Nanno_123 schreef:Ik ben ook op zoek!
had me eerst ingeschreven bij gemeente Haaglanden, daar geldt ook de regeling van degene die het langst ingeschreven is het meeste kans maakt.
Nu ingeschreven bij regio Midden-Holland, omdat mijn vriend in die regio ook een bedrijf heeft en mijn paard daar staat. Eerst hadden we ons niet ingeschreven omdat we al snel het huis uit willen en wij dachten dat bij alle gemeentes/regio's dezelfde regeling gold dat je zo lang ingeschreven moet staan.. maar wij zijn nu net ingeschreven en staan soms al op plek 8.. omdat het uitmaakt of je economisch afhankelijk bent van de plek.
we gaan in de zomer waarschijnlijk pas echt serieus kijken en reageren, maar als er echt iets goeds voorbij komt natuurlijk al eerder!
Heb je voor mij de site van de woningbouw?

. Dit kan ook want ik stond ook in een andere regio ingeschreven. Ik sta nu weer bij drie regio's ingeschreven waarbij ik bij een nu echt kans maak aangezien ik bij de ander net verhuisd ben. Beide regio's zijn voor mijn werk goed te doen. Dit huisje waar ik nu zit is betaalbaar, maar ik begin vooral heel erg een zonnige buitenruimte, een vaatwasser, een droger en dus vooral ruimte te missen
. Maar ik verdien niet zoveel dat ik makkelijk particulier kan huren, dan moet ik flink inleveren op ruimte in vergelijk met sociale huur.