Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_xDyan schreef:pluisje88 schreef:Grootte maakt niet uit. gaat om de snelheid
In pricipe moet een kleine geen nadeel zijn. hij hoeft minder af te scannen,dus minder werk. alleen moet dan de snelheid wel goed zijn
Okee, dan ga ik dat binnenkort ook even opzoeken.
Staat altijd wel iets op. Lianne86 schreef:Omdat je toch mensen op kosten jaagt, niet stom bedoeld... Snap het echt wel... Maar als je het niet hebt, ga je wel geld uitgeven... En nu kun je het gewoon terugbetalen wanneer je het hebt... En zullen ze er niet moeilijk over doen... Snap het ook wel en zou het ook gedaan hebben in jouw geval :p
Lianne86 schreef:maar ik kreeg laatst stom commentaarDus vandaar dat ik nu even zo denk (situatie: had een cadeaubon voor een nachtje hotel naar keuze, ontbijt erbij, wijntje.. kreeg toen serieus commentaar dat ik ze op kosten joeg, want ze moesten toch ook nog uit eten gaan daar etc.
Geef nog een keer een duur cadeautje aan iemand
)
. sorry dat ik het zeg
Lianne86 schreef:Dus vandaar... Een duurdere auto is vaak ook duurder in verzekering etc. Dus je krijgt door de nieuwere/duurdere auto te kopen, ook nog andere extra kosten. Waarschijnlijk heb je dat wel weer terug aan onderhoud en al die dingen... dus merk je er nog weinig vanmaar er komen meer dingen vaak bij kijken dan alleen het kopen...

Belasting scheelde ook vanwege de belastingvrije regeling. heb 3 jaar belasting vrij op gas gereden
maar volgens mij valt dat ook tegen :p)
Eerlijk is eerlijk... Maar sommige moeten ook bijvoorbeeld per se een grotere --> dus zwaardere --> dus duurdere in wegenbelasting, auto omdat ouders dat fijner vinden... (en groter is vaak ook wat minder zuinig) dus in zo'n geval --> zitten er wel meer kosten aan...
want tjah... dat kost ze geld
(Haha het is nu echt heel stom.. eerst gingen we nog wel eens naar de kroeg, nu nodig ik maar braaf mensen thuis uit... Kreeg echt zo'n uitkaffer
) 
Als je mij zou vragen en ik had geen geld, dan zou ik je dat zeggen. dan was het aan jou de keuze geweest om te zeggen, ik wil toch, dus ik nodig je uit, of ik wil toch, dus ik ga alleen, of oke, dan stellen we het uit tot je wel geld hebt.
Maar dat is dan ook weer zo ja...
ik zal het onthouden... en de bon is een jaar geldig, dus in een jaar moet je toch wel geld hebben gespaard om een frietje bij de febo te halen?
(Haha sorry
bedacht me later dat ik mijn portemonnee had moeten pakken, 5 euro had moeten geven en dat had moeten zeggen
)
Ik geef voortaan alleen nog maar douchespullen enzo aan dat soort mensen (of zouden ze dan denken dat ze stinken?
)
) 
mn moeder doet hier gelukkig ook niet aan mee..
Zet er alleen foto's op die jij het waard zou vinden om te kopen. maak een selectieve selectie. daar hebben mensen veel meer aan, en dan zien ze ook de kwaliteiten die je in huis hebt pluisje88 schreef:Wat leuk dat mams even langskomt! ik denk dat dit inderdaad een goede oplossing is. alleen, wat mij dan weer meteen opvalt, het gaat over betalingsregeling en wachten e.d. T.s. Kan natuurlijk de resterende tijd tot de start van de opleiding sparen voor haar nieuwe camera. als je iets echt wilt kun je in een half jaar een behoorlijk bedrag aan de kant zetten. dan kun je je camera bijna zelf bij elkaar hebben.
Aangezien je nu een snelle geheugenkaart krijgt, en er tips zijn gegeven waar je mee kunt oefenen, heb je nog een half jaar de mogelijkheid tot oefenen, en te gelijk tot sparen.
Oh ja, tipje, keek op je site (gisteren ofzo) en daar had je de foto's van het vissen op gezet met de opmerking, ze zijn nog niet bewerkt, als je er 1 wilt bestellen dan kan ik ze nog wel bewerken.
Dit is niet echt een goede reclame voor jeZet er alleen foto's op die jij het waard zou vinden om te kopen. maak een selectieve selectie. daar hebben mensen veel meer aan, en dan zien ze ook de kwaliteiten die je in huis hebt