Dingen die je graag wilde en eigenlijk best tegenvielen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: Dingen die je graag wilde en eigenlijk best tegenvielen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:03

een vaatwasser zou ik ook wel heerlijk vinden ja :j

gelukkig is mijn vriend mijn vaatwasser, want ik heb echt een gloeiende hekel aan afwassen _O-

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:07

Ik vind afwassen niet zo heel erg, het moet nu eenmaal, dus vind het onzin om mijn energie te verspillen aan er een hekel aan hebben ofzo :+ Vriend wel dus hij ziet ook het licht aan het eind van de tunnel ergens in februari, als hij een huis koopt, er een vaatwasser in komt en er geen afwas meer gedaan hoeft te worden _O- Zal hem dit eens laten lezen!

Ik heb eigenlijk nog geen dergelijke miskopen, maar wel een hoop dingen waarvoor ik spaar en jullie maken me bang :+

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:09

Magrathea schreef:
Ik vind afwassen niet zo heel erg, het moet nu eenmaal, dus vind het onzin om mijn energie te verspillen aan er een hekel aan hebben ofzo :+ Vriend wel dus hij ziet ook het licht aan het eind van de tunnel ergens in februari, als hij een huis koopt, er een vaatwasser in komt en er geen afwas meer gedaan hoeft te worden _O- Zal hem dit eens laten lezen!

Ik heb eigenlijk nog geen dergelijke miskopen, maar wel een hoop dingen waarvoor ik spaar en jullie maken me bang :+

Dat vind ik nog best een goede instelling! Serieus, die onthoud ik :j

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:13

_Tara_ schreef:
Magrathea schreef:

Dat vind ik nog best een goede instelling! Serieus, die onthoud ik :j

Haha ja toch, afwassen moet toch, dus je kunt chagrijnig worden tijdens het afwassen omdat je er zo'n hekel aan hebt, of een leuk cd'tje opzetten en schaamteloos meeblèren (als er niemand thuis is :+ ) zodat het toch een beetje leuk wordt, hihi.

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:15

Ik heb het meestal met haarserums, crémes ed. Ik geloof die reclames altijd. Laat kocht ik bijvoorbeeld van dove het serum voor gespleten haarpunten, en nu na een week proberen zijn het er nog niet minder geworden -O- . Of mascara's, op de televisie zien ze er zo mooi uit totdat ik ze zelf opsmeer :')

_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:23

Eindelijk na 2 maanden zijn mijn laarzen binnen die ik had besteld, blijkt het hele slechte kwaliteit te zijn. Ik keek zo uit naar lekker warme voeten op stal, maar ga ze toch terug sturen.
Verder de eczeemdeken voor mijn pony die achteraf geen eczeem blijkt te hebben...

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:35

Tara: moehaha, ik had de seamonkeys dus ook een andere bestemming kunnen geven!

En ze zijn echt minuscuul klein, plots zwom er niemand meer rond; de bak bleef een beetje verloren staan, en een aantal jaar later gingen ze weer aan het zwemmen... De mormels! Ik had t best zelf kunnen raden aangezien ze in poederinstantie in een pakje hadden overleefd in de doos...

Hihihi dat van die goudvissen!

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:40

Ik was gewoon zo erg dat ik zelfs als student ergens supergoedkoop een mini vaatwasser op de kop had getikt ... :')

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:40

Ik wilde vroeger een zusje. Viel ook een beetje tegen :j :')

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:41

Negerzoen schreef:

_O-

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:48

Negerzoen schreef:

Hahaha, volgens mij ben je niet de enige! _O-

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:49

Negerzoen schreef:

:')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:55

Magrathea schreef:
Haha ja toch, afwassen moet toch, dus je kunt chagrijnig worden tijdens het afwassen omdat je er zo'n hekel aan hebt, of een leuk cd'tje opzetten en schaamteloos meeblèren (als er niemand thuis is :+ ) zodat het toch een beetje leuk wordt, hihi.

