Gênante momenten op gebied van jongens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:15

Barbabientje schreef:
Oh ik heb mijn vriend zo vaak (perongeluk/express) in zijn zaakje geslagen _O- Nu mag er ook geen lichaamsdeel meer in de buurt komen zonder schrikreactie van zijn kant :=

Hahahaha dat herken ik :+
Die verschrikte ogen dan whahahaha _/-\o_

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:17

Gisteren zei ik voor de grap tegen mijn vriend dat als hij niet lief deed, ik hem zo een knietje kon geven. Ineens was hij heel oplettend. Jammer genoeg was ik wat minder oplettend en vriendlief wat onhandig, waardoor ik ineens (per ongeluk) vol een knie tussen mijn benen krijg. Hij schrok ervan en heeft wel 1000x sorry gezegd. Foutje bedankt :P Ik zal nog eens een keer iets zeggen.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:20

Sammylover schreef:
Gisteren zei ik voor de grap tegen mijn vriend dat als hij niet lief deed, ik hem zo een knietje kon geven. Ineens was hij heel oplettend. Jammer genoeg was ik wat minder oplettend en vriendlief wat onhandig, waardoor ik ineens (per ongeluk) vol een knie tussen mijn benen krijg. Hij schrok ervan en heeft wel 1000x sorry gezegd. Foutje bedankt :P Ik zal nog eens een keer iets zeggen.

Ik dreig er ook wel vaak mee hoor voor de grap, maar dan zie je toch weer die blik in zijn ogen van 'oh oliebol.'
Arme gup, ik zou het nooit expres doen (uitzonderingen daar gelaten) :(:)

De eerste keer dat mijn vriend me een kopstoot gaf lag ik plat van het lachen en was hij zo geschrokken dat de tranen in zijn ogen stonden, arm ding.

Ik ben gezegend hoor met zo'n lieverd <3

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:21

Barbabientje schreef:
Oh ik heb mijn vriend zo vaak (perongeluk/express) in zijn zaakje geslagen _O- Nu mag er ook geen lichaamsdeel meer in de buurt komen zonder schrikreactie van zijn kant :=

Hier precies hetzelfde _O-

Soms echt enorm irritant, maar dan moet ik me maar bedenken dat het mijn eigen schuld is :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:22

Ik ben ook niet altijd even motorisch verantwoord, waardoor ik vriendlief ook wel eens een dreun in het kruis verkoop.

Wij botsen ook regelmatig met onze tanden tegen elkaar, tijdens het zoenen, ook zo iets knulligs! _O-

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:22

Ja inderdaad.. Ben nogal geneigd om uit te halen richting zijn zaakje als ie van die seksistische opmerkingen maakt :') Eigen schuld :=

Doe het vaak zat ook perongeluk hoor :j O:)

ZoeyDercks

Re: Gênante momenten op gebied van jongens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:23

Ik hoef alleen nog maar 'Pas op hè' te zeggen als hij vreemd bezig is (A)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:23

Barbabientje schreef:
Ik bedenk me net iets :')

Ik van de week tegen mijn vriend:
'Ja, als we glijmiddel moeten gaan gebruiken zit er toch wel iets heel erg fout := '
Hij: Hoezo?!
'Oh dat was bij T. (mijn ex) ook zo het geval, had het toen al moeten uitmaken'

Gerum die jongen durft niet eens meer bij me in de buurt te komen uit de angst dat ik.... naja.. je snapt wat ik wilde zeggen :')

-O- ik snap hem niet -O- -O-

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:27

Celiien schreef:
Barbabientje schreef:
Ik bedenk me net iets :')

Ik van de week tegen mijn vriend:
'Ja, als we glijmiddel moeten gaan gebruiken zit er toch wel iets heel erg fout := '
Hij: Hoezo?!
'Oh dat was bij T. (mijn ex) ook zo het geval, had het toen al moeten uitmaken'

Gerum die jongen durfde niet eens meer bij m'n ... in de buurt te komen uit de angst dat ik niet .... naja je snapt wat ik wilde zeggen :')

-O- ik snap hem niet -O- -O-

Zo wel?! Iets aangepast :=

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:29

Wat een geweldige momenten, jullie maken mijn hele dag goed :)

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:31

zit me dood te vervelend op mijn werk dus dit maakt mijn dag wel weer goed *\o/* echt geweldige dingen komen er voorbij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:31

Denk dat ik serieuze problemen krijg als ik expres in het zaakje van mijn vriend zou slaan.

Snap ook niet waarom dat sommige het expres doen.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:32

love_western schreef:
Denk dat ik serieuze problemen krijg als ik expres in het zaakje van mijn vriend zou slaan.

Snap ook niet waarom dat sommige het expres doen.

