Snelregelende installaties / opslag van energie om de matige zon / wind uurtjes op te vangen lijkt mij dus ook logisch

Maar in hoeverre dat technisch haalbaar is, dat weet ik natuurlijk niet.
Met kern-energie zal dat wel redelijk onmogelijk zijn, ik heb geen idee hoe dat bij "ouderwets" verbranden gaat eigenlijk, of dat snel op te starten zou zijn?
Dat waterstof-verhaal daar hadden ze het 20 jaar geleden al over dat dat "booming" was voor de toekomst, ik geloof ook dat het idee was dat er dan een soort tankstations van moesten komen om ook auto's er op te laten rijden, maar dat het bezwaar nog was dat het behoorlijk instabiel / gevaarlijk was?
Zoals het toen klonk had ik eigenlijk wel gedacht dat we nu tegen 2014 wel veel meer er mee zouden doen maar ik hoor er eigenlijk geen fluit over
Gebeurt er achter de schermen wel veel of valt dat allemaal toch een beetje tegen?
Zag een aantal maanden geleden ook iets over 1 of andere Nederlandse universiteit die nu toch wel een heel leuke zonne-energie auto hadden gemaakt die kittig door kon rijden zowel qua snelheid als afstand en ik dacht ook nog best wat ruimte van binnen had, waardoor het klonk alsof we stukje bij beetje toch wel binnen de mogelijkheden dreigen te komen van auto's op zonne-energie.
Zelf ben ik in huis bezig met meten waarom wij nu toch zoveel stroom verbruiken, vooralsnog lijkt de droger de ergste boosdoener

Dacht dat de oude koel-vries combinatie ook wel kittig zou meetellen maar die valt eigenlijk nog wel mee....