Zoenen, wanneer wel of niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:52

Emmaa_ schreef:
Geryon schreef:

Zijn dat dan 18 jarigen (als ik me jouw leeftijd goed kan herinneren) over een 14 jarig meisje of heb jij jonge vrienden? Ik zou het ook echt niet leuk vinden hoor als het het eerste geval was :=

Het lijkt mij trouwens vooral apart dat een goede vriendin een relatie heeft met je broer! Niet erg ofzo, maar wennen :')

Zelfs ouder nog helaas.. Overgrote deel van mijn vrienden hangt ergens rond de 20. Nou heeft mijn zusje helaas hetzelfde "probleem" als ik, wij zien er erg volwassen uit. Mijn zusje draagt ook nog eens flink wat make-up voor haar leeftijd (meer dan ik toen iig) en kleedt zich heel leuk/volwassen. Dus ja dan krijg je wel eens opmerkingen over hoe ze je zusje wel zouden doen en dat ze haar wel eens dronken zouden voeren. Nooouuu dan heb je aan mij een slechte hoor, ze zouden het eens moeten proberen

Hoe ze haar zouden doen? Wauw ik vind dat echt not done. Tenzij ze natuurlijk niet weten dat ze 14 is.. Kan me echt wel begrijpen hoe je je dan voelt. Wat goed dat je je in kunt houden :D

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:52

Ieeeew. Mijn zusje is ook 14 en als ik zie wat voor kind dat nog is :')

Anoniem

Re: Zoenen, wanneer wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:59

Nou ja mijn zusje is een heel mooi meisje, een stuk knapper dan ik iig was op mn 14e :') Ik vind het ook not done, maar ik probeer mijn vrienden zo min mogelijk te slaan omdat ik toch nog met ze om moet gaan. Vind het gewoon heel vervelend als ze zo doen

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:01

Emmaa_ schreef:
Nou ja mijn zusje is een heel mooi meisje, een stuk knapper dan ik iig was op mn 14e :') Ik vind het ook not done, maar ik probeer mijn vrienden zo min mogelijk te slaan omdat ik toch nog met ze om moet gaan. Vind het gewoon heel vervelend als ze zo doen

Snap ik, lijkt me ook heel irritant.
Maar zo zijn een hoop jongens van die leeftijd nou eenmaal :=
Testosteron druipt er net niet af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:02

Nou ja op een jaar of 20 verwacht ik van m'n vrienden wel dat ze met hun handen van alles wat tieten heeft af kunnen blijven. Valt helaas nogal tegen :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:03

Emmaa_ schreef:
Nou ja op een jaar of 20 verwacht ik van m'n vrienden wel dat ze met hun handen van alles wat tieten heeft af kunnen blijven. Valt helaas nogal tegen :')

Ja dat zou je verwachten ja, herkenbaar haha :')

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:14

overbezorgde zussen, tja.....
Hier ook eentje, aangezien mijn zusje van 15 met een gozer gaat die even oud is als ik......

Maar ik kan het haar niet kwalijk nemen, mijn vrienden zijn ook allemaal ruim 20+ :')
En ik kom vaak ook wat oudere kerels tegen in de kroeg :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:17

Ik zou het haar ook niet kwalijk nemen als ze met een oudere jongen zou gaan, ik had dan geen vriendje toen ik haar leeftijd was maar mijn kleinste leeftijdsverschil qua relaties was 4 jaar (jongen was toen 20, ik 16). Dus zou het prima snappen als zij met een oudere jongen thuis zou komen, maar gewoon níet één van mijn vrienden

Edit: Dat is net wat Lee zegt. Ik vind mijn zusje een lieve meid en ze verdient een lief vriendje als ze daar klaar voor is, maar niet één van mijn vrienden. Hoef haar gewoon echt niet in mijn vriendengroep te hebben.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:18

Aan de andere kant weet je dan wel gelijk of het goed volk is :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:22

Ik ga echt niet openlijk staan tongzoenen met m'n vriend in het openbaar. Dat is meer normen en waarden dan iets anders, ik vind dat niet kunnen haha :P Ik geef 'm wel eens een kusje op z'n mond ofzo als we in de bus zitten maar verder niet :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:30

Ja maar ik vind tongzoenen in de bus toch anders dan zoenen in de kroeg. We zijn ook wel zoenerig in gezelschap vrees ik, we zijn erg van de kusjes. Crap, zo klef.

