reageer wanneer je tijd hebt en het jou uit komt!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lootje1991 schreef:AdnerB schreef:jeetje heel veel sterkte!
weet hij dat jij van zijn acties op de hoogte bent en je daarom weg bent gegaan?
je hebt hem nu 2x betrapt..hoeveel kansen wil je hem geven?
het is moeilijk want jullie hebben een verleden samen..maar denk goed na, en volg je eigen hart en gevoel.
Ja hij weet ervan. En hij heeft er spijt van, maar ik was volgens hem te veel bij mijn verzorgpaard (lees 2a3x in de week) en hij miste daardoor aandacht
AdnerB schreef:jeetje heel veel sterkte!
weet hij dat jij van zijn acties op de hoogte bent en je daarom weg bent gegaan?
je hebt hem nu 2x betrapt..hoeveel kansen wil je hem geven?
het is moeilijk want jullie hebben een verleden samen..maar denk goed na, en volg je eigen hart en gevoel.
Ik heb de eer dan maar aan mezelf gehouden en besloten dat ik beter verdiende dan iemand waarbij ik mezelf kapot maakte door wantrouwen.) Lootje1991 schreef:Hij heeft alles voor me neus verwijderd dus ja dat weet ik zeker. Maar ik zou het fijn vinden als.we elkaar in ons waarde lagen. Tuurlijk jullie proberen me te helpen, maar jullie zijn er niet bij geweest en hebben een gedeelte mee gekregen. Ik houd echt van hem.
Ik was al gestopt met het verzorgpaard voor dat dit gebeurde
Lootje1991 schreef:Hij heeft alles voor me neus verwijderd dus ja dat weet ik zeker. Maar ik zou het fijn vinden als.we elkaar in ons waarde lagen. Tuurlijk jullie proberen me te helpen, maar jullie zijn er niet bij geweest en hebben een gedeelte mee gekregen. Ik houd echt van hem.
Ik was al gestopt met het verzorgpaard voor dat dit gebeurde