Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:48

ik heb altijd dat ik val of struikel in een droom, meteen wakker schrik :')

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 06:04

Pfff ik had er net een ben nog steeds in paniek
Ik lag gewoon lekket te slapen en ineens droom ik.dat de winkel wordt overvallen ik werd helemaal in paniek wakker.. zal dit wel gedroomd hebben omdat het alarm afging vanavond op t werk..

Reeltje_5

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 12:41

Haha dat dat je denkt dat het echt is gebeurd ken ik ook ja _O-

Larissa, heb je dan ook altijd zo'n 'schok' als je wakker wordt? :')

Da's niet zo fijne droom Fenne!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:12

Ik word ook altijd geschokt wakker.
Ik maak dan altijd een hele schokkende beweging met mijn armen en benen.
Ook als ik nog niet in slaap ben gevallen :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:20

Ik droomde vannacht dat opa overleed :\
En dat ik daar heel blij om was een een feest ging geven.

vind dit toch wel heel naar, aangezien opa 4 jaar geleden is overleden en ik daar best heel verdrietig om was. :o

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:29

Ik droomde een keer dat ik onder een vliegtuig hing, ik vloog boven irak.
Toen kwam er een andere vliegtuig aan en die vloog tegen mij aan.
Toen viel ik naar beneden en was ik dood.
Aan de andere kant van de wereld in Nederland was er een briefje op de wereldbol in Irak die bij mijn in de klas stond geplakt met: Hier Rust Marija :')

Ikzelf droom ook heel vaak over de toekomst, maar dan wel echt de stomste dingen. Dat ik bijvoorbeeld mijn boeken uit mijn kluisje haal en dan de sleutels vallen en roep: 'Stijn pak die dingen is ff voor me op ofzo' :')

Een vriendin van mij vertelde dat ze een keer had gedroomd dat ze in de auto zat met haar moeder en haar opa met een mes uit de kofferbak kwam, en toen haar moeder vermoorde. Tegen haar zei hij:
Wil jij mijn voet eraf hakken? :')

Diezelfde vriendin heeft ook wel eens gedroomd dat er een springkussen in haar huis stond :')

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:33

Jahoor, ik meld me ook even!
Ik kan ook zo lekker praten in mn slaap, of een potje gaan liggen lachen of soms huilen
Laatste keer dat ik praatte in me slaap zei ik doodserieus: "Willen jullie even je mond houden, ik wil graag slapen, bedankt"

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:48

Ik heb van de week gedroomd dat ik een mini kerstboompje had, en dan echt mini (10 cm) inclusief kluit.
Ik had hem helemaal versierd met mini kerstballen, mini slingers, mini lampjes en een heuse mini piek.
Helemaal trots liet ik hem aan een paar mensen zien (aan een aantal vrienden) maar die lachte me allemaal uit en dat begreep ik echt niet. Toen begonnen hun erover dat ik nog kerstkadootjes moest kopen dus toen had ik voor hun allemaal een mini kerstboompje, helemaal versierd en wel. Maar dat vonden ze stom en toen kregen we ruzie...

Kortom, vrij vaag en ik hem heel hard gelachen toen ik wakker werd en dit me te binnen schoot.
Toen ik het aan een vriend vertelde die ook in de droom voorkwam moest hij toch ook wel erg lachen :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 21:54

Ik droomde vannacht dat ik stewardess was bij KLM, heel trots liet ik mijn schema met salaris zien aan mijn moeder.... Nu is het ook wel een droom om bij de luchtvaart te werken als stewardess en een hoger salaris te krijgen.... :+

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 23:45

prugelpiet schreef:
Ik droomde vannacht dat opa overleed :\
En dat ik daar heel blij om was een een feest ging geven.

vind dit toch wel heel naar, aangezien opa 4 jaar geleden is overleden en ik daar best heel verdrietig om was. :o

:(:)

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-13 23:51

Ik droom zo af en toe dat ik kan vliegen, door zwembewegingen te maken. Zo fijn is dat, kon ik dat maar echt!

