Emmaa_ schreef:Geryon schreef:
Zijn dat dan 18 jarigen (als ik me jouw leeftijd goed kan herinneren) over een 14 jarig meisje of heb jij jonge vrienden? Ik zou het ook echt niet leuk vinden hoor als het het eerste geval was![]()
Het lijkt mij trouwens vooral apart dat een goede vriendin een relatie heeft met je broer! Niet erg ofzo, maar wennen
Zelfs ouder nog helaas.. Overgrote deel van mijn vrienden hangt ergens rond de 20. Nou heeft mijn zusje helaas hetzelfde "probleem" als ik, wij zien er erg volwassen uit. Mijn zusje draagt ook nog eens flink wat make-up voor haar leeftijd (meer dan ik toen iig) en kleedt zich heel leuk/volwassen. Dus ja dan krijg je wel eens opmerkingen over hoe ze je zusje wel zouden doen en dat ze haar wel eens dronken zouden voeren. Nooouuu dan heb je aan mij een slechte hoor, ze zouden het eens moeten proberen
Hoe ze haar zouden doen? Wauw ik vind dat echt not done. Tenzij ze natuurlijk niet weten dat ze 14 is.. Kan me echt wel begrijpen hoe je je dan voelt. Wat goed dat je je in kunt houden