Jouw meest vreselijke date?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 21:52

Joep hoort gewoon thuis in dit topic. :=

Mijn allereerste (en laatste, hehehe) date. Joep. Via internet hadden we elkaar gesproken en hij wilde graag afspreken. Nou, oké, dan. Toen begon het eigenlijk al, hij vroeg me snel te zijn met een datum want hij had ook een agenda. Datum afgesproken en ik was doodzenuwachtig. Ik kwam aanrijden in de bus en ik zag hem direct staan. Zo'n lange, slungelige jongen met een nerdloopje. En een nekportemonnee. Goed, nog niet echt een probleem, dus we zijn naar een cafeetje gegaan om wat te drinken. Ik vertelde hem over mijn werk in een dierentuin en hij vroeg of ik dus gorilla's temde.. Terwijl ik nog duidelijk had verteld niet met mensapen te werken. Ik ben maar over zijn studie begonnen want het gesprek liep niet echt. Hij vertelde alleen dat het onderwijs zo slecht was en of ik misschien nog ideeën had om het onderwijs te verbeteren? Eh. Nee. Niet nu. Ik vroeg of hij vrienden had op school. Had hij niet. Het zouden allemaal van die arrogante lui zijn. En ze mochten niet weten dat hij een date had. Terwijl hij al kijkend naar mijn voorgevel nogal overdreven zijn arm om me heen sloeg, kreeg ik het benauwd. Ik wilde weg. Veel mensen zaten te kijken of we nou een stel waren of niet. Please not! Hij vroeg of ik facebook had. Ja, dat heb ik. 'Belachelijk! Social Media is be-la-che-lijk!!!' zei hij. En toen ik zei dat zijn studie (ICT oid) niet echt mijn ding was (ik wilde hem eigenlijk een beetje afschrikken zodat hij niet meer wilde) vroeg hij heel beledigd 'Waarom niet?! Wat bedoel je daarmee?!' Hij wilde graag dat ik met hem mee naar huis ging. Ik wilde dat dus absoluut niet en heb hem met een stomme smoes gedag gezegd. Ieks! Later smste hij nog of we nog een date zouden hebben. Ik heb gezegd dat hij niet echt mijn type was met een hele uitleg erbij. Het enige wat ik terug kreeg was 'Duidelijk.' En twee dagen later nog een keer waarom eigenlijk niet... En ik was dezelfde middag nog geblokkeerd op dat internetprogramma. Hehehe :=

Bhodi

Re: Jouw meest vreselijke date?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 22:43

Ik heb lachend dit topic doorgelezen, GEWELDIG!
Ik ga ook eens graven :)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 22:51

Oei, Hilde, wat een vage kerel _O-
Het is echt mijn nachtmerrie dat ik per ongeluk zo eentje tref op zo'n datingsite. :')
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 02-10-13 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 22:52

Joep met de nekportemonnee! :=

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 22:52

Mijn meest vreselijke date is vrij recent; nl. 2 weken terug. Op zich was de jongen in kwestie best leuk; knap en sociaal, we hebben interessante gesprekken gehad over onze studies en banen. Alleen.. We zaten in een sauna. Het was geen badpakkendag dus ik mocht mijn bikini niet aanhouden.. Er waren ongeveer 50 mensen; 40 mannen waarvan de helft naar me staarde, 8 volslanke dames van middelbare leeftijd en ik en mn date. Sowieso waren we de enige twintigers. De hele tijd heb ik met mn handdoek om gezeten, no way dat ik die af ging doen! Ik voelde me niet echt op mn gemak en toen mn date me ook nog probeerde te zoenen in het zwembad (wat overigens niet toegestaan is in de sauna) vond ik het de hoogste tijd om naar huis te gaan. Dit was de eerste en laatste keer voor mij in een sauna.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 23:01

kort samengevat leuke gesprekken op de chat maar eenmaal aan het tafeltje bij de snackbar wou die ergens anders zitten omdat er een bekende binnenkwam.. nou vooruit.. maar eenmaal aan het praten begon die mij te emotioneel over zijn hele lange tijd geleden aangereden hond.. was ik er wel heel snel klaar mee.. op de eerste date hoef dat niet.

