Oeps momenten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:15

tante_trien schreef:
Jep, teveel oeps-momentjes hier! We zijn nu aan het verhuizen/klussen en dat levert er genoeg op ;)

Ik sta met een stofzuiger in mijn hand, en laat hem gewoon los, stofzuiger viel op mijn voet. Waarom ik hem los liet? Geen idee..

Oh herkenbaar, we hadden net een nieuwe tosti ijzer een paar weken en die liet ik ook zomaar los uit mijn hand. Gelijk de klep stuk. -O- Geen idee waaarom ik dat deed.

eilleen333

Re: Oeps momenten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:30

Lack of awareness:

Haar borstelen. Dat peuter ik het meeste haar uit de borstel, gooi dat in de toilet en leg de borstel terug in de kast.
Maar soms ben ik er niet bij. Ik doe die kast dicht, gooi het haar in de toilet: "plons!" Plons?! Sins wanneer plonst haar als je het in water gooit?
Juist, het haar in de kast gelegd, de borstel in het toilet ;)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:39

Kees op de manege zag er altijd gruwelijk verslonst uit, zijn haar alle kanten op en overal stro. Loopt ie op een dag op stal met zijn haar helemaal kort dus wij hé Kees ben je naar de kapper geweest? Zegt ie nee dat is van de chemo, dus wij schieten in de lach....was het echt zo :oo

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:46

eilleen333 schreef:
Lack of awareness:

Haar borstelen. Dat peuter ik het meeste haar uit de borstel, gooi dat in de toilet en leg de borstel terug in de kast.
Maar soms ben ik er niet bij. Ik doe die kast dicht, gooi het haar in de toilet: "plons!" Plons?! Sins wanneer plonst haar als je het in water gooit?

Dat soort dingen gebeuren mij ook zo vaak :') Dan schil ik bv een kiwi en gooi ik vervolgens de kiwi in de vuilnisbak :')

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:03

Ik heb serieus een kwartier zitten nadenken wat jouw achternaam dan zou kunnen zijn :=
[/quote]

:j and still thinkin'[/quote]
Little creatures like lice and mice
Easy to obtain but hard to get rid of }>[/quote]

ik weet het nog steeds niet :(

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 12:03

Eileen op die manier gooi ik ook altijd mijn kleding in de vuilnisbak en een leeg flesje in de wasmand. :')

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:06

elizexbeau schreef:
Ik heb serieus een kwartier zitten nadenken wat jouw achternaam dan zou kunnen zijn :=

:j and still thinkin'[/quote]
Little creatures like lice and mice
Easy to obtain but hard to get rid of }>[/quote]

ik weet het nog steeds niet :([/quote]

Mice - Rat?

Tipje graag mn engels is niet zo denderend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:40

En bewaar ik de aardappelschillen en gooi ik bijna de aardappelen weg. :\

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:43

Ben ik aan het whatsappen. Paniek! Waar is mijn telefoon. Kwam er na 5 hele minuten achter dat ik hem in mijn hand had :+

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:45

Dat heb ik ook zo vaak.. Dan bel ik met iemand, en wil ik mijn mobiel pakken. Kan ik hem nergens vinden.. Joh, je bent ermee aan het bellen!

Laatst nog, ik kwam uit het werk, en ik doe dan altijd mijn mobiel in het dashbordvakje, aansluiten op bluetooth speakers en dan heb ik fatsoenlijke muziek. Ik rij weg bij het werk, en merk dat mijn mobiel niet in mijn broekzak zit. Dus ik terug naar het werk, wil uitstappen, en zie hem dus in dat dashbordvakje liggen, waar hij altijd ligt als ik in de auto zit... Ook zo handig...
Ik vraag me dan echt af hoe dat kan, want hij hoort daar ook gewoon te liggen....

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:46

eilleen333 schreef:
Lack of awareness:

Sowieso niet zo'n strak plan ivm verstoppingen. Je kunt het beter gewoon in de vuilnisbak gooien :)

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:47

xSCWx schreef:
Ben ik aan het whatsappen. Paniek! Waar is mijn telefoon. Kwam er na 5 hele minuten achter dat ik hem in mijn hand had :+

Dat had ik net ook :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 12:48

Urielle ik weet niet hoe dik jouw haar is? :') Maar heb er nog nooit verstoppingen van gehad. Die vieze natte hamster opgedroogd weer in je vuilnisbak terugvinden, nee dat is prettig.

