xLisaMaxime schreef:xbronte schreef:ik at net komkommer met het avondeten... mn ouders vroegen zich wel af waarom ik zo hard moest lachen
Leg dat maar s uit jazeg maar dat die net uit de doos kwam xd
Edit, oke flauw, heeel flauw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kosseh schreef:tabaflab schreef:Nog iets met kroepoek?
Mijn zusje komt zo thuis en we hebben een beetje kroepoek over, als ik nou begin te lachen wil ze de kroepoek niet meer. En heb ik lekkere kroepoek
Haha handige truc. Maar kan niks bedenken met kroepoek, breekt zo snel niet xo handig :p
prugelpiet schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Andere topic ook gelezen, vader kwam boven kijken waarom ik zo hard moest lachen en vriendin op skype werd chagarijnig dat ik teveel lawaai maakte
Vooral heel, heel hard moeten lachen om de opmerkingen van Raponsje, mijn complimenten voor het goed maken van mijn dag...
sannedeedee1 schreef:prugelpiet schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Andere topic ook gelezen, vader kwam boven kijken waarom ik zo hard moest lachen en vriendin op skype werd chagarijnig dat ik teveel lawaai maakte
Vooral heel, heel hard moeten lachen om de opmerkingen van Raponsje, mijn complimenten voor het goed maken van mijn dag...
Haha bedank de tampon maar! Daar is het allemaal mee begonnen!
sannedeedee1 schreef:prugelpiet schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha bedank de tampon maar! Daar is het allemaal mee begonnen!