Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En daarbij is hij 'meer man' dan menig langere man, zeg maar
Relaxed schreef:Ach weet je, als je jong bent is het waarschijnlijk een big deal, maar als je wat ouder bent zet je je daar wel overheen. Mijn schoonzus is 186 en haar aanstaande is een stuk kleiner (volgens mij nog kleiner dan ik en ik ben 180) Vroeger had ze dit nooit gedaan, maar nu vindt ze het helemaal niet meer belangrijk. Als het de ware is, wat maakt de lengte dan uit?
.
. Voor mij heeft leeftijd iig geen invloed gehad. phormicola schreef:Het valt vooral op dat vrouwen die nog nooit smoor zijn geweest op een kleinere man, de hoogte van hun toekomstige man ontzettend belangrijk vinden. Vrouwen die met een kleinere man zijn of zijn geweest weten inmiddels dat het echt geen ene zier uitmaakt
Ik dacht vroeger ook dat mannen langer MOESTEN zijn. Maar ik ga mijn kleinere man toch echt niet inruilen hoor!En daarbij is hij 'meer man' dan menig langere man, zeg maar
Sees schreef:phormicola schreef:Het valt vooral op dat vrouwen die nog nooit smoor zijn geweest op een kleinere man, de hoogte van hun toekomstige man ontzettend belangrijk vinden. Vrouwen die met een kleinere man zijn of zijn geweest weten inmiddels dat het echt geen ene zier uitmaakt
Ik dacht vroeger ook dat mannen langer MOESTEN zijn. Maar ik ga mijn kleinere man toch echt niet inruilen hoor!En daarbij is hij 'meer man' dan menig langere man, zeg maar
Hoe denk je dat in vredesnaam te kunnen weten? Ik heb twee langere relaties gehad met kleinere mannen dus...
IMJ schreef:Sees schreef:IMJ, wat maakt het nu werkelijk waar uit als een ander niet op een kleiner iemand zou vallen? Je kunt toch iets niet aantrekkelijk vinden? Net zo goed als dat er mensen zijn die niet op een blonde of donkeren vent zouden vallen?
Nee, mij niets, maar TS vraagt wat wij vinden.
Ik vind dat ze moet doen wat haar hartje haar in geeft, en als dat is, zoals ze zelf zegt, dat ze deze jongen steeds leuker begint te vinden: Ga ervoor! Ongeacht wat wie dan ook wel of niet vindt!
Het gaat er om wat zij zelf vindt!
En als ze zelf niet kan leven met het feit dat hij kleiner is, dan moet ze het niet doen, maar als het haar gaat om reacties van de buitenwereld dan hoop ik dat ze er schijt aan heeft!!!
edit type-o..
. Sees schreef:imj schreef:Nee, mij niets, maar TS vraagt wat wij vinden.
Ik vind dat ze moet doen wat haar hartje haar in geeft, en als dat is, zoals ze zelf zegt, dat ze deze jongen steeds leuker begint te vinden: Ga ervoor! Ongeacht wat wie dan ook wel of niet vindt!
Het gaat er om wat zij zelf vindt!
En als ze zelf niet kan leven met het feit dat hij kleiner is, dan moet ze het niet doen, maar als het haar gaat om reacties van de buitenwereld dan hoop ik dat ze er schijt aan heeft!!!
edit type-o..
Ah oké, dan snap ik je post en ben ik het in het geval van TS overigens volledig met je eens. iedereen moet idd doen waar hij/zij zich goed bij voelt, ik vind het alleen zo gek dat er dan anderen zijn die dat blijkbaar belachelijk vinden.
phormicola schreef:Het valt vooral op dat vrouwen die nog nooit smoor zijn geweest op een kleinere man, de hoogte van hun toekomstige man ontzettend belangrijk vinden. Vrouwen die met een kleinere man zijn of zijn geweest weten inmiddels dat het echt geen ene zier uitmaakt
Dus het lijkt mij niets nieuws wat je opvalt. Al zijn er natuurlijk ook zat vrouwen die wel na een relatie pas zeggen dat ze geen kleine man willen.
xx_Horsiex schreef:Ik val zelf ook niet op kleinere mannen. Dat heeft bij mij puur met aantrekkingskracht te maken. Als je je toch niet aangetrokken voelt tot iemand dan kan het innerlijk nog zo mooi zijn maar dan wordt het verder niks.
? phormicola schreef:Het valt vooral op dat vrouwen die nog nooit smoor zijn geweest op een kleinere man, de hoogte van hun toekomstige man ontzettend belangrijk vinden. Vrouwen die met een kleinere man zijn of zijn geweest weten inmiddels dat het echt geen ene zier uitmaakt

Geryon schreef:De vrouwen die al met kleinere mannen zijn geweest, zijn dan ook vrouwen die erop vallen/vielenDus het lijkt mij niets nieuws wat je opvalt. Al zijn er natuurlijk ook zat vrouwen die wel na een relatie pas zeggen dat ze geen kleine man willen.