(Maar ja ik kam het dus ook alleen onder de douche, anders is het niet te doen.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:49

Of sleutels zoeken die je in je hand hebt. :+

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:49

Urielle schreef:
eilleen333 schreef:
Lack of awareness:

Sowieso niet zo'n strak plan ivm verstoppingen. Je kunt het beter gewoon in de vuilnisbak gooien :)

Ja? Nooit over nagedacht... Doe het met douchen ook altijd. dan kam ik mijn haar met mijn vingers, verzamel het haar (dat plak ik op de muur tot ik alles heb en klaar ben met douchen). Dan draai ik er een mooi balletje van en die mik in in de WC. Altijd leuk om te kijken of ik nog kan mikken ;) .

Maar misschien beter om dat dan niet meer te doen. Al hebben we nooit verstoppingen gehad, en doe ik het al 15 jaar zo.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:01

Nemurin schreef:
Urielle ik weet niet hoe dik jouw haar is? :') Maar heb er nog nooit verstoppingen van gehad. Die vieze natte hamster opgedroogd weer in je vuilnisbak terugvinden, nee dat is prettig.

(Maar ja ik kam het dus ook alleen onder de douche, anders is het niet te doen.)

Niet zo'n dik haar helaas, maar het is best een aanwezig risico, zeker als je leidingen met hoeken hebt. In de wc kun je alles gooien wat wateroplosbaar is maar de rest helaas niet (en van verstoppingen in de wc wordt je echt niet blij %) ) :') Van mij mag je hoor, het is gewoon een advies :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 13:04

Nou ja wc-papier is ook niet wateroplosbaar en wat je er in HOORT te gooien meestal ook niet. :') Dus tja...
Snap het idee erachter wel hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:05

Die buis hier gaat rechtstreeks naar het riool waar het zo'n 2 meter naar beneden valt. Verstoppingen gebeuren dus niet. :+ Wat hier nog wel gebeurt is dat de grond zakt en daardoor de rioolbuis afscheurt bij de muren van het huis omdat die niet mee zakt. Het is een aantal jaar geleden gebeurt en is een vieze bende geweest om dat te repareren. -O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:12

Nemurin schreef:
Nou ja wc-papier is ook niet wateroplosbaar en wat je er in HOORT te gooien meestal ook niet. :') Dus tja...
Snap het idee erachter wel hoor.

wc papier wordt losse pulp (vezeltjes)
geloof me, ik heb het gezien, er wordt hier nog wel eens iets in de wc gegooid wat er niet inhoort -O- dus dan mag je alles weer uit je buizen pulken %)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:12

Anoniem schreef:
Die buis hier gaat rechtstreeks naar het riool waar het zo'n 2 meter naar beneden valt. Verstoppingen gebeuren dus niet. :+ Wat hier nog wel gebeurt is dat de grond zakt en daardoor de rioolbuis afscheurt bij de muren van het huis omdat die niet mee zakt. Het is een aantal jaar geleden gebeurt en is een vieze bende geweest om dat te repareren. -O-

brrrr, ik kan het me voorstellen

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:33

Hm heerlijk voor bij de lunch die verhalen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:48

Niemand gebied je om dit tijdens de lunch te lezen :+
of is het nu gebiedt????

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 13:51

Zullen we weer on-topic? :P
Ik zit al in genoeg huiskamers.

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:56

Haha dat klopt! Maar was erg benieuwd.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:59

Ik had vorige week maandag wel een oeps moment,
was heel druk op de studentenvereniging voor het avondeten ivm verschillende activiteiten daarna. Ik stond dus al een tijdje en opeens werd het een seconde zwart voor mn ogen en was ik dus flauwgevallen, niet zo handig dus. Daarna nam een van de bestuursleden mij dus mee naar boven (zijn daar op dat moment nauwelijks mensen) maar daarvoor moesten we dus langs al die mensen. Hoorde ik dus later van mn huisgenootje dat ze dacht dat ik voor zijn flirts was gevallen haha