Ik zou ook een hele boze vriend krijgen... Dus expres, nee, echt niet.
Wil geen ruzie en al helemaal niet om zoiets :p

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:32

Ik sla nooit expres hoor ;)
Wel regelmatig écht perongeluk, maar gelukkig lacht hij dan harder dan ik haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:35

Tjah ik doe het ook wel eens per ongeluk. Maar zal het nooit expres doen.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:36

Naja het verschil is dat wanneer je het expres doet je het kunt doseren :') Perongeluk gaat meestal knetterhard, tenminste bij mij dan :Y)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:47

Ik vind het zelf nogal genant dat mn eerste echte vriend mij alles heeft geleerd (met de grootste compllimenten of ik niet eerder al vriend gehad zal hebben :D) & daarna een vriend die dus nog maagd was & mn scharrel (waarbij wederzijds) is ook nog maagd... Pfff 1 relatie waar ik het groentje was. Relatie van 10 maand. Waren te verschillend uiteindelijk (en ja ook bij hem perongeluk zaakje geraakt in onstuimige stoeipartijtjes. Weg plezier moment). Dus van beginner moest ik ff overstappen op ver gevorderd om het te leren. Ook bij lief nr 2 vaak zaakje geraakt.
Daar weet ik nog 1 heeeel genant moment van. We waren beide in tha mood, waar zn jankielankie was niet in tha mood... Zo sneu voor hem. Het was voor hem de 2e keer.

Benieuwd wat bij scharrellief op mn bord ga krijgen :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:49

Mijn ex vertelde dat ie geen maagd meer was, was ie uiteindelijk wel _O-
Bleek de eerste keer ook helemaal niet klaargekomen te zijn :') Ik ook niet daar niet van, maar nooit wat van gemerkt := Vertelde die jaren later pas :')

Ook echt na de eerste keer seks met mijn huidige vriend:
'Oh wist niet dat seks zo leuk kon zijn en dat ik ook serieus door de seks alleen kon klaarkomen' _O-
Vriendje doet er nog steeds flauw over :=

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:51

Heul lang geleden zat ik een keer met een lekkere spetter achterin een taxibusje met allemaal vrienden. We waren wezen stappen. Ik samen met diegene achterin en onze handen enigzins op verkenningstocht. Wel rechtop blijven zitten. Beginnen ze opeens allemaal non stop te zingen houd op met dat gefriemel achterin de bus. Wij gelijk onze handen omhoog zo van er is niks. Even later gingen we vrolijk verder tot einde taxi rit.

Weet nog steeds niet of ze het nou doorhadden of ons aan het stangen waren.... Was een beetje not done situtatie

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:55

Tijdens 't rommelen gister kreeg vriendlief ineens heel erg kramp in z'n been.. Van die typische voetbalkramp oid, of ik zn tenen even naar m toe wilde duwen :') Weg moment, maar het deed hem zo zeer :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 17:00

Mijn vriend heeft een poos in een kroeg gewerkt. Helaas afgebrand. Maar er zaten 3 kroegen aan elkaar verbonden. Middelste kroegje was nog niet open. Dus eigenaar zit te kijken op de camera's ziet hij daar een stelletje bezig. Dus gegeven moment stond zowat al het personeel mee te kijken. En gegeven moment gingen de broeken naar beneden etc. En toen is de kroeg eigenaar toch maar naar hun toe gestapt, dat het niet de bedoeling was _O-

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 17:02

martine0503 schreef:
Heul lang geleden zat ik een keer met een lekkere spetter achterin een taxibusje met allemaal vrienden. We waren wezen stappen. Ik samen met diegene achterin en onze handen enigzins op verkenningstocht. Wel rechtop blijven zitten. Beginnen ze opeens allemaal non stop te zingen houd op met dat gefriemel achterin de bus. Wij gelijk onze handen omhoog zo van er is niks. Even later gingen we vrolijk verder tot einde taxi rit.

Weet nog steeds niet of ze het nou doorhadden of ons aan het stangen waren.... Was een beetje not done situtatie

Waarom toen? Waarom toen al je vrienden erbij waren? :') Ik zou dat echt niet waarderen :=

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 17:02

Barbabientje schreef:
Mijn ex vertelde dat ie geen maagd meer was, was ie uiteindelijk wel _O-
Bleek de eerste keer ook helemaal niet klaargekomen te zijn :') Ik ook niet daar niet van, maar nooit wat van gemerkt := Vertelde die jaren later pas :')

Ook echt na de eerste keer seks met mijn huidige vriend:
'Oh wist niet dat seks zo leuk kon zijn en dat ik ook serieus door de seks alleen kon klaarkomen' _O-
Vriendje doet er nog steeds flauw over :=

Dat zal ik eigenlijk liever hebben dan dat ik het weet. Ik vind het weten altijd zo lekker ongemakkelijk... Hahaha klaarkomen is mij 1x gelukt en wel met lief die nog maagd was :') zijn eerste keer ooit & het lukt hem :') hij wist niet wat hij ervan moest denken, maar hij vond zn eerste keer echt geweldig. Nou comlimenten veur mie!

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 17:19

Alles gebeurde met kleding vast. Niks onder de kleding. Vonden het gewoon spannend. Ik denk dat ze ons gewoon aan het stangen waren. Was pikkedonker in de taxi

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 17:42

sommige dingen zijn echt te hilarisch!!! Ik blijf even mee lezen :D

Zelf weinig boeiends, keertje mn vriendje een trap in zn oog gegeven := wou mn been overheen slaan maar redden het net niet ofzo, oops! sorry schatje! :')