Beautyblunders

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:23

Cubone schreef:
Ik hars mijn wenkbrauwen altijd met een klein stripje wat ik op ongeveer de juiste vorm knip. Opgeplakt, zit ie half over het - wat moest blijven - deel van mijn wenkbrauw. Trek zonder nog te kijken die strip er af. Ja.. :') Dan heb je nog maar anderhalve wenkbrauw over :P

Oh en denken: Jeetje! :oo Ik heb een snor. Harsen en vervolgens drie weken lang met een rode bovenlip rond lopen :')

Of voor halloween nepbloed kopen, maar er daarna achter komen dat hij er niet goed af gaat :') Ik had overal wekenlang roze plekken.. :=

Dat hadden 2 vrienden van mij ook met een toneelstuk, de hele handen zaten onder en de leraar die het moest gebruiken helaas ook -O-

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:23

larissa288 schreef:
dus je wimpers groeien echt niet meer aan? dacht dat het een fabeltje was :\

Ben zelf de helft van mijn wimpers op mijn linkeroog kwijtgeraakt door een huidziekte. Deze zitten er gewoon weer aan. :)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:25

Ik heb ook een transparante nagellak gehad die onder blacklight oplichtte, maar dat vond ik wel leuk, haha. :P

Mijn grootste blunder: die mascara met wit en zwart gebruiken. Wit opdoen, tanden poetsen terwijl dat aan het drogen is... En totaal vergeten dat er nog een laag zwart overheen moet. _O-

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:47

xZiva_ schreef:
ilaan schreef:
Ik had er een tijdje terug ook een. De cc-cream van l'oreal. Wat een drama is dat spul! Word knaloranje en ook bij vervagen word het niet beter. Het is oranje en blijft oranje.
Natuurlijk probeerde ik dit terwijl ik haast had. Alles er in een sneltreinvaart afgehaald en een stukje bij mijn kaak vergeten (geen idee hoe, want het viel dus nogal op).

Was best boos want vond het pure geldverspilling. Maarja, op zich wel grappig dat het gewoon echt knaloranje is haha

die moet je eerst even in je handen wrijven, en daarna pas in je gezicht. dan hoort ie de goeie kleur te worden :D

voor alle mensen met winged eyeliner problemen:

http://www.youtube.com/watch?v=m42fVjnqopE

wat een geknoei, Bij mij werkt het altijd gewoon om te bedenken waar ik het lijntje wil, dus richting het einde van mijn wenkbrouw. Dan begin ik bij het puntje en het is eigenlijk altijd in 1 keer goed. En er is niemand die het ziet als ze een klein beetje anders zijn. Net als wenkbrouwen, die zijn ook bijna nooit precies hetzelfde.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:48

"Your eyebrows are sisters, not twins." :j

(Jammer dat bij mij een van de twee duidelijk geadopteerd is. :+)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:48

PocoGaucha schreef:
xZiva_ schreef:

voor alle mensen met winged eyeliner problemen:

http://www.youtube.com/watch?v=m42fVjnqopE

wat een geknoei, Bij mij werkt het altijd gewoon om te bedenken waar ik het lijntje wil, dus richting het einde van mijn wenkbrouw. Dan begin ik bij het puntje en het is eigenlijk altijd in 1 keer goed. En er is niemand die het ziet als ze een klein beetje anders zijn. Net als wenkbrouwen, die zijn ook bijna nooit precies hetzelfde.

weet ik, zo doe ik het ook altijd :D maar veel mensen gaven aan er problemen mee te hebben, en dan is dit toch wel het handigste

Sababber

Re: Beautyblunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 18:53

Met die parfum deed idd veel pijn heb echt zitten huilen toen. Het brandde als een malle :')

