Barbabientje schreef:Oh ik heb mijn vriend zo vaak (perongeluk/express) in zijn zaakje geslagenNu mag er ook geen lichaamsdeel meer in de buurt komen zonder schrikreactie van zijn kant
Hahahaha dat herken ik

Die verschrikte ogen dan whahahaha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zal nog eens een keer iets zeggen. Sammylover schreef:Gisteren zei ik voor de grap tegen mijn vriend dat als hij niet lief deed, ik hem zo een knietje kon geven. Ineens was hij heel oplettend. Jammer genoeg was ik wat minder oplettend en vriendlief wat onhandig, waardoor ik ineens (per ongeluk) vol een knie tussen mijn benen krijg. Hij schrok ervan en heeft wel 1000x sorry gezegd. Foutje bedanktIk zal nog eens een keer iets zeggen.
Barbabientje schreef:Ik bedenk me net iets![]()
Ik van de week tegen mijn vriend:
'Ja, als we glijmiddel moeten gaan gebruiken zit er toch wel iets heel erg fout'
Hij: Hoezo?!
'Oh dat was bij T. (mijn ex) ook zo het geval, had het toen al moeten uitmaken'
Gerum die jongen durft niet eens meer bij me in de buurt te komen uit de angst dat ik.... naja.. je snapt wat ik wilde zeggen
ik snap hem niet
Celiien schreef:Barbabientje schreef:Ik bedenk me net iets![]()
Ik van de week tegen mijn vriend:
'Ja, als we glijmiddel moeten gaan gebruiken zit er toch wel iets heel erg fout'
Hij: Hoezo?!
'Oh dat was bij T. (mijn ex) ook zo het geval, had het toen al moeten uitmaken'
Gerum die jongen durfde niet eens meer bij m'n ... in de buurt te komen uit de angst dat ik niet .... naja je snapt wat ik wilde zeggen
ik snap hem niet
![]()
echt geweldige dingen komen er voorbij
Perongeluk gaat meestal knetterhard, tenminste bij mij dan
) & daarna een vriend die dus nog maagd was & mn scharrel (waarbij wederzijds) is ook nog maagd... Pfff 1 relatie waar ik het groentje was. Relatie van 10 maand. Waren te verschillend uiteindelijk (en ja ook bij hem perongeluk zaakje geraakt in onstuimige stoeipartijtjes. Weg plezier moment). Dus van beginner moest ik ff overstappen op ver gevorderd om het te leren. Ook bij lief nr 2 vaak zaakje geraakt.
Ik ook niet daar niet van, maar nooit wat van gemerkt
Vertelde die jaren later pas
martine0503 schreef:Heul lang geleden zat ik een keer met een lekkere spetter achterin een taxibusje met allemaal vrienden. We waren wezen stappen. Ik samen met diegene achterin en onze handen enigzins op verkenningstocht. Wel rechtop blijven zitten. Beginnen ze opeens allemaal non stop te zingen houd op met dat gefriemel achterin de bus. Wij gelijk onze handen omhoog zo van er is niks. Even later gingen we vrolijk verder tot einde taxi rit.
Weet nog steeds niet of ze het nou doorhadden of ons aan het stangen waren.... Was een beetje not done situtatie
Ik zou dat echt niet waarderen
Barbabientje schreef:Mijn ex vertelde dat ie geen maagd meer was, was ie uiteindelijk wel![]()
Bleek de eerste keer ook helemaal niet klaargekomen te zijnIk ook niet daar niet van, maar nooit wat van gemerkt
Vertelde die jaren later pas
![]()
Ook echt na de eerste keer seks met mijn huidige vriend:
'Oh wist niet dat seks zo leuk kon zijn en dat ik ook serieus door de seks alleen kon klaarkomen'![]()
Vriendje doet er nog steeds flauw over
zijn eerste keer ooit & het lukt hem
hij wist niet wat hij ervan moest denken, maar hij vond zn eerste keer echt geweldig. Nou comlimenten veur mie! 
wou mn been overheen slaan maar redden het net niet ofzo, oops! sorry schatje!