Even mijn verhaal kwijt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AdnerB

Re: Even mijn verhaal kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:22

dat geeft niks joh!

reageer wanneer je tijd hebt en het jou uit komt! :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 15:05

Hele topic gelezen. Jeetje TS wat een vervelend situatie. :(:) Maar zo moet je je niet laten behandelen. Hoe is het gesprek gegaan?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 17:23

Ik heb een beetje het nare gevoel dat ts in zijn praatjes is getrapt.. ik hoop zo voor haar dat ik het mis heb..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 18:19

En ts, hoe is het gegaan?

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 10:21

Hallo lieve bokkers,

Het gesprek is heel goed gegaan en is een eye-opener geweest voor onze relatie. Het is gelukkig niet zo dat ik in al zijn praatjes ben getrapt want het hele gesprek ging daar omheen daar was geen kans voor zeg maar. Mijn moeder heeft de juiste vragen gesteld aan ons allebei.

Ik heb nog wel ergens anders geslapen van het weekend, maar afgelopen nacht weer thuis.

Ik heb in onze relatie mijn kop in het zand gestoken toen hij geprobeerd heeft te praten. Wat hij heeft gedaan keurt niemand goed ook hij niet. Het is allemaal verwijderd en we gaan stapje voor stapje verder.

Ik hoop niet dat ik heel bokt over mij heen krijg. Het is mijn keuze en ik waardeer het zeer zeker wat jullie afgelopen dagen voor mij betekent hebben.

riegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:34

Prima jou keuze, Ik denk dat het niet de juiste is!
Dat weet je zelf diep in je hart ook wel.
Anders had je van te voren niet gezegd: Ik hoop dat ik sterk genoeg ben om hem te trotseren.
Maar ja een mens is bang voor het onbekende en zal altijd eerder een keuze maken naar iets wat vertrouwd is dan een nieuwe weg in te moeten slaan. Want samen is bekend en alleen zijn is angstaanjagender.
Maar je zal nu wel de de consequenties moeten dragen van je keuze.
Dus dit zal een modderpoel blijven. heel veel sterkte

riegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:35

Limanade schreef:
Ik heb een beetje het nare gevoel dat ts in zijn praatjes is getrapt.. ik hoop zo voor haar dat ik het mis heb..

Dat was te verwachten

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:58

Je zegt niet in zijn praatjes te zijn getrapt.. naar mijn idee ben je dat dus wel. Want je bent weer terug bij hem. Je moet doen wat voor jou het beste voelt TS, maar ik denk dat wat riegje zegt; dit zal een modderpoel blijven waar is.. Vroeg of laat zal er misschien weer iets gebeuren, geef je hem weer een kans. Hij weet precies hoe die je in kan pakken krijg ik het gevoel.. maar nogmaals het is jou keus. :)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:25

Lieve TS ik kan je alleen maar wijsheid toewensen. Hopelijk is een eventuele SOA test negatief, of laat je die ook waaien?

Hoe iemand ooit nog kan houden/vertrouwen van iemand die op zoek was naar prostituees is mij een raadsel. Dit zou inhouden dat wanneer jij ziek wordt en dus een paar maanden geen seks kunt hebben meneer zichzelf bezig houdt met prostituees.

Hopelijk raak je nooit ziek of zwanger of ben je voor je werk weg want tja dan krijgt meneer geen seks en gaat hij het ergens anders zoeken..

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:34

Wie zegt dat het allemaal verwijderd is? Hij weet nu wel dat jij nog meer op let, dus zal er nog meer voor zorgen dat jij er niet nog een keer achter gaat komen dat hij weer een account heeft aangemaakt. Tuurlijk stukje vertrouwen misschien, maar laten we eerlijk zijn, dat heeft hij nu wel verprutst natuurlijk..

