Seksistische types. Hoog libido, vooruit. Maar laat niet elk onderwerp om 18+ draaien. Of continue naar alle plekjes lopen graaien.
Afhankelijk types. Ik ben al afhankelijk. Dat werkt niet twee kanten op
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vaak heeft diegene niet eens door dat hij/zij iets verkeerd doet in JOUW ogen. Mowoah schreef:Om heel eerlijk te zijn vind ik dat mensen tegenwoordig te snel uit elkaar gaan....
Je hoort zo vaak dat relaties stranden om de domste dingen. PRATEN mensen, PRATEN.Vaak heeft diegene niet eens door dat hij/zij iets verkeerd doet in JOUW ogen.
Moet wel zeggen dat ik hier in het topic goede 'afknappers' lees. Zo vind ik geweld ook echt not done en ben ik er ook niet om alleen gebruikt te worden voor de seks.
), helemaal prima.
nee, niet mijn ding helaas. Nu geen last van gelukkig 

Konstantine schreef:Mee eens Drunksheep, ik val ook echt niet op mensen met issues. Daarmee kun je in mijn ogen geen gelijkwaardige relatie hebben.
Je bent dan toch altijd politie-agent, psycholoog, praatpaal... Ik zeg niet dat ik er niet voor iemand wil zijn, maar zoals ik pas in een ander topic las (ging over de aanschaf van een 'kapot' paard): problemen hoef je niet te kopen, die komen op een gegeven moment vanzelf.

Konstantine schreef:Juistem
Daar zou ik echt gillend van wegrennen geloof ik.

duidelijke zaak Surprise_ schreef:Ik ben nu samen met het meisje van mijn dromen, maar ze wil me niet voorstellen aan haar ouders en vriendinnen. Ze laat me niet toe in haar leven en ik weet niet voor hoe lang ik dit nog trek...
knetterhard schreef:Surprise_ schreef:Ik ben nu samen met het meisje van mijn dromen, maar ze wil me niet voorstellen aan haar ouders en vriendinnen. Ze laat me niet toe in haar leven en ik weet niet voor hoe lang ik dit nog trek...
Waaraan ligt het? Is ze nog niet uit de kast?
dat verandert de zaak wel inderdaad.

Magrathea schreef:knetterhard schreef:Waaraan ligt het? Is ze nog niet uit de kast?
Ah, je bent een vrouw! Dat had ik niet geziendat verandert de zaak wel inderdaad.
Maar evengoed blijf ik wel deels bij m'n punt, ze kan niet eeuwig blijven treuzelen, het moet voor jou ook leuk blijven
moonfish13 schreef:Als de persoon er zelf nog niet lang achter is kan ik me voorstellen dat als je thuissituatie anders als goed is je bang bent.
Mijn ouders vinden alles goed en ik kan rustig met een vrouw thuis komen.
Maar als je altijd ingefluisterd is dat dat niet oke is kan ik snappen dat het tijd vergt.
Als ze je voorsteld aan vriendin 1 is het heel snel bij haar ouders waarschijnlijk en dat wil ze voorkomen.
Als ze het meisje van je dromen is bijt je op je kiezen en praat je er over, maar dwing niets af want dat werkt averechts.
Relaties beginnen altijd heerlijk, maar stap 2 is niet altijd rozengeur en manenschijn zoals het in films vaak is.
Dat heb ik zelf ook gemerkt, maar het is het meer dan waard om er voor te vechten.
Ieder heeft zijn eigen rugzak en dan kan het samensmelten van twee mensen met een eigen verleden en gewoontes tegen vallen.

Magrathea schreef:Konstantine schreef:Mee eens Drunksheep, ik val ook echt niet op mensen met issues. Daarmee kun je in mijn ogen geen gelijkwaardige relatie hebben.
Je bent dan toch altijd politie-agent, psycholoog, praatpaal... Ik zeg niet dat ik er niet voor iemand wil zijn, maar zoals ik pas in een ander topic las (ging over de aanschaf van een 'kapot' paard): problemen hoef je niet te kopen, die komen op een gegeven moment vanzelf.
Ja inderdaad, heb ik ook gehad. Vreselijk: had ik een keer een k*tdag waar ik over wilde praten, eindigde het in dat ik hem moest troosten omdat hij aan het jammeren was dat hij het zo erg vond dat ik me rot voelde
Juist
.
. Hou helemaal niet van die emo types, niet mijn ding.
.
.
.
). Als je in zo'n huishouden bent opgegroeid, dat je tijdens een ruzie wegloopt en als je terugkomt er niets meer aan de hand is.. En dan ineens een meisje treft die praten belangrijk vindt... Dat is niet 123 gedaan.
)