Mijn persoonlijke afwashit: Always van Bon Jovi. Volume 100 en jengelen maar! :D

Ik wilde een paar jaar terug heeeel graag een PSP. Nooit wat mee gedaan, daar waren serieus écht geen leuke spelletjes voor. :n

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:02

spijt van al mijn auto's: ik koop ALTIJD rotauto's..... heb er nu eentje uit laten zoeken door iemand met kennis van auto's maar wederom is het naadje.
En spijt dat ik voor veel teveel geld een eigen landje heb gekocht. Als ik Morrie gewoon in pension had laten staan, had ik ook nog een sociaal leven gehad, nu niet meer. Werken en paarden, dat is mijn leven.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:22

Krultang, ik kan er gewoon NIET mee omgaan.. En verbrand elke keer mijn vingers aan dat ***ding! :')
Als ik op wonderbaarlijke wijze tóch voor elkaar krijg om er een krul mee te zetten dan zakt ie uit ondanks alle oliebol aan haarlak die ik in mijn haar spuit..
Gelukkig heb ik nog nooit spijt gehad van echt dure aankopen.
Laatst bijgewerkt door adecuada op 26-11-13 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:37

Ik heb volgens mij trouwens best wel veel gekocht in het verleden waarvan je denkt IDEAAL en wat je na 1x gebruik in de kast gooit. Op de een of andere manier kan ik alleen nu niks bedenken. Zal wel bescherming zijn dat je je die miskopen niet meer kunt herinneren anders word je best ongelukkig volgens mij. :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:45

Van die Tell Sell zooi :')
Schoenzolen waardoor je afvalt, luchtbedden waar volwassen tijgers op kunnen springen, corrigerend ondergoed waardoor je zes maten kleinere kleding kunt kopen... Allemaal van die desillusies. :+

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:46

Konstantine schreef:
Schoenzolen waardoor je afvalt, luchtbedden waar volwassen tijgers op kunnen springen, corrigerend ondergoed waardoor je zes maten kleinere kleding kunt kopen... Allemaal van die desillusies. :+

_O-

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:47

ik heb ook zon epileer apparaat met ijsblok. 1 keer tegen mijn been gehad en NOOIT meer. Ik gebruik lekker veet. of ik hark het er wel af met een wegwerp scheermesje. Want zon duur scheermes is ook een flop. kun je mesjes gaan halen voor 20 euro...

en ik had laatst een chocolade taart gekocht om zelf te bakken, hoefde alleen water bij. Het was de GOOORSTE taart ooit, gewoon zonde van de calorieen om hem op te eten. zo vies. het smaakte echt naar chocomelpoeder met water.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:54

Mijn vriend wilde heel graag een keuken met de kookplaat schuin in de hoek geplaatst. Zwart werkblad en een 5 pitter. Tja op het blad zie je alles, ook nog geribbeld. De kookplaat zit in een onmogelijke schuine hoek en ook nog eens ver van de kant af. Maar het allerergste is dat ik op die 5 pitter geen enkele fatsoenlijke pan kwijt kan. Alleen maar in het midden een wok.

Voor mezelf Ugg's, sorry t zijn net konijnenpoten.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 17:57

Konstantine schreef:

Ja, vooral die Tell Sell zooi.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:00

Tell Sell zooi is heerlijk om midden in de nacht naar de kijken. Op TV. Verder is het nergens goed voor.

Clairee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:00

Mijn ex.. :o

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:02

Sommige relaties... kosten te veel geld tijd en moeite helaas maar daar kom je ook pas "te laat" achter.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:03

:D Mijn rijlaarzen. Jarenlang met bloed in de laarzen rondgestrompeld en een mooie bobbel op mijn achillespees omdat ze daar nadat ze wat ingezakt waren precies tegenaan schuurden. Op het moment dat je op wedstrijden met chaps mocht gaan starten hebben ze een enkeltje container gekregen en sindsdien loop ik happy op mijn ariats rond te springen.