Beschaamd winkelen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 14:55

Luca03 schreef:
Ik schaam me dood als ik moet gaan winkelen in welke winkel dan ook en voor wat dan ook maar dan midden in de stad loop ik als een dronken rond te gieren van het lachen en vooral heel marginaal doen.

Ik drink niet oke, ben een braaf meisje,ik doe gewoon zo raar dat ik dronken lijk :P

Huh, ik snap m niet >;) :')

Je schaamt je altijd als je moet gaan winkelen omdat je zelf zo raar doet?

Miesemuisje

Re: Beschaamd winkelen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 16:32

Mijn vriend heeft toen hij een weekend alleen thuis was snel wat laten bezorgen haha. Slim! Maar ik zou condooms ook liever zelf halen dan mn moeder ofzo vragen

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 16:51

Mijn vriend vindt het totaal niet erg om dat soort dingen te halen.

-knip-

Mijn stalkers zijn weer eens actief :7
Laatst bijgewerkt door Geryon op 18-12-13 17:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 16:54

Ik vind dat echt super klantonvriendelijk.

Mijn tip: voortaan gewoon lekker online bestellen. Nergens meer last van.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 17:26

Ik volg het even niet, wat is er klantonvriendelijk?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 17:27

Dat wat er eerder onder de -knip- in de post boven mij stond ;)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 17:33

Oh okee, vandaar :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 17:43

Amaris schreef:
Dat wat er eerder onder de -knip- in de post boven mij stond ;)

Haha sorry! Ben het wel met je eens. Blij dat ik het niet was! :=

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 17:48

Citaat:
1 keer al ik nooit meer vergeten ik was toen nog veel jonger.
Kwam een oud baasje bij mij aan de kassa en die vroeg of wij ook glijmiddel verkochten.
Dus ik liet het zien hij pakte het doosje aan en zei: ja het is niet veur mien zelf heur, tis voor
mien geiten... :x

Uhm ja prima het zal mij een zorg zijn voor wie het is maar door dit te zeggen denk ik alleen maar. En wat ga je met die geiten doen dan? :oo :D

Waarscheinlijk voor een bevalling ofzo! Als het een oud boertje was zal hij vast nog een paar geiten hebben rond lopen.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 18:47

Ik heb een van mijn ouders die gewoon alsof die thuis is winden laat,. In winkel of in drukke centrum..

Thuis gaat het erom wie dat het hardst deed bij de mannenhelft.. en dan ook gewoon in de winkel..schaam ik me dood

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 19:07

Hmmm sommige dingen hier zijn echt niet goed voor mijn jeugdige brein VB. de geiten stroy

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 19:33

Doanique schreef:
Ik ben wel benieuwd naar al die verhalen eigenlijk!

Haha, wat voor type verhalen wil je horen? Ik heb van alles en ook allemaal waargebeurd :D

KLfan schreef:
Ik heb wel een keer gehad. Was in een lingerie zaak samen met mijn vriend en was aan het kijken of er een bh met voorsluiting was. Ik kon die niet vinden toen heb ik het aan een caissière gevraagd of die er waren. Kreeg ik de vraag waarom ik er zo een wou had echt zoiets van waarom vraag je dat.

Omdat de verkoopster (als het goed is) wil dat jij met een goede BH naar huis gaat. Soms kregen wij mensen in de winkel die perse een bepaald type BH zochten, bijvoorbeeld voor onder een jurkje, of voor een bepaald effect (goed ondersteunend, push up, etc.). Als ik wist met welk doel ze iets zochten, kon ik de juiste BH voor ze zoeken en vaak kon ik nog met een beter alternatief komen waar ze zelf nooit aan hadden gedacht!