een andere jaren terug kwam het huis niet uit toen ik voor de oprit stond.. :')

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 23:06

Bellona_K schreef:
Mijn meest vreselijke date is vrij recent; nl. 2 weken terug. Op zich was de jongen in kwestie best leuk; knap en sociaal, we hebben interessante gesprekken gehad over onze studies en banen. Alleen.. We zaten in een sauna. Het was geen badpakkendag dus ik mocht mijn bikini niet aanhouden.. Er waren ongeveer 50 mensen; 40 mannen waarvan de helft naar me staarde, 8 volslanke dames van middelbare leeftijd en ik en mn date. Sowieso waren we de enige twintigers. De hele tijd heb ik met mn handdoek om gezeten, no way dat ik die af ging doen! Ik voelde me niet echt op mn gemak en toen mn date me ook nog probeerde te zoenen in het zwembad (wat overigens niet toegestaan is in de sauna) vond ik het de hoogste tijd om naar huis te gaan. Dit was de eerste en laatste keer voor mij in een sauna.

ik zou op de 1e date al never nooit niet naar de sauna gaan maar goed :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 23:09

AdnerB schreef:
Bellona_K schreef:

ik zou op de 1e date al never nooit niet naar de sauna gaan maar goed :')

Hahaha, ik ook niet.
Zelfs de 2de of 3de niet.

Terwijl ik helemaal niet preuts ben.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 23:11

Ik zou überhaupt nooit naar de sauna gaan. :+

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 23:14

Konstantine schreef:
Ik zou überhaupt nooit naar de sauna gaan. :+

je weet niet wat je mist! :+

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 00:05

Oh, wat een heerlijk topic! :D

Deze is niet van mij, maar van een vriendin, maar ik speel wel een hoofdrol. :P

Er was een jongen die mij leuk vond, maar ik vond hem niets (zal je altijd hebben :+). Vriendin vond hem er wel leuk uitzien op zijn Facebookfoto en nadat ik aan de jongen had uitgelegd wie ze was, voegden ze elkaar toe. Na een paar dagen non-stop via Facebook gepraat te hebben, besloot vriendin de jongen te vragen iets mee te gaan drinken.
Dat wilde hij wel. :j

Helemaal top natuurlijk, dus spraken ze af in een sfeervolle, oude binnenstad. Ze hebben daar een halfuurtje heel gezellig gezeten, gepraat over koetjes en kalfjes, en vriendin was dolgelukkig.
Kan niet meer foutgaan. Toch?
Gezien de titel van dit topic zullen jullie het vast kunnen raden... Na die dertig minuten ging het fout. En hoe.
De jongen zette zijn glas neer, pakte een nacho en tijdens (!) het kauwen vroeg hij argeloos: "Hoe laat komt Littera eigenlijk?"
_-:( _-:( _-:(
"Oh, die komt niet hoor," zei vriendin, die zich ondertussen afvroeg wat hij niet had begrepen aan zullen wij samen wat gaan drinken?.
"Waarom niet?"
Omdat dit een date is, sukkel! _-:(
Dat zei ze uiteraard niet hardop. Ze legde heel kalm uit dat het haar bedoeling was om samen met hem iets te gaan drinken, dat ik daar niets mee te maken had en dat ze mijn naam niet meer wenste te horen. :o
Deze ontzettend intelligente jongen dacht even na. Vervolgens kwam hij met de volgende geestverruimende conclusie: "Dus ik moet het maar met jou doen?"
Vriendin haalde diep adem (dat was nodig om te voorkomen dat er stoom uit haar neusgaten liep) en keek rond op het terras. "Kan je tot tien tellen?" vroeg ze, schijnbaar vanuit het niets.
"Jawel," antwoordde de jongen, die geen idee had waar ze op doelde.
"Kan je dat ook met je ogen dicht?"
Hij knikte.
"Doe eens."
Zodra hij begon, dronk ze haar cola in één teug leeg, pakte haar tas en liep op haar gemak het terras af. _/-\o_

