gelukkig is mijn vriend mijn vaatwasser, want ik heb echt een gloeiende hekel aan afwassen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vriend wel dus hij ziet ook het licht aan het eind van de tunnel ergens in februari, als hij een huis koopt, er een vaatwasser in komt en er geen afwas meer gedaan hoeft te worden
Zal hem dit eens laten lezen!
Magrathea schreef:Ik vind afwassen niet zo heel erg, het moet nu eenmaal, dus vind het onzin om mijn energie te verspillen aan er een hekel aan hebben ofzoVriend wel dus hij ziet ook het licht aan het eind van de tunnel ergens in februari, als hij een huis koopt, er een vaatwasser in komt en er geen afwas meer gedaan hoeft te worden
Ik heb eigenlijk nog geen dergelijke miskopen, maar wel een hoop dingen waarvoor ik spaar en jullie maken me bang
_Tara_ schreef:Magrathea schreef:Ik vind afwassen niet zo heel erg, het moet nu eenmaal, dus vind het onzin om mijn energie te verspillen aan er een hekel aan hebben ofzoVriend wel dus hij ziet ook het licht aan het eind van de tunnel ergens in februari, als hij een huis koopt, er een vaatwasser in komt en er geen afwas meer gedaan hoeft te worden
Ik heb eigenlijk nog geen dergelijke miskopen, maar wel een hoop dingen waarvoor ik spaar en jullie maken me bang
Dat vind ik nog best een goede instelling! Serieus, die onthoud ik
) zodat het toch een beetje leuk wordt, hihi. Magrathea schreef:Haha ja toch, afwassen moet toch, dus je kunt chagrijnig worden tijdens het afwassen omdat je er zo'n hekel aan hebt, of een leuk cd'tje opzetten en schaamteloos meeblèren (als er niemand thuis is) zodat het toch een beetje leuk wordt, hihi.

Mijn rijlaarzen. Jarenlang met bloed in de laarzen rondgestrompeld en een mooie bobbel op mijn achillespees omdat ze daar nadat ze wat ingezakt waren precies tegenaan schuurden. Op het moment dat je op wedstrijden met chaps mocht gaan starten hebben ze een enkeltje container gekregen en sindsdien loop ik happy op mijn ariats rond te springen.