Ik heb ook wel een gehad dat ik nog een pyjamabroekje onder mijn broek op schoolaan had. Kwam er achter toen ik naar de wc ging :-p en een keer gehad dat ik sochtends snel naar de wc moest vanuit, mijn bed. dus ik had snel een vest aangetrokken zonder. Verder na te denken ben ik me verder aan gaan kleden. Kom ik op mn werk, krijg ik het warm dus ik loop naar achter om mijn vest uit te doen kom ik er achter dat ik alleen een bh aan heb.. Tja dan toch maar in dat vest :')

CxB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 19:23

Sababber schreef:
Met die parfum deed idd veel pijn heb echt zitten huilen toen. Het brandde als een malle :')

Ik heb ook wel een gehad dat ik nog een pyjamabroekje onder mijn broek op schoolaan had. Kwam er achter toen ik naar de wc ging :-p en een keer gehad dat ik sochtends snel naar de wc moest vanuit, mijn bed. dus ik had snel een vest aangetrokken zonder. Verder na te denken ben ik me verder aan gaan kleden. Kom ik op mn werk, krijg ik het warm dus ik loop naar achter om mijn vest uit te doen kom ik er achter dat ik alleen een bh aan heb.. Tja dan toch maar in dat vest :')

HAHAHA :')

_hoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 19:26

Echt leuk om dit te lezen :')
Bij mij ook als ik eyeliner probeer op te doen, één kant gaat goed en de andere mislukt volledig. Dan toch maar weer afhalen en uiteindelijk zonder de deur uit. Voor mij geen eyeliner meer

Milligan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 19:30

Hahaha geweldig sommige verhalen.

Zo was ik laatst mijn haar aan het krullen met zo'n curl wand. Mja dat is natuurlijk lastig inschatten met een spiegel, waardoor ik dus met de krultang te dichtbij mijn wang kwam (lees: tegen mijn wang) meteen weggehaald natuurlijk maar toen was het al te laat. Ik heb toen 1 a 2 weken rondgelopen met een prachtige brandwond op mijn wang :j Leukste was dat mijn moeder dacht dat ik te veel in de zon was geweest (heb sproeten) en dat ik dus iets heel ergs had, probeerde zij het nog voorzichtig tegen mij te zeggen :')

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 21:03

Oh Milligan, die is best erg !

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:49

Konstantine schreef:
"Your eyebrows are sisters, not twins." :j

(Jammer dat bij mij een van de twee duidelijk geadopteerd is. :+)

Oh ja dat heb ik ook. Mijn ene wenkbrauw is veel hoger en puntiger dan de ander (de ene is zeg maar golvend en de ander zit een soort knik in) :') Maar ik durf het toch echt niet aan de bovenkant te epileren, straks ziet dat er nog vreemder uit :=

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:54

Yasmine schreef:
Oooh ik heb tijdens het uitgaan na een paar uurtjes altijd walgelijke panda-ogen := Terwijl ik exact dezelfde make-up en oogpotlood/eyeliner gebruik als altijd en er anders nooit last van hebt. Echt afschuwelijk als je er na een tijd achter komt dat je al 2u rondhost met zwarte vlekken onder je ogen :')

Hier heb ik ook wel eens last van..
Niemand die dat dan ook even zegt haha :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:55

Telt in slaap vallen onder de zonnebank ook en dan in hartje winter vuurrood zijn dat iedereen vraagt; te lang onder de zonnebank gezeten?? En dat je daarna zelfs gaat vervellen? :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:59

Ik had vanochtend nog 5 minuten om even wat spul op oneffenheden in mijn gezicht te smeren, dus ik pak zo'n tubetje met bb-cream.
Het was wit, dus ik uitsmeren, werd het heel mooi mijn kleur. Dus ik helemaal enthousiast, ik vond het echt topspul. Je zag geen rode plekjes meer niks, terwijl ik er voor de zekerheid maar héél weinig op had gedaan.

..Totdat een vriendin op school tijdens het 4e uur ineens fluistert dat ik een rare oranje vlek heb in mijn gezicht.
Zucht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:02

Wimpers groeien wel hoor, ik ben ooit eens in iemands vuur gevallen toen die mijn sigaret zou aansteken (don't ask) en ik had een brandplek op m'n ooglid en m'n wimpers waren weg maar dat is weer helemaal hersteld gelukkig.

