Mijn moordlustige wraak actie.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 23:09

femo schreef:
Kir_Ples schreef:
Dus het is niet zielig als een ander dier eerst het ene pootje er uit trekt dan het andere pootje en dan word de kop er af gerukt.
Terwijl ik de spin in 2 seconden heb vermoord.

Je snapt het blijkbaar echtniet. Mensen zijn bewust. Dat is het verschil..

Mensen in doods angst zijn net zo goed niet bewust. ;)

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:10

Dat jullie überhaupt zo'n spin dood durven te maken haha.
Ik ben dan niet zo heel erg bang voor spinnen. Zolang ze ver weg zitten.
Heb d'r wel eens 1 in me auto gehad, die hing echt vlak voor me gezicht.
Toen heb ik wel al gillend de auto midden op de weg stil gezet
En heeeel hard dat beest naar buiten gejaagd :D

Maaaaarrr... al kom ik een worm tegen...
Ik haal het niet eens in me hoofd om 'm dood te maken
Ik ren gewoon keihard weg :o

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:10

Meestal neem ik gewoon vliegenmepper of schoen... En dan BAM.... Dood ;( Korte pijn voor spin EN mij.....ik vindt het altijd zielig als je hem(haar) doodmept en dat pootje naar boven komt %) Achja..... Sorry voor de mensen die graag van spinnen houden enzooo..... Maar deze hier niet :o

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:11

Tessa_93 schreef:
Kir_Ples schreef:
Tja als je zelf spinnen bezit (ga ik van uit in je profiel) snap ik dat je t zegt. Maar goed je moet ook rekenen dat er mensen zijn die er echt bang voor zijn. Als ik er een zie wil ik dat ie weggaat is er niemand in huis dan maar op deze manier, jammer dan ik ben er dan in ieder geval wel vanaf en heb dan geen angst meer.

Dus als ik bang ben voor een levend wezentje moet ie maar dood? Lekker egoïstisch :+
Zo'n spinnetje vreet je echt niet op hoor :')

Je hebt bang en bang natuurlijk ;) Ik ben ook bang voor grote honden, maar die beesten moeten niet dood van mij natuurlijk.

Ik ben doodsbang van spinnen en insecten. Als er een spin in de auto zit, spring ik gewoon van m'n stoel, soms op mijn mama haar schoot (die dan aan het autorijden is, levensgevaarlijk natuurlijk, maar dat is mijn reactie) of soms ga ik, met een achterwaartse koprol, naar de achterbank. Geen grapjes. Mijn mama moet zo snel mogelijk stoppen om die spin dood te doen.
Ook als er zo'n beest in mijn buurt komt. Ik schreeuw heel het huis bijeen. Ik loop weg en ga opzoek naar iets om dat beest te doden. Vaak heb ik nog niet eens gezien wat voor beest het is, omdat ik gewoon zo hard schrik. Gelukkig kan ik praktisch alle beesten pletten, maar die joekels van spinnen die TS heeft gepost, die kan ik niet pletten denk ik. Sowieso gebruik ik geen schoen, want dan plakt dat vies beest aan je schoen! Dus dan zoek je er andere oplossingen voor. TS koos voor vergassen, ik kies voor de stofzuiger of mss ook wel vergassen. Als er niemand thuis is, moet dat beest gewoon dood bij mij. Ik kan dan ook niet slapen als ik weet dat dat beest nog ergens in huis rondloopt.
En ja, ik weet dat er in een huis super veel spinnen zitten, maar spinnen die ik niet zie, daar ben ik ook niet bang van :+

Voor jou is het simpel, jij bent er niet bang van. Jij denkt wel 'oh, een spin vreet je niet op.', maar zo denken wij helemaal niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:18

capopjekop schreef:
Jeetje wat sneu zeg, sla hem dan in een keer dood. Ik ben absoluut geen held met van die kruiperige beesten (en kikkers), maar no way dat ik ze ga vermoorden. Gewoon een papiertje pakken en het beestje buiten zetten. Dan ben je daarna ook nog eens trots op jezelf ook, althans ik wel als ik mijn angst overwonnen heb :')

