.. hopeloos..
Maar maat 40 IS ook gewoon normaal! Je kunt ervan vinden wat je wilt, maar vrijwel niemand met maat 40 heeft echt overgewicht. Ik ben het met je eens dat er tegenwoordig te snel wordt gezegd "wees maar blij met je lijf, want je ziet er goed uit!" terwijl iemand wel te dik is, maar maat 40, nee daar kan ik niet bij.