Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:43

Ik zit niet vaak in de trein, en dan moet ik er op het volgende station uit, en dan schrik ik echt van ohneeee, waar zit de stopknop? :') omdat ik altijd met de bus ga :P

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:43

Cayenne schreef:
Sammie schreef:
Jolliegirl schreef:
Ongesteld zijn en iets wits aan doen.. Om vervolgens erachter te komen dat je hele rok rood is inclusief de stoel in de trein... te smerig voor woorden

Getver! Kweenie hoor, maar dan heb je ook zitten slapen die ochtend op de wc :=

Ik word niet 's ochtends op de wc standaard ongesteld hoor :P (zou wel makkelijk zijn trouwens :D )

:P Nee maar meestal zie je het toch wel van te voren dat er 'wat' aan zit te komen zeg maar. Bovendien hoor ik altijd heel veel vrouwen klagen over zusjes en zo'otjes in die periode van de maand. Daarnaast is simpel tellen ook wel een goede reden om niet iets wits aan te trekken :=

Geryon

Re: Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:46

Dat hoef je helemaal niet aan te voelen of zien komen.. Ook is niet iedereen zo regelmatig.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:48

ik heb idd wel heel vaak het gevoel dat ik aan het doorlekken ben, terwijl dat niet zo is. dus kan me goed voorstellen dat je het niet merkt als het wel gebeurd.

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:49

Oo ik heb echt moeten lachen om sommige acties :')

ikzelf ben een keer tijdens het overstappen op station schiphol van de trap afgevallen.. ik had 2 grote weekendtassen en laptoptas bijme, die bleven beetje hangen tijdens mijn val waardoor mn arm uit de kom ging..

lag ik daar onder aan de trap met er afgebroken hak van mn schoen en een lange apenarm :')
Gelukkig is er op schiphol een ehbo post aanwezig en is mijn arm keurig gezet.. vervolgens met een mitella en dosis diclovenac weer op de trein gezet door erm conducteur (kon zelf mn spullen niet meer tillen hihi) en ern lieve buurman student heeft me op de eindbestemming uit de trein gehaald..

dit is wel al 6 jaar geleden hoor hihi :D

Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:50

Mir_U schreef:
Ben een keertje door een vrij snel optrekkende bus bij iemand op schoot beland.. :+

ja dat heb ik ook een keer gehad...
uuhmm nou ja bij een man :+
ik schaamde me dood echt waar

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:51

Oooooo er schiet me nét iets te binnen _O- t was echt schandalig, maar ik was nog jong :=
Ik ging met een vriendin en een hondje naar het strand. We hadden ook nog een (onbekende) pup meegenomen. Lees; terrorpup :\ Niet te hendelen. We moesten met die beesten in de bus om bij het strand te komen. Dat was al een drama, pup kon niet stilzitten.
Eenmaal op de terugweg was onze lieve terrorpup tijdens een 2uur durige wandeling even vergeten te plassen en besloot het te laten lopen in de bus.. :') Mijn hemel ik wist niet waar ik moest kijken... Wát een ellende zeg, mensen achter ons hadden het ook gezien en moesten lachen om de straal die door ongeveer de hele bus liep :') De rit die niet langer dan een kwartier heeft geduurd duurde echt eeeeuwig! Ik wist niet hoe snel ik eruit moest :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:52

Sammie schreef:
:P Nee maar meestal zie je het toch wel van te voren dat er 'wat' aan zit te komen zeg maar. Bovendien hoor ik altijd heel veel vrouwen klagen over zusjes en zo'otjes in die periode van de maand. Daarnaast is simpel tellen ook wel een goede reden om niet iets wits aan te trekken :=

Het is mij ook wel overkomen, vaker zelfs. Helemaal in de puberteit dat regelmaat nog niet van toepassing was in de opstartfase. Maar ook later kon het zo ineens komen helaas, tijdens een buitenrit en een beige rijbroek -O- terwijl ik nog 2 week te gaan had.
Ja op het moment dat je het voelt ben je al te laat :Y)

O ben ook wel vaker erg wagenziek geweest in de bus dus het is wel eens voorgekomen dat ik met mijn spuugzakje stiekem probeerde te kotsen, zonder al te veel geluiden. Want dat is ook best gênant. Vooral als mensen naar je toekomen met 'gaat het wel?' Nee, het gaat geweldig! Ik kots, hoera!
(Maar wel lief hoor, waardeer het wel :) )
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 03-10-13 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:53

waarom is daar niet een ding voor... al die mensen tussen de deur... dat doet toch pijn!
vind dat eigenlijk niet kunnen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:53

ik zat een keer in de bus helemaal achteraan bij het raam, zit normaal nooit achteraan, dus bus stopt ik sta op, stoot ik KEI hard mn hoofd tegen het dakje die helemaal achteraan verlaagd is, dus ik ; g*dverdomme! hoor ik wat gegiechel naast me :') thanks! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:55

thinka schreef:
Oo ik heb echt moeten lachen om sommige acties :')

ikzelf ben een keer tijdens het overstappen op station schiphol van de trap afgevallen.. ik had 2 grote weekendtassen en laptoptas bijme, die bleven beetje hangen tijdens mijn val waardoor mn arm uit de kom ging..

