Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Re: Dingen die o zooo irritant zijn aan Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 13:08

Oh en er schiet me er nog een te binnen. Hier op Bokt is een bepaalde groep mensen waarover niets negatiefs gezegd mag worden, anders krijg je hun hele fanclub op je dak compleet met haat-pb's 8)7

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 13:14

NatasjavE schreef:
Ja, en waar ik me dan echt over verbaas dat iemand zich ergert aan spellingfouten...nee grove spellingsfouten en zelf ook taalfouten maakt..

Groffe is voor mij net zo iets als me ipv mijn
:')
http://nl.wiktionary.org/wiki/grof

In de categorie taalfouten kan ik me alleen ergeren aan de mensen die niet snappen dat mits niet hetzelfde is als tenzij, dan snap je echt niets meer van het verhaal. Zolang ik het snap vind ik het nooit zo ergerlijk als er wat typfouten in staan. Alleen de mensen die daar dan weer over moeten miepen zijn vaak irritant vooral als ze dan zelf nog fout verbeteren of er 3 domme taalfouten in hun eigen post staan :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 13:27

chelle_dora schreef:
_Denise_ schreef:
Ook al scroll ik er met weinig moeite voorbij, ik stoor me aan mensen die elke week (of het liefst meerdere malen per week) een fototopic over hun paard aanmaken.

Dat, en een groot deel van de reeds genoemde ergernissen in dit topic.

Ben ik het ook mee eens.. En dan hele planningen houden op wat er deze week weer op de foto gezet moet worden en hele ideetjes uitwerken.. Heb je dan een paard of een marketingproject? :')

Of een kind of een marketing project :o ......

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 13:29

Mensen die oordelen over anderen dat ze irritant zijn terwijl ze zelf ook zo ontzettend perfect zijn.
Krijg regelmatig gezeik via PB over me heen omdat ik anderen wijs op de regels.
Vervolgens doen ze het precies hetzelfde in hetzelfde topic twee dagen later. _O-

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 13:34

Zo, even het hele topic doorgelezen.
Er zijn inderdaad negatieve punten op Bokt. Waar niet overigens. Een topic dat als titel" ik en me paard" heeft sla ik al gelijk over. Een OP die niet te ontcijferen is laat ik ook links liggen.
Mensen op veel te kleine rijdieren die vragen of ze misschien te groot zijn, maar alleen het antwoord accepteren dat het nog prima past enz. enz.
MAAR... Hoe wij met zijn allen in actie kunnen komen als er een van ons ziek is, overleden is. Hoe wij voor elkaar klaar kunnen staan in moeilijke tijden. Elkaar op kunnen vangen en oplossingen kunnen bieden.
Bokt heeft veel negatieve punten, maar gelukkig ook hele mooie, behulpzame kanten.
Ik blijf pro- bokt

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 13:40

VivaLaVida schreef:
chelle_dora schreef:

Ben ik het ook mee eens.. En dan hele planningen houden op wat er deze week weer op de foto gezet moet worden en hele ideetjes uitwerken.. Heb je dan een paard of een marketingproject? :')

Of een kind of een marketing project :o ......

Leuk! Ik wil ook een kind, dan kan ik fotos plaatsen op bokt *D

xxxxxx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:06

czarina schreef:
Dat paarden geen paarden meer zijn. Ze worden tegenwoordig als heilig gezien. Alles moet tot in de puntjes perfect zijn en fouten mogen niet meer gemaakt worden.

Het lol met je knol hoort er niet meer bij alsof ze daar kapot van gaan. Terwijl juist die perfecte paarden altijd wat lijken te mankeren.

Soms zou ik dolgraag 10 of 15 jaar terug in de tijd gaan waar iedereen in volle rengalop langs de weg scheurde en er niet gekeken werd naar de ankydekjes en of alles wel perfect was . Een paard was toen gewoon nog stout en stoute paarden kregen een tik. Tegenwoordig gaan stoute paarden door de gehele medische mallemolen.

Eens eens eens

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:08

xxxxxx2000 schreef:
czarina schreef:
Dat paarden geen paarden meer zijn. Ze worden tegenwoordig als heilig gezien. Alles moet tot in de puntjes perfect zijn en fouten mogen niet meer gemaakt worden.