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:11

Je hoort eigenlijk wel vaak dat mensen vliegen in een droom heb het zelf nog nooit gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:15

Haha, ik zeg altijd vreemde dingen als ik wakker wordt gemaakt, en nog half slaap.

Voorbeeld:

Mijn vader: "Kom je ontbijten?"
Ik: "Het zit in het potje."
Vader: "Wat zit er in welk potje?"
Ik: "Nee, het zit toch echt in het potje."
Vader: "Kom dan maar ontbijten, dan kan je me zelf laten zien wat er in het potje zit."
Ik: "Nee, kijk zelf maar." :')

Of het laatst:

Mijn zus maakte me wakker
Ik: "Nee, ik moet de apen nog voeren!"

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:25

Ik heb in mijn pubertijd steeds een terugkerende droom gehad, ik moest nodig plassen en aan het einde van een lange gang stond een wc, dus ik rennen, sta bij de wc, snel mijn broek omlaag en zitten.... Blijk ik op een stoel te zitten en zie ik de wc weer 100 meter verderop staan, dus weer rennen, zelfde geval en dat een aantal keren achter elkaar tot ik wakker werd.

Op een keer was ik er zat van en dacht, als die plee nu weer in een stoel veranderd, dan plas ik lekker toch, bekijk het maar...... Dus plaste ik in mijn bed op mijn 16e........ Genant! :D

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:31

heel erg bedankt nu heb ik dit nummer in mijn hoofd :')

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:42

Over mensen wakker maken gesproken, vorig jaar met Sinterklaas maakte ik m'n vriend wakker omdat hij zijn schoen nog moest zetten (ja dat doen wij nog :+) zijn reactie:
'Heb je de klei?'
Ik: 'De klei?'
Hij: 'Ja, anders kunnen we toch niet stemmen?!'

Vraag me nog steeds af wat hij toen droomde..

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 01:48

Mijn moeder had de gewoonte om 's middags een dutje te doen. Ik was buiten geweest en kwam terug binnen vroeg ze opeens en heb je vissen gevangen? Ik dacht dit kan leuk worden dus ik zeg "ja". Moeder: "Hoeveel heb je er?"
Ik:"6"
Moeder: "Aaah dat is goed dacht al dat het leuk was op de kermis."
Ik: :? _O-

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 09:27

Wat ik vannacht gedroomd had :oo

Slechte Transformers: De mens is een nieuw ras, we moeten meer over hen te weten komen. Jij daar, ga 5 proefkonijnen zoeken.

Nou hij ging dus opzoek naar mensen. Ik, een jongen die hier bij ons voetbalt en nog een paar kinderen werden het slachtoffer. Hij had ons gevonden en wij waren super bang, dus rende we weg en probeerde ons te verstoppen. Het lukte niet, die Transformers had een soort systeem in zich waardoor hij ons altijd kon vinden. Nou was hij het zat om ons steeds te zoeken en werd hij dus heel erg boos. Hij schreeuwde zijn longen uit zijn lijf en ging opzoek naar ons. Wij waren zo bang, dat we wisten als we nu niet kwamen dat we toch dood gingen, dus we gingen braaf naar de verzamelplaats (bij ons in de schuur, in Nederland). Die Transformers rende hard naar de schuur en tot zijn verbazing zaten wij daar op onze fietsen. En daarna fietsen we weg en werd ik wakker _O-

Het klinkt zo grappig, maar het was zo verschrikkelijk eng :')

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 12:42

Ik droomde vannacht dat ik een heel gaaf product had ontwikkeld! Echt iedereen wilde het hebben.
Maar elke keer dat ik het wilde verkopen moest ik van mijn moeder de hond uitlaten. Had ik m net uitgelaten, wilde ik gaan verkopen, moest ik m wéér uitlaten.
Heel frustrerend :')

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 16:12

Goh ... Ik weet de laatste tijd nog veel dromen.
Laatst droomde ik dat ik altijd een parkietje in mijn buus had en hem overal mee naar toe nam maar op een dag was ik met (prugelpiet) naar de paarden en liet ik hem los in de schuur. Dus hij was weg.

