Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shadow0 schreef:Tessa_93: omdat het fijner praat in de taal die je gewend bent met een bepaald persoon. Toen ik een jaar in Amerika was, sprak ik met andere Nederlandse studenten toch Nederlands, en mijn familie spreekt onderling Fries bv.
purny schreef:Misschien de titel veranderen? Nu komt het bij mij over wat mij irriteert aan de kassamedewerkers. Irritaties van de klanten is al een topic van.
De OP is duidelijk zat.
Helaas voor haar vraag ik het nu zodra ik haar zie, maar joh verdikkie toch ze vergeet het aaaaaaltijd. Ik gelukkig niet
xx_Horsiex schreef:LadyMadonna schreef:Jeetje... Een aantal hier moet echt rap een andere baan gaan zoeken zeg..
Heb je zelf ooit achter de kassa gezeten?
Tessa_93 schreef:toch vind ik het vreemd als ze beide vloeiend Nederlands praten zonder accent
purny schreef:xx_Horsiex schreef:
Heb je zelf ooit achter de kassa gezeten?
Maar dat geeft je nog niet het recht om iemand asociaal te behandelen. Dat is nou eenmaal de andere kant van het beroep. Kun je daar niet tegen dan moet je inderdaad een andere baan gaan zoeken, desnoods met computers die niets terug zeggen.

Tessa_93 schreef:En oja, aan de klant vragen of ze een klantenkaart hebben, dan zeggen ze nee. en dan als je alles afgerond hebt en betaald is dan geven ze hun klantenkaart en vragen ze om kooppunten. ja dat gaat dan niet meer aan mijn kassa dus dan stuur ik ze door naar de klantenservice en dan worden ze boos
kani_ejj schreef:Tessa_93 schreef:En oja, aan de klant vragen of ze een klantenkaart hebben, dan zeggen ze nee. en dan als je alles afgerond hebt en betaald is dan geven ze hun klantenkaart en vragen ze om kooppunten. ja dat gaat dan niet meer aan mijn kassa dus dan stuur ik ze door naar de klantenservice en dan worden ze boos
Kruidvat ?? Day probleem heb ik altijd

want zo gezellig was ze ook niet.
anneliesdj schreef:Wat ik trouwens wel irritant vind van een kassamedwerker;niet vragen om een flessenbon!
Ik vergeet dat ding structureel, ben dan ook heel blij dat ze er hier bij de aldi altijd om vragen.

anneliesdj schreef:Ik werk in de horeca (snackgelegenheid) en sta daar ook regelmatig achter de kassa, misschien niet helemaal vergelijkbaar maar toch.
Ik heb eigenlijk weinig ergernissen, maar één grote: kleingeld bij willen geven maar dan ipv 10/15/40 cent een euro geven...
Ik vraag er weinig om, vaak bieden mensen het aan en vind ik lief ook, maar geef het dan aub wel gepast. Ik kan er niets mee als ze dan een euro of 50cent bijgeven terwijl het om 5 of 10 cent gaat. Raak standaard in de war met tellen.
imd schreef:anneliesdj schreef:Ik werk in de horeca (snackgelegenheid) en sta daar ook regelmatig achter de kassa, misschien niet helemaal vergelijkbaar maar toch.
Ik heb eigenlijk weinig ergernissen, maar één grote: kleingeld bij willen geven maar dan ipv 10/15/40 cent een euro geven...
Ik vraag er weinig om, vaak bieden mensen het aan en vind ik lief ook, maar geef het dan aub wel gepast. Ik kan er niets mee als ze dan een euro of 50cent bijgeven terwijl het om 5 of 10 cent gaat. Raak standaard in de war met tellen.
Ik geef regelmatig van die rare bedragen bij inderdaad, heb zelf achter de kassa gezeten en ik vond het altijd wél handig namelijk. Is het ook, als je niet in de war raakt en mensen niet een heel raar bedrag gaan geven
)