Het lol met je knol hoort er niet meer bij alsof ze daar kapot van gaan. Terwijl juist die perfecte paarden altijd wat lijken te mankeren.

Soms zou ik dolgraag 10 of 15 jaar terug in de tijd gaan waar iedereen in volle rengalop langs de weg scheurde en er niet gekeken werd naar de ankydekjes en of alles wel perfect was . Een paard was toen gewoon nog stout en stoute paarden kregen een tik. Tegenwoordig gaan stoute paarden door de gehele medische mallemolen.

Eens eens eens

Ook ik ben het hier volledig mee eens...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:09

Ja, Bokt blijft sowieso leuk! :D

Je moet vooral heel goed selectief kunnen lezen op bokt (dus de prulreacties overslaan :') )(in veel gevallen de slecht getypte reacties...). Of juist van alles een beetje meepakken, dat is het interessante aan een vraag stellen op Bokt. Natuurlijk krijg je geen 2 pagina's vol wondermiddeltjes, maar als je een beetje van dit en een beetje van dat neemt kom je waarschijnlijk al een heel eind :j

xNursiex schreef:
'Je moet gaan grondwerken met je paard' (ook anders aangeduid maar kan even niet op het woord komen). Als antwoord op alles! Waarschijnlijk zonder het verhaal te lezen. Dan heb ik het gewoon al gehad :P

Ben ik het niet helemaal mee eens. Sommige mensen kunnen op de grond al niet normaal overweg met hun paard en vinden het dan raar als het fout gaat ohz. Ja sorry, het belang van training en opvoeding op de grond wordt écht onderschat.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:35

Magrathea schreef:
Ja, Bokt blijft sowieso leuk! :D

Je moet vooral heel goed selectief kunnen lezen op bokt (dus de prulreacties overslaan :') )(in veel gevallen de slecht getypte reacties...). Of juist van alles een beetje meepakken, dat is het interessante aan een vraag stellen op Bokt. Natuurlijk krijg je geen 2 pagina's vol wondermiddeltjes, maar als je een beetje van dit en een beetje van dat neemt kom je waarschijnlijk al een heel eind :j

xNursiex schreef:
'Je moet gaan grondwerken met je paard' (ook anders aangeduid maar kan even niet op het woord komen). Als antwoord op alles! Waarschijnlijk zonder het verhaal te lezen. Dan heb ik het gewoon al gehad :P

Ben ik het niet helemaal mee eens. Sommige mensen kunnen op de grond al niet normaal overweg met hun paard en vinden het dan raar als het fout gaat ohz. Ja sorry, het belang van training en opvoeding op de grond wordt écht onderschat.

Idd OPVOEDING iets wat tegen woordig Natural horsemanship, paardenfluisteren , grondwerk en weet ik veel allemaal heet. Iets waar veel mensen tegenwoordig grof geld aan verdienen, 60 euro voor 45 minuten ben ik al tegen gekomen.

Vroeger deed je gewoon opvoeden, nee is nee en ho is ho. Kost niks.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 17:38

Grondwerk vind ik niet zo'n hele rare naam... Opvoeden kan je namelijk ook ohz doen :)*

Overigens is er nog wel een verschil tussen grondwerk en training op de grond, tenminste zo heb ik het geleerd. Grondwerk is gericht op het paard gehoorzaam maken, training is om de conditie te verbeteren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:45

Kan het even niet laten maar.....

Citaat:
Idd OPVOEDING iets wat tegen woordig Natural horsemanship, paardenfluisteren , grondwerk en weet ik veel allemaal heet. Iets waar veel mensen tegenwoordig grof geld aan verdienen, 60 euro voor 45 minuten ben ik al tegen gekomen.

Wat wordt er voor lastige kinderen gerekend??

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:56

Morganlefay schreef:
Kan het even niet laten maar.....

Citaat:

Wat wordt er voor lastige kinderen gerekend??

Bij mij 85 euro per uur :D , kom maar brengen :9

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:01

Dat veel mensen spullen verkopen, ze niet op willen sturen b.v. maar er niet bij zetten waar ze dan ergens opgehaald dienen te worden, desnoods met alleen regio of dichts bijzijnde grote plaats, weet je als koper of het voor jou zin heeft te reageren.