En ik vraag me af wie hier zijn kop in het zand heeft gestoken.. Heeft ie daadwerkelijk geprobeerd om te praten?? En hoe zit het met je tijd die jij teveel aan je verzorgpony besteed?? Mag je daar nu ook niet meer heen, omdat hij dan weer het verkeerde pad op gaat??

Sorry TS, maar ik vind het erg naïef..

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 11:38

Hij heeft alles voor me neus verwijderd dus ja dat weet ik zeker. Maar ik zou het fijn vinden als.we elkaar in ons waarde lagen. Tuurlijk jullie proberen me te helpen, maar jullie zijn er niet bij geweest en hebben een gedeelte mee gekregen. Ik houd echt van hem.

Ik was al gestopt met het verzorgpaard voor dat dit gebeurde

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:40

Lootje1991 schreef:
AdnerB schreef:
jeetje heel veel sterkte!

weet hij dat jij van zijn acties op de hoogte bent en je daarom weg bent gegaan?

je hebt hem nu 2x betrapt..hoeveel kansen wil je hem geven?
het is moeilijk want jullie hebben een verleden samen..maar denk goed na, en volg je eigen hart en gevoel. :)

Ja hij weet ervan. En hij heeft er spijt van, maar ik was volgens hem te veel bij mijn verzorgpaard (lees 2a3x in de week) en hij miste daardoor aandacht

Ja en dit was dus de reden waarom je er mee gestopt was toch??

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 11:43

AdnerB schreef:
jeetje heel veel sterkte!

weet hij dat jij van zijn acties op de hoogte bent en je daarom weg bent gegaan?

je hebt hem nu 2x betrapt..hoeveel kansen wil je hem geven?
het is moeilijk want jullie hebben een verleden samen..maar denk goed na, en volg je eigen hart en gevoel. :)

Ja hij weet ervan. En hij heeft er spijt van, maar ik was volgens hem te veel bij mijn verzorgpaard (lees 2a3x in de week) en hij miste daardoor aandacht[/quote]

Ja en dit was dus de reden waarom je er mee gestopt was toch??[/quote]

Nee de reden heeft niets met hem te maken maar met mijn opleiding en ambities binnen de paardensport en dit heb ik pas afgelopen week beëindigd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:49

Succes. Volgens mij zal je altijd een 'wat als' gevoel houden en altijd zijn email/telefoon controleren om vervolgens toch weer nieuwe dingetjes tegen te komen.

Nevaeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:51

Lootje1991 schreef:
Het is gelukkig niet zo dat ik in al zijn praatjes ben getrapt.

TS, je zegt het zelf al. Je bent niet in AL zijn praatjes getrapt..
Heel veel succes!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:16

Iedereen laat hier iedereen in hun waarde. Alleen jij komt hier heel verdrietig met een verhaal waar je zeer terecht verdrietig om "moet" zijn. Vervolgens geven wij aan dat jij inderdaad meer waard bent dan iemand die geld gaat betalen voor seks omdat hij thuis niet tevreden is en dit ook nog eens stiekem doet. Dan besluit jij toch van hem te houden en weer terug te gaan.. Het enige wat wij hier willen is jou behoeden voor de pijn die weer zal vloeien uit de 3e keer dat hij je bedriegt. Niets meer.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:28

Sterkte, ik hoop dat binnen een half jaar er niet een vervolg topic van je komt maar dat het inderdaad goed gaat. Zoals jij schrijft heeft hij je precies waar hij wil, onderdanig, alles voor hem opzij zettend. Niet mijn manier van leven maar als jij er gelukkig mee bent, ga je gang.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:29

Ik hoop maar dat hij net zo veel van jou houdt om door te zetten en geen loze beloftes heeft gemaakt. Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt en weet uit eigen ervaring dat het zeer moeilijk is om de ander terug echt te vertrouwen en laat dat net noodzakelijk zijn voor een eerlijke relatie. Veel succes in elk geval.
(Uiteindelijk word je dan zelf als schuldige aangewezen, want jij bent de wantrouwige :+ Ik heb de eer dan maar aan mezelf gehouden en besloten dat ik beter verdiende dan iemand waarbij ik mezelf kapot maakte door wantrouwen.)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:43

