Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kleinvosje schreef:Als we eenmaal weg zijn uit NL, gaat de Nederlandse prepaid er gewoon uit en komt er een Canadese. Dat geldt ook voor onszelf.
Informeren bij een telefoonwinkel staat op het programma, maar een beetje voorwerk kon in mijn ogen geen kwaad. Heb daarmee voor een volgende keer gelijk weer wat geleerd...
Een paar jaar geleden kreeg ik mijn eerste smartphone (Samsung Galaxy S, toen één van de nieuwste smartphones), vanaf toen had ik pas een abonnement. Daarvoor gewoon prepaid, van die beltegoed kaartjes bij de AH 
Ik ben bijna 19 en heb nu nét een abbonement met internet, maar als 12 jarige had ik dat écht niet nodig hoor.... Nou heb ik het nogsteeds niet nodig, maarja ik heb nu mijn eigen geld en kan het nu uitgeven aan dat soort dingen die je eigenlijk niet nodig hebt.
kleinvosje schreef:Het valt mij op dat er toch niet allemaal even goed gelezen wordt. Ik heb namelijk al aangegeven dat ik wel een foon met Wifi wil, maar geen duur abonnement met internet-MB's. appjes met wijzigingen kan hij prima op onze eigen Wifi ontvangen en verzenden, huiswerk dat niet meer gemaakt hoeft te worden? Ach, als hij dat wel doet terwijl het niet hoefde is toch ook geen ramp, hoeft hij het een volgende keer niet meer te doen.
eclair98 schreef:kleinvosje schreef:Het valt mij op dat er toch niet allemaal even goed gelezen wordt. Ik heb namelijk al aangegeven dat ik wel een foon met Wifi wil, maar geen duur abonnement met internet-MB's. appjes met wijzigingen kan hij prima op onze eigen Wifi ontvangen en verzenden, huiswerk dat niet meer gemaakt hoeft te worden? Ach, als hij dat wel doet terwijl het niet hoefde is toch ook geen ramp, hoeft hij het een volgende keer niet meer te doen.
En als het helemaal geschrapt wordt is het errug jammer van je tijd, vooral nu de tentamens eraan komen
kleinvosje schreef:O, nu snap ik em, een Simpel-abonnement. Heb alleen veel slechte dingen gehoord over Simpel, en wij willen juist geen abonnement....