. Ik had ook een periode waarin ik mijn brood niet lekker vond, vanaf toen ben ik het zelf gaan beleggen en ik had een broodtrommel gekocht zodat het niet zo geplet werd xD. Ook had ik van die zachte bolletjes bij de AH gehaald omdat ik die lekkerder vond (iets van 1.40 voor 10 bolletjes ofzo? xD) Verder zul je gewoon moeten kiezen tussen make-up en bijvoorbeeld een nieuw dekje. Je kunt op internet ook veel reviews vinden over budget makeup. Zelf heb ik veel makeup van catrice, is niet duur en ik ben er erg tevreden over!
Wat ook helpt is gewoon niet naar de stad gaan. Vroeger ging ik bijna elke zaterdag wel in de stad even rondkijken en dingetjes kopen. Nu ga ik eigenlijk nooit naar de stad en dat scheelt ook flink. Vroeger kocht ik vaak een nieuwe foundation om hem gewoon uit te proberen. Nu koop ik alleen een nieuwe als mijn oude op is
dat is even weinig. bij ons tussen 1.70 en 2.50. ik wil ook dat het bij ons zo goedkoop is
Ik gebruik heel af en toe een oogpotlood, die kost me 2 euro per jaar? Goed genoeg
Niet zoveel make-up meer kopen, of goedkopere merken? En gewoon zelf brood meenemen en dat opeten. Daar is toch niks raars aan?