Leuk bedacht, maar bij mij staan de foto's niet zichtbaar (komt door tel, moet eerst klikken op de img) en ik durf ze niet eens te openen. Buiten zetten zou hem dus NOOIT worden. Ik kan er geen eens naar kijken.
Tijd geleden zat er ook 1 bij ons en wou en beker er over heen zetten (alleen thuis en anders komt hij volgende dag ergens tevoorschijn en begeeft mijn hart het) maar dat ging mis en hij viel op degrond. Nou de buren konden me horen krijsen geloof ik. Nooooooit meer!

miszblueeyes

Re: Mijn moordlustige wraak actie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:20

een vriendin van me hadden ze ook 2 dikke spinnen opgezogen, ze zag de spinnen er gewoon uitkruipen

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:24

@kir_ples, blijkbaar bewust genoeg om te bedenken dat je m wel kunt vermoorden met haarlak. En vervolgens er een grappig topic over aan te maken. Volgens mij weet jij niet wat doodsangst is. Prima als je m dood maakt, doe het dan wel snel en met respect.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:30

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:33

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 23:36

femo schreef:
@kir_ples, blijkbaar bewust genoeg om te bedenken dat je m wel kunt vermoorden met haarlak. En vervolgens er een grappig topic over aan te maken. Volgens mij weet jij niet wat doodsangst is. Prima als je m dood maakt, doe het dan wel snel en met respect.

Ik doe t op mijn eigen manier dat is dus met haarlak mocht er iemand thuis zijn dan mogen ze hem pletten en als ik een kat had gehad had hij hem op mogen eten, btw als jij je stoort aan dit topic is er niemand die je verplicht hier te lezen etc.

En daarnaast heb ik meerdere malen gezegd dat hij binnen 2 seconden dood was.
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 28-12-13 23:40, in het totaal 2 keer bewerkt

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:38

Ik ben niet persee heel bang voor spinnen, de kleintjes mogen rustig blijven leven. Maar van die enorme dikke spinnen in huis maak ik ook dood als ze ergens zitten waar ik in het donker langs moet, of op mijn slaapkamer en ook in de badkamer. Ik blijf toch telkens kijken waar dat beest zit en ze zijn super snel en ik wil echt niet dat ze over me heen komen lopen ofzo als ik in bad lig. Of dat ik ze opeet in mijn slaap..

Laatst zat er ook echt een super grote spin in het bad. Ik had niets in de buurt om hem mee te pletten.. De shampoo fles was niet groot genoeg aan de onderkant, daarnaast is dat beest met 1 seconde bij mijn hand, nee dankje. Gelukkig zat hij bij het afvoerputje waar de stop al in zat die ik dicht kon draaien zonder bij die spin in de buurt te komen. Dus toen zat hij met zijn poten daarin vast en heb ik het bad laten vollopen met water, zover dat hij helemaal onder water zat.

Dus ik dacht nou die is zo dood, dus ik ging douchen en toen ik klaar was was hij nog niet dood, dat vond ik wel heel erg zielig, dus toen heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en hem toch geplet met de shampoo fles. Bah..

Btw, mijn ouders waren niet thuis, meestal zet mijn vader hem buiten het huis. En als hij op een plekje zit waar ik hem in een glas kan krijgen doe ik dat, maar die had ik toen niet en dan is het toch jammer dan.

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:40

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 23:41

Nordsvensk schreef:
xAnthea schreef:
Ik vraag me trouwens af of zoiets werkt? :')
Als dat werkt, dan koop ik dat, en dan blijven die spinnen leven :))

http://www.salense.com/web/components/c ... aa6b94.jpg

Wat een uitvinding :')

Z'n ding durf ik wss niet eens te gebruiken _O-

Ik ook niet helaas..