lag ik daar onder aan de trap met er afgebroken hak van mn schoen en een lange apenarm :')
Gelukkig is er op schiphol een ehbo post aanwezig en is mijn arm keurig gezet.. vervolgens met een mitella en dosis diclovenac weer op de trein gezet door erm conducteur (kon zelf mn spullen niet meer tillen hihi) en ern lieve buurman student heeft me op de eindbestemming uit de trein gehaald..

dit is wel al 6 jaar geleden hoor hihi :D

Au :') wat moet jij je klote gevoeld hebben

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:56

Ik ga al een hele tijd niet meer met het openbaar vervoer, maar 1 ding is mij altijd bij gebleven.

Ik stond te wachten op de bus, met nog een hoop andere mensen, een van die mensen had een wasmand gekocht, zo'n metalen ding was het :j
http://image.made-in-china.com/2f0j00JB ... -11-A-.jpg zo een was het, alleen de deksel / klep zat er niet op.

Komt er een jongen aan gelopen, met een nog half bakje friet maar besluit om dat weg te gooien....jawel... hop zo die wasmand in :') :') _O- _O-
Die arme jongen dacht dat het een prullenbak was, met een vuurrood hoofd heeft hij snel het bakje + friet uit de mand gegrist, mompelde er nog een sorry uit en wist niet hoe snel hij weg moest komen.

De vrouw met wasmand/prullenbak stond nog steeds met open mond te kijken.... en ik pieste bijna in mijn broek _O- _O- _O-

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:56

hahaha heb wel even flink gelachen om sommige verhalen. Ik heb een keer gehad dat ik samen met een vriendin naar utrecht toe ging, een vriend van me was op vakantie en ik mocht wel in zijn huis voor een weekendje. Zo gezegd zo gedaan. Ik had 2 tassen mee, een rugtas met mijn kleding en handtas met mijn persoonlijke spulletjes. Stap ik die bus uit en ik dacht nog; ik mis iets... Ja hoor, mijn tas met kleding.

Sh*t!!! Ik ren als een gek achter die bus aan maar nee, die had mij niet meer gezien natuurlijk. Ik was zo boos op mijzelf, de hele buurt heeft er van mee kunnen genieten. Echter was het niet de meest fijne buurt maar er was een man die zo aardig was om te vragen wat er aan de hand was. Ik uitleggen dat mijn tas nog in de bus zat. Hij zei; stap maar snel in!
Oei dacht ik... moet ik dat wel doen? Bij een wildvreemde in de auto stappen? Tsja, op dat moment had ik iets van; het is alles of niets dus heb ik het erop gewaagd. Hij raced achter die bus aan en JA bij de eindhalte stapte ik uit en god zij dank lag mijn tas nog in de bus!

Die man moest wel lachen maar pfoe, in die tas zaten mijn mooiste kleren en mijn makeupjes :') . Kan er nu wel om lachen maar jeetje, dat was wel even erg hoor, kon wel door de grond heen zakken!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:57

sunshine schreef:
Ik ga al een hele tijd niet meer met het openbaar vervoer, maar 1 ding is mij altijd bij gebleven.

Ik stond te wachten op de bus, met nog een hoop andere mensen, een van die mensen had een wasmand gekocht, zo'n metalen ding was het :j
http://image.made-in-china.com/2f0j00JB ... -11-A-.jpg zo een was het, alleen de deksel / klep zat er niet op.

Komt er een jongen aan gelopen, met een nog half bakje friet maar besluit om dat weg te gooien....jawel... hop zo die wasmand in :') :') _O- _O-
Die arme jongen dacht dat het een prullenbak was, met een vuurrood hoofd heeft hij snel het bakje + friet uit de mand gegrist, mompelde er nog een sorry uit en wist niet hoe snel hij weg moest komen.

De vrouw met wasmand/prullenbak stond nog steeds met open mond te kijken.... en ik pieste bijna in mijn broek _O- _O- _O-

o , geweldig !
echt waar , heb hier hartelijk om moeten lachen :D

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:59

Vandaag: Van de metro naar de bushalte lopen en daar gaan wachten met een hoop andere mensen. Na twee minuten je realiseren dat je bij de metro geparkeerd staat en dus helemaal niet met de bus naar huis hoeft.

