Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Wat zou je aan hem missen? Is het niet eerder bang zijn om alleen te zijn, terug naar het onvertrouwde, dan dat het echt om hem gaat?
bigone schreef:Pardon, zijn HOND kan niet in de trein, wat is er mis met oppas voor zijn hond. Wat heeft hij veel voor je over en ja dit is heel sarcastisch bedoelt. Hij zet zichzelf, zijn hond en wat allemaal nog meer boven jouw geluk, meis doe je ogen een open.
Sammylover schreef:Tieneke schreef:Wat zou je aan hem missen? Is het niet eerder bang zijn om alleen te zijn, terug naar het onvertrouwde, dan dat het echt om hem gaat?bigone schreef:Pardon, zijn HOND kan niet in de trein, wat is er mis met oppas voor zijn hond. Wat heeft hij veel voor je over en ja dit is heel sarcastisch bedoelt. Hij zet zichzelf, zijn hond en wat allemaal nog meer boven jouw geluk, meis doe je ogen een open.
Dit zijn goede opmerkingen waar ik het mee eens ben. Wat ga je aan hem missen? Het vreet je nu energie in plaats van dat het je energie oplevert en dat lijkt me niet de bedoeling van een relatie.
Hij heeft ook niets voor jou over, dus waarom zou je je zo vreselijk uitsloven voor hem? Een relatie moet gelijkwaardig zijn en dat is het op dit moment echt niet.
Ik zou echt voorlopig weggaan, niet nog een paar dagen/weken aankijken, want het verbetert echt niet ineens.
Met afstand kun jij weer helder denken en geef je je vriend ook ruimte om te beseffen wat er nu gebeurt tussen jullie. Misschien ziet hij dan ook in dat er dingen moeten veranderen en kunnen jullie weer verder. Zo niet, dan zou ik echt voor jezelf kiezen.
bigone schreef:Pardon, zijn HOND kan niet in de trein, wat is er mis met oppas voor zijn hond. Wat heeft hij veel voor je over en ja dit is heel sarcastisch bedoelt. Hij zet zichzelf, zijn hond en wat allemaal nog meer boven jouw geluk, meis doe je ogen een open.
Barbabientje schreef:Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Jaren gezeten in een relatie waarin ik meer energie stak dan hij. Mezelf in wegcijferde, want tja ik stelde alles voor zijn geluk.. Mooi niet dat ik daar gelukkiger van werd![]()
Nu een super lieve vriend die alles voor MIJ over heeft.. Wij doen natuurlijk ook beiden onze eigen dingen, maar zeker ook samen!
Goof schreef:bigone schreef:Pardon, zijn HOND kan niet in de trein, wat is er mis met oppas voor zijn hond. Wat heeft hij veel voor je over en ja dit is heel sarcastisch bedoelt. Hij zet zichzelf, zijn hond en wat allemaal nog meer boven jouw geluk, meis doe je ogen een open.
Ik vind dat die jongen nogal zwart gemaakt wordt, terwijl we hier maar 1 kant horen en geen idee hebben van wat er verder speelt of wat voor persoon TS zelf binnen een relatie is.
bigone schreef:Waarschijnlijk is die stoornis te danken aan het feit dat hij nu een huishoudster heeft. En nee, dat kon je niet weten maar nu het zo ver is kun je er wel wat aan doen, zeg eens eerlijk, wil je niet weg omdat je dan een soort van nederlaag voelt of houd je echt zo veel van hem.
eeeeef_x schreef:Ik bedoel ook niet te zeggen dat alles rozengeur en maneschijn hoort te zijn, maar heb het heel erg zwaar om huishouden voor 2 mensen te doen terwijl ik het al druk genoeg heb. In het begin ging het goed, maar mijn vriend heeft er een stoornis en een depressie bij gekregen. Dat kon ik van te voren ook niet weten of wel?
Ayasha schreef:iemand met een depressie denkt per definitie niet meer echt helemaal helder en logisch...
vuurneon schreef:Ayasha schreef:iemand met een depressie denkt per definitie niet meer echt helemaal helder en logisch...
Klopt en ik denk ook oprecht dat een meisje van 17 nog niet de tools heeft hiermee goed om te kunnen gaan waardoor het voor beide destructief kan werken. Als je 17 bent moet je nog volwassen worden...
En ts, bedenk ook goed; wat heeft hij aan een vriendin die hier nu ook aan onder door gaat?
Sammylover schreef:Goof schreef:
Ik vind dat die jongen nogal zwart gemaakt wordt, terwijl we hier maar 1 kant horen en geen idee hebben van wat er verder speelt of wat voor persoon TS zelf binnen een relatie is.
Klopt, maar als hij echt zoveel van haar houdt, zou hij wel een oplossing zoeken.
musiqolog schreef:Sammylover schreef:
Klopt, maar als hij echt zoveel van haar houdt, zou hij wel een oplossing zoeken.
Die jongen was zwaar depressief, weet je nog? Dan komt er geen donder uit je handen. Makkelijk praten hebben wij.