Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Sammie schreef:Jolliegirl schreef:Ongesteld zijn en iets wits aan doen.. Om vervolgens erachter te komen dat je hele rok rood is inclusief de stoel in de trein... te smerig voor woorden
Getver! Kweenie hoor, maar dan heb je ook zitten slapen die ochtend op de wc
Ik word niet 's ochtends op de wc standaard ongesteld hoor(zou wel makkelijk zijn trouwens
)
Sammie schreef:Nee maar meestal zie je het toch wel van te voren dat er 'wat' aan zit te komen zeg maar. Bovendien hoor ik altijd heel veel vrouwen klagen over zusjes en zo'otjes in die periode van de maand. Daarnaast is simpel tellen ook wel een goede reden om niet iets wits aan te trekken
thinka schreef:Oo ik heb echt moeten lachen om sommige acties![]()
ikzelf ben een keer tijdens het overstappen op station schiphol van de trap afgevallen.. ik had 2 grote weekendtassen en laptoptas bijme, die bleven beetje hangen tijdens mijn val waardoor mn arm uit de kom ging..
lag ik daar onder aan de trap met er afgebroken hak van mn schoen en een lange apenarm
Gelukkig is er op schiphol een ehbo post aanwezig en is mijn arm keurig gezet.. vervolgens met een mitella en dosis diclovenac weer op de trein gezet door erm conducteur (kon zelf mn spullen niet meer tillen hihi) en ern lieve buurman student heeft me op de eindbestemming uit de trein gehaald..
dit is wel al 6 jaar geleden hoor hihi
sunshine schreef:Ik ga al een hele tijd niet meer met het openbaar vervoer, maar 1 ding is mij altijd bij gebleven.
Ik stond te wachten op de bus, met nog een hoop andere mensen, een van die mensen had een wasmand gekocht, zo'n metalen ding was het
http://image.made-in-china.com/2f0j00JB ... -11-A-.jpg zo een was het, alleen de deksel / klep zat er niet op.
Komt er een jongen aan gelopen, met een nog half bakje friet maar besluit om dat weg te gooien....jawel... hop zo die wasmand in![]()
![]()
![]()
![]()
Die arme jongen dacht dat het een prullenbak was, met een vuurrood hoofd heeft hij snel het bakje + friet uit de mand gegrist, mompelde er nog een sorry uit en wist niet hoe snel hij weg moest komen.
De vrouw met wasmand/prullenbak stond nog steeds met open mond te kijken.... en ik pieste bijna in mijn broek![]()
![]()
eilleen333 schreef:Ik heb het een keer andersom gehad.... Ik wilde de trein inspringen en dat kon eigenlijk net niet. Mijn tas en ik waren binnen, mijn hand en de bloemen nog buiten (bleef ergens logeren, dus een bloemetje als bedankje voor haar moeder). dus ik sta daar, met die bloemen buiten... en het was een best lange reis nog, dus ik had de keus: bloemen loslaten (dag dag 20 euro), of blijven staan. Ok, optie 2. Dus ik sta daar, bij de deur, mijn hand met bloemen buiten... Gelukkig kwam er niemand langs. Alleen de mensen op het perron stonden heel raar te kijken![]()
Op een gegeven moment werd ik moe en mijn hand vroor er echt af, dus ik dacht, als ik dat rubber een beetje naar buiten duw, misschien kan ik dan een deel van het boeket levend binnen krijgen. Nou, dus niet... Dus ik stond binnen met een bosje verlebberde bloemenstelen, en de bloemen zaten grotendeels tussen de deur...
Het volgende station: de deuren gaan open en er dwarrelen echt heel triest nog wat bloemetjes naar beneden. Loop ik op dat perron, komt er een ns medewerker naar me toe en brult: "ha! was jij dat van die bloemen?! Geniaal!!" Mega pijnlijk!