. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
_Sofie schreef:Uhm, tja, ieder z'n eigen smaak, maar het lijkt mij niet zo comfortabel om de hele dag op rubberen laarzen te lopen
Bij mij op m'n middelbare school droegen heel veel mensen ze ook, al een jaar of 3 geleden.
) en niet te druk. Gewoon, simpele rijlaarzen voor bij de paarden. xnatalie95 schreef:Laatst kwam een klasgenoot ook heel trots binnenlopen met die dingen, ze pronkte er ook nog behoorlijk mee dat ze 100 euro hadden gekost... Mijn andere klasgenoot (m'n grote paardenvriendin) kon zich daarop niet inhouden en zei: Je kunt het zelfde model laarzen halen bij de Welkoop voor 2 of 3 tientjes.
Ik had het niet meer op dat moment...

. Resistance schreef:xnatalie95 schreef:Laatst kwam een klasgenoot ook heel trots binnenlopen met die dingen, ze pronkte er ook nog behoorlijk mee dat ze 100 euro hadden gekost... Mijn andere klasgenoot (m'n grote paardenvriendin) kon zich daarop niet inhouden en zei: Je kunt het zelfde model laarzen halen bij de Welkoop voor 2 of 3 tientjes.
Ik had het niet meer op dat moment...
Ik zie het ook weer steeds vaker... Ik ga eens kijken of ik mijn oude rubberen op marktplaats kan zetten als "mooie vintage rijlaars" ofzo. Kan misschien nog wel wat opleveren
xMarloes schreef:Resistance schreef:
Ik zie het ook weer steeds vaker... Ik ga eens kijken of ik mijn oude rubberen op marktplaats kan zetten als "mooie vintage rijlaars" ofzo. Kan misschien nog wel wat opleveren
Gewoon een plaatje ST opplakken en helemaal compleet
Ze heeft ze nooit gedragen (dingen zijn aan de binnenkant helemaal kapot en het was niet haar maat). Maar dat had ze graag gedaan hoor.
takkie_muis schreef:He ben niet de enige die spontaan hinnikt als ze voorbij draven
helaas zie ik ze de laatste tijd minder voorbij galopperen 
klumpertje schreef:Echt geen gezicht!
Waar ik me ook over verbaasd heb is dat er een tijd geleden leren Gucci paardrijlaarzen waren, kostten 600 en er zat een model aan waar niemand fatsoenlijk in pastte. Voor 600 kun je een paar hele mooie op maat laten maken bijna. Dat mensen nog zo gek zijn om zoiets te kopen zonder dat het mooi zit.
Vorige week was ik vergeten mijn ariats uit te doen naar school, had het idee verschrikkelijk bekeken te worden. Vind het onder een spijkerbroek altijd net orthopedische schoenen :P
Wendybrian schreef:Bedoel je niet die super trash laarzen?
.

Jolandaa schreef:Overigens staat het ook gewoon in de beschrijving dat het een rijlaars is hoor+
PRODUCTOMSCHRIJVING
Hoge rubberen rijlaars. Quiltedrain Boots heeft een verstelbare spoorriem met goudkleurig ST logo en een quilt-look schacht.