Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladylay schreef:Er zeker een hele grote connectie tussen de illuminatie en de vrijmetselarij. Vooral vanaf de hogere rangen, de lagere rangen worden gewoon in den 'domme' gehouden. Ga je er maar eens in verdiepen
xHaithi schreef:ladylay schreef:Er zeker een hele grote connectie tussen de illuminatie en de vrijmetselarij. Vooral vanaf de hogere rangen, de lagere rangen worden gewoon in den 'domme' gehouden. Ga je er maar eens in verdiepen
De Illuminati zouden ontstaan zijn uit de vrijmetselarij, wat ik voor de volle 100% geloof, maar aangezien er over het huidige bestaan van de Illuminati vooral complottheorieën over wereldoverheersing bestaan, zegt mij dat niks over de huidige toestand binnen dit vennootschap.
Dat lagere rangen 'van den domme worden gehouden', weet je dat, of denk je dat? Heeft iemand überhaupt ooit een gesprek gehad met iemand als een vrijmetselaar?
TamaradB: Ik zou toch maar opletten met het uitbreiden van je algemene kennis door Dan Browns romans. Je kan helemaal niet weten wat hij überhaupt uit zijn duim zuigt en wat niet, dus zijn boodschappen zijn op z'n minst een tikje gekleurd.
TamaradB schreef:Je reactie zegt genoeg. Ik neem nooit iets zomaar aan, dat heb ik zojuist uitgelegd. Ik lees ieder boek met een iPad ernaast, zodat ik direct op kan zoeken wat ik wil weten. Wat is fictief en wat niet. Intelligentie is ook een kwestie van willen investeren.