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:43

denk ook niet dat zo'n ding helpt hoor, zo'n spin probeert daar toch ook weer uit te ontsnappen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:45

Limanade schreef:
Je snapt mijn punt niet.. jammer

Jawel maar alle onderzoeken doen sterk vermoeden dat spinnen en andere insecten niet echt lijden. Hun zenuwstelsel is te simpel, hun reacties puur instinctief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:45

xAnthea schreef:
Ik vraag me trouwens af of zoiets werkt? :')
Als dat werkt, dan koop ik dat, en dan blijven die spinnen leven :))

http://www.salense.com/web/components/c ... aa6b94.jpg

Mijn nicht, die ECHT DOODSBANG is voor spinnen heeft ooit zon soort ding gehad maar dan met een potje aan het uiteinde, waar je de spin als het ware in schoof. Ze was zo trots op zichzelf dat ze iets te hard met het ding schudde en dus afbrak waarna de hel losbarste hahahah! Manlief is van werk thuis moeten komen om haar te redden en troosten haha! :')

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 23:49

Ayasha schreef:
Limanade schreef:
Je snapt mijn punt niet.. jammer

Jawel maar alle onderzoeken doen sterk vermoeden dat spinnen en andere insecten niet echt lijden. Hun zenuwstelsel is te simpel, hun reacties puur instinctief.

Goed te horen.:)

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:54

Heerlijk om dit topic te openen als je Arachnofobie heb. Dit wordt een lastig in slaap val nachtje..

ik durf z'n beestje met niks maar dan ook niks op te pakken.
mijn moeder had een spinnenvangstok met een potje gekocht voor mij. Nou no way!! Blinde paniek, dat is ook gewoon bijna niet uit te leggen aan mensen die er niet bang voor zijn.
Laatst bijgewerkt door evanescence op 28-12-13 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:54

Waarom Heb ik dit topic geopend :(
Haha oh als er één ding is waar ik echt bang voor ben dan zijn het spinnen wel.
Ik ga vannacht dus ook niet slapen :')
Dood maken doe ik trouwens nooit, ik ren altijd weg totdat iemand de spin weg haalt of vermoord (a)

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:59

Ik ren nooit weg. Heb ik één keer gedaan en de spin was er na 2 minuten niet meer... :+ Dat was een slapeloze nacht voor mij xD

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 23:59

Nou lieve mensen slaap lekker allemaal.
Mijn kamer is spinloos dus dat gaat voor mij goed komen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:08

evanescence schreef:
Heerlijk om dit topic te openen als je Arachnofobie heb. Dit wordt een lastig in slaap val nachtje..

ik durf z'n beestje met niks maar dan ook niks op te pakken.
mijn moeder had een spinnenvangstok met een potje gekocht voor mij. Nou no way!! Blinde paniek, dat is ook gewoon bijna niet uit te leggen aan mensen die er niet bang voor zijn.

Amen....
Het is niet gewoon ergens bang voor zijn, het is een fobie. Wat echt niet leuk is!

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:09

Juich maar niet te vroeg, haha!
Ik heb altijd het pech dat ze vaak al over mij heen lopen als ik ze zie, jullie kunnen je vast wel voorstellen hoe ik me dan voel :') :'(

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:11

Ik heb nu overal spontaan de kriebels.. wat wordt dit een fijne nacht :\

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:15

Kir_Ples schreef:
Hier is de inmiddels (hoop ik) de overleden tiener spin.

En een kwartier later post je dat hij dood is. Dus binnen 2 seconden, hoe weet je dat dan?

Even een quote vanaf het internet:
Citaat:
Een spin te lijf gaan met een bus haarlak of deodorant zoals veel meisjes en vrouwen uit pure wanhoop wel eens doen, is ook een martelgang voor het dier, niet doen dus.

Een fobie vind ik wat anders dan er bang voor zijn. Als je echt een fobie hebt maak je -denk ik- geen foto's van het dier als je nog niet eens zeker wat of dat hij dood is.