FD_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:08

Schrikken van het vuurwerk op oudjaar's avond, en de eyeliner vol over je gezicht heen trekken :') ,
Ohja, mn ooglid verbrand met de krultang, leek dus op uitgelopen make-up .. 8)7

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:32

Ik heb als klein meisje mijn wimpers bijgeknipt whaha, ja mijn wimpers...
Ze zijn gewoon weer terug gekomen want ze komen weer heerlijk tegen de glazen van mijn zonnebril aan waardoor ik constant glazen schoon kan maken.

Met zo'n ronde haarborstel in je haar vast zitten heb ik ook wel gehad :P

Haha BB cream gaat bij mij zonder problemen, moet alleen wel echt een heel klein beetje gebruiken niet meer dan een erwt.

Voor de rest gebruik ik eigenlijk geen make-up in verband met zo lang bezig zijn het goed te krijgen dat het er allemaal wel weer af kan :P

Dan heb ik het zonnebril op gezicht dankzij zon ook vaak genoeg gehad :P
Verder moet ik er op letten dat ik de zwervende haartjes van mijn wenkbrauwen niet vlak voor ik weg moet eruit trek want van loop ik met knalrode vlekken rond. Ook wel denken mijn benen in de zomer te epileren en vervolgens met lange broek rondlopen omdat benen onder de blauwe stipjes kwamen :P
Ohw als ik goed nadenk komen er nog wel meer.

Ohja oksels en benen vergeten te scheren (was winter) en dan naar het zwembad gaan... aj

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 23:33

WC doekjes gebruikt voor m'n make up af te vegen :( moeder had nieuwe doekjes meegenomen en die lagen op de wastafel...

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:21

Leuk topic :D
En vooral wat een opluchting, want ik ben hier al mijn blunder tegen gekomen van dit jaar...het lag dus niet volledig aan mij :o Ik heb net als ElanJV de o zo leuke zelfbruiner van Garnier gebruikt en mijn arm(en de rest van mijn lichaam) zag er ook zo uit, wat een drama spul is dat, ik neem nooit meer een spuitbus!

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:34

In trant van zonnebanken...

Je string aanhouden onder de zonnebank omdat je niet naakt wil, vervolgens op je buik in slaap vallen om daarna verbrand wakker te worden.
Bleek ook nog eens m'n string iets hoger te zitten dan ik dacht én stak het nummertje er ook nog uit -O-
Mooie afscheiding dus op m'n onderrug :x

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:46

_Micha_ schreef:
Die verrekte winged eyeliner is ook gewoon een ramp.
Eerste oog gedaan. Ah perfect, maar dan weet je al dat de tweede nooit zo mooi gaat worden. Toch probeer ik vol goede moet de tweede, he fiets te lang streepje. Oke laat ik bij het andere oog er nog maar wat bij doen. fiets te dik.

En uiteindelijk eindig je als panda -O-

Afbeelding

_O-

en deze: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/ph ... 00b_v1.jpg

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 10:03

In de auto van die glitter oogschaduw opdoen...manlief iets te dol over een drempeltje heen...

Nou,...ik was een en al glitter en glamour :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 16:18

NatasjavE schreef:
In de auto van die glitter oogschaduw opdoen...manlief iets te dol over een drempeltje heen...

Nou,...ik was een en al glitter en glamour :')

Hahaha charmant :')

Ik had lipgloss met glitters, geef ik mijn vriend fanatiek kusjes in het donker en wij lopen daarna een verjaardag naar binnen. Blijkt hij onder de glitters die er niet af wouden :') zo mannelijk Hahahahaha en ja, het viel enorm op. Alleen in het donker hadden wij het niet gezien :o

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:32

n vriendin van mij:

nagellak remouver gebruiken om je make up weg te halen ipv make up remouver.

wat heb ik hard gelachen! zelf heeft ze meteen dr ogen schoongemaakt gelukkig geen beschadiging