Mijn huidige vriend is 1.85m. Ik heb gewoon echt geen ' uiterlijk type' waar ik op val, op een bepaald karakter des te meer
Ik zie niet wat lompheid met lengte te maken heeft eerlijk gezegd. Je kunt ook zeggen dat lang juist elegant is. Het is ook afhankelijk van het postuur. Ik vind héél dun en lang ook bij een vrouw minder mooi, dan stevig (dan bedoel ik niet dik, maar wel krachtig) en lang. Juist omdat het kracht uitstraalt.
Waartegen wil je beschermd worden dan? 
MelanieB schreef:Sunrise_ schreef:Wat de een aantrekkelijker vindt hoeft de ander toch niet persé aantrekkelijk te vinden?
Ik kan kleinere mannen heel leuk, aardig en charmant vinden, maar tot nu toe heb ik me er nog niet toe aangetrokken gevoeld. Net als sommige mensen niet op blonde of op bruinharige mensen vallen. Omdat ik bruin haar heb voel ik me daar toch ook niet door aangevallen. Dat kan toch gewoon, dat betekent toch niet direct dat je kieskeurig bent? Wat moet je dan, een relatie aangaan met iemand waar je geen chemistry mee voelt? Beetje flauw om te roepen dat het daarom logisch is dat mensen nog single zijn.
Ik denk dat het overkomt alsof wij persé niet een kleiner iemand willen, maar dat is het punt niet. Ik denk heus niet: Oh ik wil echt geen kleiner iemand want dat vind ik zo raar staan, of wat zullen andere mensen er wel niet van denken. Ik voel me gewoon niet tot kleinere mannen aangetrokken, en moet je willen gaan daten met iemand of een relatie beginnen met iemand waar je geen of weinig fysieke aantrekkingskracht toe voelt? Iedereen heeft denk ik wel een bepaalde voorkeur qua smaak/type jongen of meisje waar hij of zij op valt. En voor mij is iemands lengte een van de factoren die bepaalt of ik mij tot iemand aangetrokken voel en of ik er verliefd op kan worden.
Je snapt heus wel wat ik bedoel (hoop ik toch echt.), Chemistry is wat anders.
Mooi dat jij er geen problemen mee hebt, het was ook niet aan een iemand gericht.
Jezelf openstellen ipv types schreeuwen waar je denkt voor te vallen.
Heb ik ook altijd gedaan (), nu maar gewoon eens op me af laten komen, en kwam toch op een heel ander type uit. Liefde is liefde. Als je dat gaat verbinden aan persé lengte of een haarkleur..
Stel jezelf eens open, wees eens Open-Minded. Want dat ben je echt niet als je direct al iemand afkeurt op haarkleur of lengte. Pas na meerdere dates leer je iemand kennen, en dan kun je pas vallen voor iemand.
@Sees, grappig dat je zo oordeelt. Ben zelf ook de kleinste niet.
Sees schreef:Cayenne, er is onderzoek naar geweest dat vrouwen 90sec (sorry geen vijf, overdrijven is ook een vak) nodig hebben om te bepalen of iemand relatiemateriaal is of niet.
Found it:http://www.24woman.nl/vrouwen-weten-binnen-90-seconde-of-date-een-blijvertje-is/
Ik kan in een oogopslag wel zien of ik iemand aantrekkelijk vind of niet, daar ben ik heus niet anders in dan anderen. Om iemand aardig te vinden is geen aantrekkingskracht nodig, om met iemand een relatie te hebben wel
. Dat heeft niets met uiterlijk te maken.
) Paisano schreef:Oh, leuk topic!Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik perse een jongen wilde die groter was dan ik. En het liefst een behoorlijk stuk groter, want ook met hakken wilde ik de kleinste zijn. Maar je raadt het al... toen kwam ik mijn vriend tegen. Ik ben 1.70 en hij is 1.65, 5 centimeter kleiner dan ik dus. Het was in het begin zeker even wennen, maar het is nooit een twijfelpunt geweest. Inmiddels is het wel helemaal gewend en trek ik ook makkelijk hoge hakken aan (vindt hij alleen maar leuk).
Lomp of te aanwezig omdat ik net wat langer ben heb ik me eigenlijk nooit gevoeld, grappig dat jullie daar kennelijk toch bang voor zijn. Geborgen voel ik me bij hem zeker, maar dat heeft niks met zijn lengte te maken. Ik snap wel dat het er 'raar' uit kan zien, zeker als ik hakken aan heb. Dan ben ik toch echt wel een stuk groter. De mensen in mijn omgeving keken er eerst ook wel even van op, want ook zij hadden me met een veel langere man thuis zien komen. Maar niemand die er verder een probleem in ziet.
Tja, dat is liefde he... Je kan roepen wat je wil, maar als je eenmaal vlinders in je buik hebt maakt het allemaal niet meer uit

Cayenne schreef:Geryon schreef:De vrouwen die al met kleinere mannen zijn geweest, zijn dan ook vrouwen die erop vallen/vielenDus het lijkt mij niets nieuws wat je opvalt. Al zijn er natuurlijk ook zat vrouwen die wel na een relatie pas zeggen dat ze geen kleine man willen.
Euh nee, ik ben zelf ook met een kleinere man geweest, maar dat was niet omdat ik daar specifiek op val hoorMijn huidige vriend is 1.85m. Ik heb gewoon echt geen ' uiterlijk type' waar ik op val, op een bepaald karakter des te meer