Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarcoBorsato schreef:Geryon schreef:@ Lieveli: Jaloers op wat? Dat ze zelf dat soort kleding niet aan durven bijvoorbeeld?
Jaloers op de seksuele vrijheid en vrouwelijkheid van andere vrouwen. Maar het is maar een aanname.

Sneeuwelfje schreef:Hangt er allemaal van af hoe je er zelf mee omgaat, ik zou niet te snel naar mannen wijzen met de beschuldigende vinger. Als je naakt op een bal gaat zitten (miley cyrus) of all the way gaat strippen in een gaybar (lady gaga), dan maak je het er ook wel naar, het verkoopt nu eenmaal beter.
xEmily schreef:DJVT: sletten en sletinnen xd
Anna_Dani schreef:Hahaha leuk topic toch! Ik zit in team Lieveli.
Wat ik vooral heel jammer vind is dat dat seks nog steeds een taboe is, maar IE-DE-REEN doet het (ook Koningin Maxima).

Kim_14 schreef:Vrouwen lokken het tegenwoordig ook wel zelf uit.. De schaars geklede vrouwen dan.

Magrathea schreef:Het is raar om erover te praten (voor de meesten).
Als er seksuele voorlichting komt op de basisschool beginnen alle ouders moord en brand te schreeuwen (terwijl de kinderen het (stiekem) best interessant vinden...)
Ayasha schreef:Dat mannen zo moeilijk om kunnen met die "nee" is omdat veel vrouwen gewoon erg makkelijk geworden zijn.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het goedkeur maar zie het als een hond die altijd alles mag... Als ie dan een keer iets niet mag heeft ie het daar ook moeilijker mee. Mensen zijn imo niet veel slimmer op dat gebied dan de gemiddelde hond.

En dan staat later ineens de politie voor zijn deur op verdenking van aanranding. Tja... Dat vind ik ook behoorlijk sneu.
ook meisjes kunnen 'nee' zeggen en als ze dat niet doen, dan moet je zeker niet gelijk de jongen overal de schuld van geven.
Magrathea schreef:Wat je echter ook wel vaak ziet is dat die meisjes gewoon niet duidelijk zijn. Een jongen die zin heeft (en zeker een hitsige puber) pikt echt niet al die subtiele signalen op van een meisje die niet wil... Subtiel zijn werkt namelijk niet bij mannen, en al helemaal niet bij een man die misschien een beetje meer met zijn piemel denkt op dat moment dan met zijn hersensEn dan staat later ineens de politie voor zijn deur op verdenking van aanranding. Tja... Dat vind ik ook behoorlijk sneu.
Of wat je in Amerika wel eens ziet: meisje van 16 met een jongen van 19 (op zich een leeftijdsverschil dat ik prima vind kunnen) die betrapt wordt door haar vader, die niet wil dat zijn dochter seks heeft, dus dan roept zij dat ze verkracht is. En hij is nog wel met een minderjarige! Naar de jongen wordt dan niet geluisterd, die liegt toch de boel bij elkaar... Dát is echt naar.
Kortom: meer gelijkwaardigheidook meisjes kunnen 'nee' zeggen en als ze dat niet doen, dan moet je zeker niet gelijk de jongen overal de schuld van geven.
Hangt natuurlijk af van de situatie
@Yamcha, ik dacht heel even dat je mij hypocriet vond![]()
Ik heb een paar filmpjes gekeken, en zo erg vind ik het allemaal niet. Een beetje jolig en giechelig af en toe maar op de juiste momenten wel serieus ( "En dan maak je het gezellig en ga je lekker zoenen... Ja, lekker, want het moet voor allebei natuurlijk leuk zijn" ). Ik ben 22 maar ik dénk dat het wel aansluit bij de belevingswereld van 10-12 jaar allemaal
Magrathea schreef:Maarrrr, hoe kan dan die jongen weten dat het meisje niet wil?
Weerbaarheid op seksueel gebied is belangrijk
MarcoBorsato schreef:Nee durven zeggen is net zo goed hip en seksuele vrijheid. Dus verwar mijn woorden niet om jouw statement hard te maken, dat vind ik irritant.
Je was wel een van de laatste maar niet de enige. 
) duidelijk maken. Zelfs getrouwd zijn hebben sommige geen respect meer voor.
(echt ik vraag me af wat sommige ouders hun kinderen wél geleerd hebben.)Ayasha schreef:Dat mannen zo moeilijk om kunnen met die "nee" is omdat veel vrouwen gewoon erg makkelijk geworden zijn.