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:26

Toen ik ooit een zwangerschapstest kocht in de plaatselijke supermarkt van mijn zeer kleine dorpje waar véél geroddeld wordt en iedereen me kent, zorgde ik toch wel even dat ik af ging rekenen bij een kassamedewerker die NIET uit het dorp kwam :')

Verder boeit het me echt helemaal niets wat ik koop, of het nou in diezelfde plaatselijke supermarkt is of ergens anders, ik koop gewoon wat ik nodig heb.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:31

Ik schaam mij wat dat betreft nergens voor :D
Haal zelf alles wat ik nodig heb.. :P Laatst stond ik bij de merchandise stand bij een bandje
waar ik vaker kom, en vroeg daar om een t-shirt. Ze kwamen aanlopen met maat M (die heb ik normaal altijd). Vervolgens riep ik heel hard dat ik dit keer graag een maatje groter zou willen omdat hij erg strak zat bij mijn borsten. Haha, er waren flink wat mensen met plaatsvervangende schaamte op dat moment, maar ik heb daar verder geen probleem mee.

Verder heb ik ook een vader die net doet alsof ik niet spoor wanneer we samen in een winkel lopen :=
Als we dan in een winkel zijn (meestal bouwmarkten) doe ik vaak vrolijk mee :D Dat levert vaak hilarische situaties op _O-

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 01:36

Ik stamp gewoon naar binnen en ze kennen me allemaal en koop wat ik mkoet hebben en als ze het vragen vertel ik gewoon waarom ik het haal. Of ik zeg we zijn toch allemaal van hetzelfde soort dus doe eens een gok haha. en als er mannen bij staan kijken ze eerst van meent ze dat nou en de meeste moeten lachen

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:04

haha somigen reactie echt geniaal :P

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:18

Zo moest ik laatst een morning afterpil halen voor mijn werk. Alleen was ik zelf hoog zwanger. Het gezicht van de verkoopster was wel een kodak momentje :D.

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:27

Safiera schreef:
Het enige waarvoor ik me schaam is wanneer ik snoep koop (om een eetbui te hebben). Het liefst ga ik daarvoor naar verschillende winkels :=

De rest durf ik zo te kopen. 1e keer condooms was wel grappig, maar nu? I don't care!

Hahaha dacht dat ik de enige was :p

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:31

Marloes__ schreef:
Zo moest ik laatst een morning afterpil halen voor mijn werk. Alleen was ik zelf hoog zwanger. Het gezicht van de verkoopster was wel een kodak momentje :D.

Hahaha. :')
Leuke verhalen en ervaringen. :D

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:41

Ik heb wel eens voor mijn broer in de xenos sex afdeling een mok gekocht met 2 vrouwen erop in bikini. Als je er iets heets indeed gingen ze uit.. Was wel apart met afrekenen. Gelukkig was ik samen met mijn nicht dus zeiden we tegen elkaar dat hij het vast wel leuk zou vinden :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:48

Xenos hebben ze nu ineens 'sex' afdeling idd _O-

Had van die sexkraskaarten gekocht, alleen openkrassen lukte amper -O- Viel tegen.
En een mooie mannenlijf-glas voor vaders :')
Boeit me echt niet met afrekenen.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:50

Marloes__ schreef:

Dat hoofd had ik willen zien :') :')

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:52

Ik schaam me eigenlijk nooit voor de dingen die ik koop, maar áls ik me zou schamen zou ik het gewoon bij de kassa in laten pakken als cadeau. Lekker net doen alsof het niet voor jezelf is. :D

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:55

Marloes__ schreef:

Hahaha! :Y)

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:56

Nee ik schaam me daar eigenlijk nooit voor. Ik heb zelf achter de kassa en een servicebalie gewerkt en ik vond het nooit vreemd als mensen zulk soort dingen kochten. Ja tuurlijk, haal liever een zak chips dan een pakje condooms, maar ach hoort er gewoon bij toch. Iedereen koopt het en die kassamedewerkers hebben wel gekkere dingen gezien. :Y) Ik moest een keer voor een vriendin een zwangerschapstest halen en ik moet zeggen dat ik me toen wel een beetje ongemakkelijk voelde. Ik was een jaar of 15 toen, dus die verkoopster keek me toch wel een beetje bezorgd aan. :D