Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
cherell0 schreef:hey lor1 jij ook hier .
ik zou ze ook niet verzoeken te komen of zo hoor , maar wel openstellen voor contact indien wederzeids gewenst
anoukwendy schreef:Dat snap ik niet?Een vriendin van mij vertelde een keer dat zij en een vriendin gingen glaasje draaien. Dat meisje vroeg wat er ging gebeuren dus er kwam dood uit. Dat meisje is gillend naar buiten gerend en aangereden door een vrachtwagen die er niet was. Ze hebben het later aan zo'n paragnost gevraagd ofzo. Best wel eng!
anoukwendy schreef:Een vriendin van mij vertelde een keer dat zij en een vriendin gingen glaasje draaien. Dat meisje vroeg wat er ging gebeuren dus er kwam dood uit. Dat meisje is gillend naar buiten gerend en aangereden door een vrachtwagen die er niet was. Ze hebben het later aan zo'n paragnost gevraagd ofzo. Best wel eng!
Zelf had ik wel eens als ik in mn bed lag dat ik door mn bed zakte en alles van boven af zag. Ik zag dus ook mezelf liggen. Ik heb tegen mezelf gezegt dat ik dat niet wilde en daarna heb ik het niet meer gehad gelukkig! Was echt heel eng!
Deijs schreef:haha ja he?
Mochten jullie eroverheen gekeken hebben; kijk op youtube Ghost Adventures. Is wel Engels maar oh zo gaaf. 3 jongens gaan dan allerlei gebouwen en plekken bezoeken waar het spookt. Soms is het echt héél erg eng. De aflevering dat ze naar Bobby Mackeys gaan is echt heel vaag. Daar zitten veel demonen.
naomi_g1998 schreef:Deijs schreef:haha ja he?
Mochten jullie eroverheen gekeken hebben; kijk op youtube Ghost Adventures. Is wel Engels maar oh zo gaaf. 3 jongens gaan dan allerlei gebouwen en plekken bezoeken waar het spookt. Soms is het echt héél erg eng. De aflevering dat ze naar Bobby Mackeys gaan is echt heel vaag. Daar zitten veel demonen.
Ik vind tooele hospital enger