Vanessa24 schreef:Hoe is het verder afgelopen, want een achtergelaten fiets met tas klinkt wel eng.
De politie bleef maar weg... nog een keer gebeld "Ja, we sturen er iemand op af, maar rij maar gewoon verder hoor... je hoeft niet te wachten"

Dus er lag een fiets, met boodschappentassen er nog aan, niet op slot, in het bos.... en we moesten gewoon netjes overal van afblijven en konden het beste maar gaan.... Nooit meer iets van gehoord (wel het nieuws in de gaten gehouden, maar daar ook nooit iets gelezen) dus na al die jaren weten we het nog steeds niet...
Het rare is dus ook dat ik echt wel iets gehoord zou moeten hebben als er iemand nog "dichtbij" was geweest.... Want ben toch wel wat het bos ingelopen.... Maar het was gewoon stil.... (Weet ook niet wat ik anders gedaan heb... want het leek achteraf gezien, in eerste instantie dachten we nog iemand van de fiets gevallen.... net of er iemand van zijn fiets afgetrokken is... Klaarlichte dag... wel donker stuk ivm bos, maar niet dat je zegt "wow, hier komt niemand langs :S Vandaar ook dat ik er in eerste instantie geen gevaar in zag...)
Volgende keer vragen we netjes of ze ons terug willen bellen... (blijf hopen dat het een dement oud vrouwtje was die even afgeleid was door een vogeltje en verder te voet is gegaan ofzo... Heel naïef... )