Toen ben ik maar heel onopvallend naar de snackbar gelopen en eenmaal de hoek om snel naar mijn auto.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 21:57

Die met die wasmand _O- _O- _O-
Schaaaam :')

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 22:04

Oh die wasmand :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:07

Arme jongen :') en arme mevrouw die dacht een hippe wasmand te hebben gekocht :')

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 22:09

Ik zou hem direct weer terug brengen haha

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:12

eilleen333 schreef:
Ik heb het een keer andersom gehad.... Ik wilde de trein inspringen en dat kon eigenlijk net niet. Mijn tas en ik waren binnen, mijn hand en de bloemen nog buiten (bleef ergens logeren, dus een bloemetje als bedankje voor haar moeder). dus ik sta daar, met die bloemen buiten... en het was een best lange reis nog, dus ik had de keus: bloemen loslaten (dag dag 20 euro), of blijven staan. Ok, optie 2. Dus ik sta daar, bij de deur, mijn hand met bloemen buiten... Gelukkig kwam er niemand langs. Alleen de mensen op het perron stonden heel raar te kijken :+

Op een gegeven moment werd ik moe en mijn hand vroor er echt af, dus ik dacht, als ik dat rubber een beetje naar buiten duw, misschien kan ik dan een deel van het boeket levend binnen krijgen. Nou, dus niet... Dus ik stond binnen met een bosje verlebberde bloemenstelen, en de bloemen zaten grotendeels tussen de deur...

Het volgende station: de deuren gaan open en er dwarrelen echt heel triest nog wat bloemetjes naar beneden. Loop ik op dat perron, komt er een ns medewerker naar me toe en brult: "ha! was jij dat van die bloemen?! Geniaal!!" Mega pijnlijk!

Geweldig! _/-\o_

Toen ik 13 was, moest ik voor het eerst alleen met de bus. Toen ik bijna bij de halte was, drukte ik op het "Stop" knopje. De bus stopte en ik wachtte tot de deur open ging. Dat deed hij dus niet en ik raakte gefrustreerd, want ik moest echt bij die halte zijn. Bij de volgende halte werd de deur weer niet open gedaan. Ik schreeuwde: "Stomme rotdeur, ga toch open!" en een man achter mij zei heel rustig: "Eh, misschien moet je op het "open" knopje drukken." Best wel gênant. -O-

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:46

Ik heb een keer vrolijk tegen degene naast me in de bus zitten praten. Tot ze me heel raar aan zat te kijken en ik er achter kwam dat ik haar helemaal niet kende.

Of nog iets... Dat was meer ranzig dan genant
Een jongen van rond de 20 die zichzelf aan het betasten was en dit probeerde te verbergen met een krant. Maar ik zat schuin tegenover hem dus ik kon lekker meegenieten... bah.

Toen ik de bus uit moest:
Meisje je bent iets laten vallen!
*kijkt om*
Je hebt mij laten vallen! Het werkt ook altijd he.
*kijkt chagerijnig*
Dat was echt stom.

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:53

Haha wat een bloopers! _/-\o_
Ik kreeg laatst mijn halve flesje water over me heen toen de bus ineens remde. Ik zat echt helemaal onder.
En een aantal dagen terug was er een nieuwe trap naar Utrecht centraal geopend en natuurlijk val ik er meteen vanaf bij de eerste tree... :+

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:53

ZoeyDercks, door jou verhaal komt mij ook weer wat te boven, het is inmiddels al weer een paar jaar geleden.

Ik zat samen met een vriend op een 4 zitje in de bus. tegen over ons zat een soort emo jongen. hij zat de hele tijd al mijn zijn hand bij zijn mond/neus en zat met zijn telefoon allemaal selfies te maken. ik en die gozer naast mij wisten echt niet waar we het moesten laten :p. we konden er ook echt niet over praten, want die dude zat tegenover ons. gelukkig ging die een paar haltes voor ik er uit moest naar achter in de bus(waarschijnlijk omdat wij zaten te grinniken). en toen zij die vriend van mij dat hij een bloedneus had.

dat je een bloedneus hebt, okee dat kan, maar vraag dan om een zakdoek en ga geen foto's van jezelf maken :p. haha dat was echt de bizarste busrit ooit. ik heb die jongen ook nooit meer gezien.

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 23:07

Met je tas blijven haken achter een stoelleuning en jezelf weer naar achter lanceren, gebeurd bij mij ook redelijk vaak :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 23:13

met broodjes en tassen in je handen zodat je je nergens aan vast kunt houden de rotonde over, heb ik ook wel eens gehad :')