Nu wel al 6 jaar samen, maar alsnog.. dat je als 20 jarige en 40 jarige iets krijgt, oke.. dan ben je beide volwassen maar iemand die net 15 jaar is.. nee. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu wel al 6 jaar samen, maar alsnog.. dat je als 20 jarige en 40 jarige iets krijgt, oke.. dan ben je beide volwassen maar iemand die net 15 jaar is.. nee.
Was destijds haar stiefpa..
Onvolwassen mannen en volwassen dames haha. Nee maar mannen willen nu eenmaal dingetjes later dan vrouwen dus dat voelt wat "logischer". Zelf schelen vriend en ik 2 1/2 jaar en dat is in mijn ogen perfect. Precies de achterstand tussen man en vrouw ingehaald
Selka schreef:Ik ken dus zo'n combi van 23 met 53.. en niemand is er blij mee. Zijn kinderen zijn ouder dan zijzelf is.. Dat is toch vreemd? Ik vraag mij toch echt af wat die kerels zien in al die jonge meisjes? Wie legt het uit?
Vriendlief vindt het ook een raar fenomeen, wat moet je nou als volwassen kerel met een giechelende tiener? Of net twintiger? Ik wil niemand voor het hoofd stoten maar ik snap het niet
Edit: 28 en 38 snap ik dan weer wel hoorOnvolwassen mannen en volwassen dames haha. Nee maar mannen willen nu eenmaal dingetjes later dan vrouwen dus dat voelt wat "logischer". Zelf schelen vriend en ik 2 1/2 jaar en dat is in mijn ogen perfect. Precies de achterstand tussen man en vrouw ingehaald
Geryon schreef:Stabiliteit? Iemand die vaak zijn leven gewoon al op rolletjes heeft, werkt etc.

Ken hem ook al sinds ik 16 ben. Het scheelt denk wel een hoop dat we beide nog studeren (hij in z'n laatste jaar van een HBO opleiding en ik nu in m'n eerste jaar op de universiteit na een jaar hbo). Als hij al zou werken en alles voor elkaar zou hebben zou de situatie waarschijnlijk al heel anders zijn. Steef schreef:Ik ben met m'n vriend sinds ik 17 ben hij was toen 23. Inmiddels ben ik 19 en hij bijna 25 en het gaat nog altijd goedKen hem ook al sinds ik 16 ben. Het scheelt denk wel een hoop dat we beide nog studeren (hij in z'n laatste jaar van een HBO opleiding en ik nu in m'n eerste jaar op de universiteit na een jaar hbo). Als hij al zou werken en alles voor elkaar zou hebben zou de situatie waarschijnlijk al heel anders zijn.

RedPassion schreef:Selka schreef:Ik ken dus zo'n combi van 23 met 53.. en niemand is er blij mee.
Ik hoop dat zij er zelf blij mee zijn en dat zou het enige moeten zijn dat telt...
En ik denk dat je als ouder toch wel afvraagt hoe dit kan. Mijn partner zou nu nog geboren moeten worden.. *weird* Selka schreef:Ik ken dus zo'n combi van 23 met 53.. en niemand is er blij mee. Zijn kinderen zijn ouder dan zijzelf is.. Dat is toch vreemd? Ik vraag mij toch echt af wat die kerels zien in al die jonge meisjes? Wie legt het uit?
Vriendlief vindt het ook een raar fenomeen, wat moet je nou als volwassen kerel met een giechelende tiener? Of net twintiger? Ik wil niemand voor het hoofd stoten maar ik snap het niet
Edit: 28 en 38 snap ik dan weer wel hoorOnvolwassen mannen en volwassen dames haha. Nee maar mannen willen nu eenmaal dingetjes later dan vrouwen dus dat voelt wat "logischer". Zelf schelen vriend en ik 2 1/2 jaar en dat is in mijn ogen perfect. Precies de achterstand tussen man en vrouw ingehaald