Ook laatst was ik met Eva Roemaat ? :') ergens in een omgeving met alleen een groot rond gebouw en toen ineens werd Eva mijn Eco leeraar en ik werd super bang man.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 08:42

Ik had echt een vreselijke droom net.. ik.heb dus absoluut geen kinderwens. Ik ben bezig met piloot worden en dan kan ik er geen kinderen bij hebben. Het lijkt me rampzalig, en mijn vriend vind het ook wel prima.. (sorry voor de mensen die wel een kinderwens hebben maar het niet lukt.. ik heb er totaaaal niks mee) Nu droomde ik net dat mijn vriend zei dat hij zwanger was (het was tegelijkertijd ook een vrouw? :?) En was ik helemaal blij.. tot ik besefte dat ik dan nooit mijn droom waar kon maken.. toen vluchtte ik de stad in want het was al half 5 en ik moest om 5u beginnen achter de kassa. Toen ik wakker werd maakte mijn hart overuren en moest ik ff rustig worden.. pfff.. het leek zo echt.. terwijl mijn vriend ineens zo'n hippie vrouw was die enorm groot was qua lengte en van die lange doeken met peace tekens en kettingen droeg. :')

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 00:00

Hmm ik heb alweer een tijdje niet gedroomd :P Of in elk geval niet dat ik het me herinner.
Weet nog wel een aparte droom van een maand geleden denk ik.
Was met mijn tutorgroep in een of ander water park. Een iemand van die groep mag ik niet zo, een aanvaring mee gehad in het echt. Maar in die droom vonden we elkaar leuk? En het werd echt iets te gezellig zeg maar _O-
Het was zo raar! Zeker toen ik hem de dag erna weer in het echt zag, maar heb het maar nooit verteld :')

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 00:03

badeendje schreef:
Ik droom zo af en toe dat ik kan vliegen, door zwembewegingen te maken. Zo fijn is dat, kon ik dat maar echt!

Dat heb ik ook! En het voelt zo echt! Altijd een teleurstelling als ik 's morgens wakker word...
De laatste keer vloog ik door de straat en iedereen keek me raar aan en ik dacht "Jezus, wat kijken jullie zo, ik ben ook maar gewoon aan het vliegen, hoor" :+

En ook eens gedroomd dat ik van de badrand afsprong en heel hard moest geloven dat ik zou vliegen en het werkte! (Nog niet in het echt geprobeerd :+ )

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 00:07

Iolanthe schreef:
badeendje schreef:

Dat heb ik ook! En het voelt zo echt! Altijd een teleurstelling als ik 's morgens wakker word...
De laatste keer vloog ik door de straat en iedereen keek me raar aan en ik dacht "Jezus, wat kijken jullie zo, ik ben ook maar gewoon aan het vliegen, hoor" :+

En ook eens gedroomd dat ik van de badrand afsprong en heel hard moest geloven dat ik zou vliegen en het werkte! (Nog niet in het echt geprobeerd :+ )

Dromen jullie dan ook dat je neerstort of niet meer op kan stijgen?
Dat heb ik dus altijd aan het einde van mijn vlieg dromen...
Ben ik lekker aan het vliegen, komt er iets aan, kan ik niet meer vliegen. Heel frustrerend!

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 00:13

Nee, ik blijf altijd heerlijk vliegen tot ik zelf beslis om weer te landen. Meestal vlieg ik wel niet hoog, 1 of 2 meter boven de grond en ga ik echt niet sneller dan wanneer ik zou lopen, dus heeft het eigenlijk weinig zin... Laatst kon ik zelfs vliegen door met mijn armen te slaan zoals een vogel met zijn vleugels. Volgens mij kan ik dat niet eens, veel onlenig en onsoepel daarvoor :D