Ook met aanbieden van weiland, stalling... leuke aanbiedingen maar zelden staat er bij waar. Zo frustrerend als je een plekje zoekt en een leuke advertentie komt voorbij dat na 4x reageren over en weer blijkt dat het voor jou meer dan 3 uur rijden zal zijn naar je paard. pffffff

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:16

Meestal staat dat dan wel rechts onderin toch? 'Object bevindt zich in ...'

Juuuuul_Xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:25

Mensen die zich wat aantrekken van commentaar, je moet met het commentaar dealen of het negeren, dat betweterige is nou helaas de paardensport of mensen die koppig zijn terwijl sommige bokkers wel degelijk gelijk hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:28

TSs (Topicstarters) die zich aangevallen voelen als ze in aanraking komen met (opbouwende) kritiek of tips. Ik ben soms ook zóóó irritant! Ja als ik een dubbeltopic tegenkom volgt er wel een tem. :')

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:29

Kirsha schreef:
Oh en er schiet me er nog een te binnen. Hier op Bokt is een bepaalde groep mensen waarover niets negatiefs gezegd mag worden, anders krijg je hun hele fanclub op je dak compleet met haat-pb's 8)7

Inderdaad. Gewoon lachwekkend.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:35

Nies_ schreef:
Kirsha schreef:

Inderdaad. Gewoon lachwekkend.

Dat is wel best lachwekkend inderdaad := Ben nu wel benieuwd welke bokkers dat zijn :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:38

Ik denk dat ik er wel een paar kan noemen O:)

Ow en sommige mensen hier, '''Ik geef tips of ik wijs mensen op de regels.'' Kijk eens hoe je het doet. Als ik het terug zoek wordt het vaak op een botte manier gedaan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:41

Kirsha schreef:

Wat kinderachtig zeg, zijn dat volwassenen die zo doen?

Shenanigans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:47

Telpeva schreef:
Oreo schreef:
Mensen die je in werkelijkheid kent als gemiddelde ruiter en die zich op bokt profileren als een tweede Anky, inclusief gepikte foto's van accommodaties, en op bokt dan complete fantasieverhalen vertellen over de meest spannende avonturen die ze beleven... Heel triest, vooral als je al redelijk in de 20 bent... Maar ooooh zo vermakelijk. En als toppunt maken ze zich dan druk over al die meelezers in hun posts... Goh, hoe zou dat komen? 8)7

Echt waar :wow: dat een kind dat nou misschien nog doet omdat die zich in een fantasiewereldje begeeft oke... maar serieus, ook volwassenen? := :') sneu

Stiekem wil ik deze topics wel eens zien... }>

Maar hoe weet je dat? Dan moet je diegene al IRL kennen.

Als er kul wordt verkondigt, echt pure fantasie heb ik dat snel door. Deze topics heb ik nog niet gezien.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:52

Opende net een topic, werden wat tips gegeven en meisje reageerde heel bijdehand (verwend). En dan merk je weer dat het een en het ander verzonnen wordt... (van: ja, foto's zijn al oud: heeft een blessure gehad. Ga zo maar door) Dat is zooooo irritant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:54

novito schreef:
Opende net een topic, werden wat tips gegeven en meisje reageerde heel bijdehand (verwend). En dan merk je weer dat het een en het ander verzonnen wordt... (van: ja, foto's zijn al oud: heeft een blessure gehad. Ga zo maar door) Dat is zooooo irritant.

Weet denk ik over welke je het hebt, haha. :') 1 woord, dat niks verraadt, en geen namen noemt, en niet in de topictitel staat, Draver? Als dat erbij hoort weet ik het zeker.
Edit: Via PB opgelost :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-12-13 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:56

Telpeva schreef:
Kirsha schreef:

Wat kinderachtig zeg, zijn dat volwassenen die zo doen?

Nou echt volwassen zijn ze nog niet, maar ik stuurde op mijn 15e ook al geen haat-pb's meer (ook nooit gedaan trouwens maar goed :P )