Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) zijn reactie:
ergens in een omgeving met alleen een groot rond gebouw en toen ineens werd Eva mijn Eco leeraar en ik werd super bang man.
) En was ik helemaal blij.. tot ik besefte dat ik dan nooit mijn droom waar kon maken.. toen vluchtte ik de stad in want het was al half 5 en ik moest om 5u beginnen achter de kassa. Toen ik wakker werd maakte mijn hart overuren en moest ik ff rustig worden.. pfff.. het leek zo echt.. terwijl mijn vriend ineens zo'n hippie vrouw was die enorm groot was qua lengte en van die lange doeken met peace tekens en kettingen droeg.
Of in elk geval niet dat ik het me herinner. 
badeendje schreef:Ik droom zo af en toe dat ik kan vliegen, door zwembewegingen te maken. Zo fijn is dat, kon ik dat maar echt!

) Iolanthe schreef:badeendje schreef:Ik droom zo af en toe dat ik kan vliegen, door zwembewegingen te maken. Zo fijn is dat, kon ik dat maar echt!
Dat heb ik ook! En het voelt zo echt! Altijd een teleurstelling als ik 's morgens wakker word...
De laatste keer vloog ik door de straat en iedereen keek me raar aan en ik dacht "Jezus, wat kijken jullie zo, ik ben ook maar gewoon aan het vliegen, hoor"
En ook eens gedroomd dat ik van de badrand afsprong en heel hard moest geloven dat ik zou vliegen en het werkte! (Nog niet in het echt geprobeerd)