maar dat is nog vrij tam als ik hier sommige dingen lees.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zerline1997 schreef:Mijn broertje stopte alles in zijn mond was los zat (of zelfs vast). Hij heeft lego opgegeten, blokjes, kralen ( die stoptje hij o.a in zijn oren/neus) kattenbrokken, oud muntgeld, want daar had hij toch niets meer aan, flessendopjes, kurken etc. Er verdwenen vaak op onverklaarbare wijze kleine prul dingetjes.
Raar kind xd ( hij is dan wel autistisch, maar dit was wel heel extreem xd)
ik zal toen een jaar of 8 zijn geweest. Ook weleens een stukje gum opgegeten geen idee waarom
vond ik vroeger op de een of andere manier best lekker haha. Gelukkig verder geen rare dingen. 
achteraf had zij het niet gedaan... ik wel
meteen huisartsenpost met Norit laten komen daar
hele familie was ook helemaal in paniek toen ze het hoorde
ik kan me niks pijnlijks herinneren, enkel dat ik van die Norit een zwarte mond kreeg

toen mn broertje nog jong was.. Rond kerst, mn broertje had van de chocolade uit de kerstboom gesnoept en ondertussen lekker in zn luier zitten graaien. Toen viel er dus een stukje 'chocolade' bijna op de grond vanaf zijn hand. haha dat bleek dus geen chocolade te zijn. Als we het er wel eens over hebben proeft hij het weer hahahaha