Jeetje, zo te zien ben je toch weer in zijn mooie praatjes getrapt. Hij heeft het profiel en de berichten nu verwijdert, maar dat heeft hij in het verleden ook al eens gedaan. En je ziet ... een nieuw profiel is zo opnieuw aangemaakt.
Jij mag jezelf niets verwijten. Hij had naar je toe moeten komen en vertellen dat hij graag meer tijd met je wilde doorbrengen i.p.v. zich in te schrijven op datingssites. Ook ben jij hier achter moeten komen terwijl hij het zelf eerst ontkende. Ik vraag me af of hij dit ooit zelf opgebiecht zou hebben en daarbij vraag ik me ook af wat hij allemaal al achter je rug om heeft gedaan. Ik vrees dat hij dat vast ook niet eerlijk op zou biechten als hij wat op zijn geweten heeft.
Daarnaast zal dit hele gebeuren nu niet goed zijn voor jouw vertrouwen.

Sorry, maar ik hoop echt dat hij nu wel vol voor jou gaat en jij niet zo wantrouwend bent naar hem toe bent dat het ten koste gaat van jou.
Ik vrees alleen dat dit weinig kans van slagen heeft en hij uiteindelijk toch weer terug zal vallen in dat ''oude patroon''.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:46

TS: ook ik wens je het beste.
Je hebt gelijk, wij kennen alleen het stukje wat jij ons verteld hebt, niet het compleet-plaatje.
Alleen is naar mijn mening het "stukje" genoeg om alle vertrouwen te verliezen.
Je schrijft dat jou moeder de juiste vragen gesteld heeft... heeft zij van ter voren ook inzage gehad in de mails en datingsites zoals jou vriendin elliebeest ?
Wist zij ook van de eerste keer ?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:46

TS we laten iedereen en jou hier in zijn of haar waarden, maar wij zien de dingen reëeler dan jij ze ziet omdat wij buitenstaanders zijn en geen roze bril op hebben. En inderdaad wat Delphi al zegt heeft hij het in het verleden al is verwijdert en blijkbaar toch weer aangemaakt.

Als jij hem weer kan vertrouwen vind ik dat best knap. Denk je dat je hem ooit weer kunt gaan vertrouwen? Een relatie zonder vertrouwen is geen gezonde relatie!

riegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 12:49

Lootje1991 schreef:
Hij heeft alles voor me neus verwijderd dus ja dat weet ik zeker. Maar ik zou het fijn vinden als.we elkaar in ons waarde lagen. Tuurlijk jullie proberen me te helpen, maar jullie zijn er niet bij geweest en hebben een gedeelte mee gekregen. Ik houd echt van hem.

Houden van is niet genoeg, voor hem blijkbaar.

Spijt hebben dat is bullshit-> anders had tie het geen tweede keer gedaan.
Doe je zonnebril af T.S. en kijk verder dan je neus lang is.
Dan bespaar je jezelf een hoop ellende.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:34

Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe je moeder er over dacht nav het gesprek en jullie voorgeschiedenis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:41

Lootje1991 schreef:

Jij houdt van hem ja. Hij niet genoeg van jou anders had hij nooit anderen gecontacteerd voor sex. Het is wachten op de derde (vierde?) Keer dat hij jou niet goed genoeg vind en op zoek gaat naar een ander om mee te sexen.
Het is jammer....

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 13:47

Ts, je doet alleen jezelf het verdriet aan dus als jij achter de beslissing staat is dat prima.
Ik zou er alleen geen hoop in hebben dat dit de laatste keer is dat dit gebeurt.
Een ezel stoot zich geen twee keer aan de zelfde steen en je vriend duidelijk wel en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven.
Wat waarschijnlijk niet meer zal gebeuren is dat hij de geschiedenis uit de pc vergeet te wissen.