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:41

Ik heb één van de (ongeschreven) regels gebroken...
Ik was namelijk helemaal gek op een jongen, wilde dat net gaan vertellen, zegt mijn (toenmalige) beste vriendin dat ze hem leuk vindt... Damn.
Na ruim een jaar is het toen uitgegaan. Hij was op een gegeven moment echt mijn maatje, maar die gevoelens waren er nog steeds. Onze hele vriendengroep had door dat wij elkaar leuk vonden en bleven dat maar zeggen. Ik wist dat hij mij nooit mee uit zou vragen, dus heb ik hem via skype (nerveus, misselijk, ik denk dat die vlinders mijn maag geraakt hadden...) mee naar de film gevraagd. Zouden we vrijdag gaan, moest ik van een vriendin op donderdag gaan (vrijdag was kerstviering op school en ze wilde ons natuurlijk wel samen zien voordat de vakantie begon) en toen heeft hij mij bij de film (halverwege, ik lag al op zijn schouder met zijn arm om me heen) gevraag of 'ik met hem wil'. JA!!!
Mijn eerste vriendje, ons eerste kusje was na 2 weken, en onze eerste echte zoen na ruim 6 maanden... En nu, ruim 10 maanden was dat nog steeds de enige... Maarja, ik zie hem buiten school bijna nooit en ga niet op school uitgebreid zitten zoenen, dat vind ik niet kunnen.

Een iemand zit iedere pauze met haar vriendje bij ons, en die zoenen nogal uitgebreid, de hele pauze lang... Dat is voor mij dus not done, maar dat is haar keuze, ga ik me niet mee bemoeien.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 22:57

Ik vind op school ook een beetje anders, dan daarbuiten. Net als op het werk, dan gedraag je je ook. :j
Wat je in het weekend met je collega doet moet je zelf weten (ooeps O:) ) als je daarna maar gewoon normaal langs elkaar kunt werken. ;)

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 23:21

Haha, die ooeps er ook bij!
Helemaal mee eens, wat ze buiten school doen is hun probleem.
Er kwam op een gegeven moment vorig jaar ook een leraar langs en die zei terwijl ze aan het zoenen waren: NAAR HET FIETSENHOK MET JULLIE...
Begin dit jaar kwam ze erachter dat ze nu les van hem krijgt.. :')

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 00:41

Milty schreef:
Haha, die ooeps er ook bij!
Helemaal mee eens, wat ze buiten school doen is hun probleem.
Er kwam op een gegeven moment vorig jaar ook een leraar langs en die zei terwijl ze aan het zoenen waren: NAAR HET FIETSENHOK MET JULLIE...
Begin dit jaar kwam ze erachter dat ze nu les van hem krijgt.. :')

Wat is de grap?

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 09:16

lieveli schreef:
Ja maar ik vind tongzoenen in de bus toch anders dan zoenen in de kroeg. We zijn ook wel zoenerig in gezelschap vrees ik, we zijn erg van de kusjes. Crap, zo klef.

zoenen in de trein vind ik zo verschrikkelijk :( zeker als ze tegenover je elkaar op zitten te eten.. dat kan gewoon niet

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 09:45

Ik haat het als stelletjes lopen te kleffen in de bus of trein. Vooral als het druk is en je dus niet snel ergens anders kan gaan zitten. Laatst een stel tegenover me in de trein, dik in de 30 en maar zoenen en elkaar strelen en niet door hebben dat meneer zijn voeten ondertussen onder mijn stoel staken zodat ik echt geen ruimte meer had. Niet zo prettig.
In de kroeg heb ik er verder geen moeite mee. Maak ik mezelf ook weleens schuldig aan.

Ik las trouwens een pagina terug iets over kopkluiven op de dansvloer. Bij ons betekend dat toch echt wel wat anders dan zoenen en dat zou ik nooit doen in een openbare ruimte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:20

Ik gaf mijn ex ook wel eens een kusje in de trein, als we geen ruzie hadden := (treinen stond altijd gelijk aan oorlog). Maar ik vind dat er wel een heel groot verschil zit tussen een kusje geven en elkaar half opeten

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:04

Gisteren zat ik met m'n scharrel te zoenen in de trein, hele coupé was leeg, staat ineens de conducteur naast ons. Helemaal niet aan zien/horen komen. Hij begon te kuchen, schrok me kapot. :')

En dan moet je nog overal je kaartje zoeken, zo subtiel mogelijk de lippenstift van m'n gezicht zien te verwijderen. :))

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:55

:')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:57

Saskiaatje schreef:
Gisteren zat ik met m'n scharrel te zoenen in de trein, hele coupé was leeg, staat ineens de conducteur naast ons. Helemaal niet aan zien/horen komen. Hij begon te kuchen, schrok me kapot. :')

En dan moet je nog overal je kaartje zoeken, zo subtiel mogelijk de lippenstift van m'n gezicht zien te verwijderen. :))

Jij sloerie uit de slobbe!

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:01

Zoenen is lekker :9 , maar niet met iedereen.

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 15:52

Tja dat met vrienden van je zus.. Daar moet ik me ook schuldig aan maken :o
Had met een vriend van mn zus, hij was zelfs ouder dan haar, en ik jonger dan zijn zusje, maar onze relatie was echt geweldig dus dat maakte ons vrij weinig uit.
Nu is het over, en eigenlijk maar goed ook. Zus en ouders waren er niet zo blij mee :+
En nu.. nieuwe vriend, hmm eerder kennis denk ik, van mijn zus waarmee ik erg veel flirt de laatste tijd. Sorry sissieee :o

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 23:51

Saskiaatje schreef:

Ach het scheelt dat de meeste mannen dat niet erg vinden haha :+