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 00:13

Littera schreef:
Oh, wat een heerlijk topic! :D

Deze is niet van mij, maar van een vriendin, maar ik speel wel een hoofdrol. :P

Er was een jongen die mij leuk vond, maar ik vond hem niets (zal je altijd hebben :+). Vriendin vond hem er wel leuk uitzien op zijn Facebookfoto en nadat ik aan de jongen had uitgelegd wie ze was, voegden ze elkaar toe. Na een paar dagen non-stop via Facebook gepraat te hebben, besloot vriendin de jongen te vragen iets mee te gaan drinken.
Dat wilde hij wel. :j

Helemaal top natuurlijk, dus spraken ze af in een sfeervolle, oude binnenstad. Ze hebben daar een halfuurtje heel gezellig gezeten, gepraat over koetjes en kalfjes, en vriendin was dolgelukkig.
Kan niet meer foutgaan. Toch?
Gezien de titel van dit topic zullen jullie het vast kunnen raden... Na die dertig minuten ging het fout. En hoe.
De jongen zette zijn glas neer, pakte een nacho en tijdens (!) het kauwen vroeg hij argeloos: "Hoe laat komt Littera eigenlijk?"
_-:( _-:( _-:(
"Oh, die komt niet hoor," zei vriendin, die zich ondertussen afvroeg wat hij niet had begrepen aan zullen wij samen wat gaan drinken?.
"Waarom niet?"
Omdat dit een date is, sukkel! _-:(
Dat zei ze uiteraard niet hardop. Ze legde heel kalm uit dat het haar bedoeling was om samen met hem iets te gaan drinken, dat ik daar niets mee te maken had en dat ze mijn naam niet meer wenste te horen. :o
Deze ontzettend intelligente jongen dacht even na. Vervolgens kwam hij met de volgende geestverruimende conclusie: "Dus ik moet het maar met jou doen?"
Vriendin haalde diep adem (dat was nodig om te voorkomen dat er stoom uit haar neusgaten liep) en keek rond op het terras. "Kan je tot tien tellen?" vroeg ze, schijnbaar vanuit het niets.
Hij knikte.
"Doe eens."
Zodra hij begon, dronk ze haar cola in één teug leeg, pakte haar tas en liep op haar gemak het terras af. _/-\o_

Dat laatste is briljant _/-\o_ _/-\o_ , verder natuurlijk geen slimme nee :(:)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 00:19

_O-

Ik vind het heel sneu voor je vriendin, maar hij is wel echt hilarisch. :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 07:11

Konstantine schreef:
Oei, Hilde, wat een vage kerel _O-
Het is echt mijn nachtmerrie dat ik per ongeluk zo eentje tref op zo'n datingsite. :')

Ik ben ook direct gestopt met daten :=

En naar de sauna op de eerste date :oo Nog niet op badpakkendag, laat staan op niet badpakkendag :+

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 08:38

Just_Sannee schreef:
Hmm, ik ook niet zo heel veel gekke dates. Alleen 1tje die een heel verhaal verzon over dat hij een eigen springstal had gehad en paarden op internationaal niveau uit had gebracht enz.
Alleen maar om indruk te maken op mij, en hij wist niet eens wat een oxer was :(:)

Ohja, nog een aanvulling op deze _O-
Hij kwam een klasgenootje tegen, en ze begroette hem heel vrolijk, gewoon leuk meisje.. Vraagt ze aan hem of ik zijn vriendin was. Zegt ie; 'Nog niet helemaal, maar dat zal zeer waarschijnlijk wel zo worden!'

Ik had hem vóór de date maar zo'n 5 minuten gezien op een beurs, en we zaten serieus nog niet eens een uur op het terras _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 08:47

Ik vond de eerste paar dates met mijn vriend verschrikkelijk. Ook al kon hij er niks aan doen. Maar had toen gewoon niks met jongens en vond het kwaadaardige wezens. Uiteindelijk dus wel goed gekomen, aangezien we straks 3 jaar hebben.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 09:11

Hahaha, wat een verhalen weer. _O_
Maar waarom ga je in vredesnaam bij een eerste date naar de sauna? :?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:12

Ja dat snap ik ook niet zo goed :')
Je weet toch dat een sauna naakt is...
En waarschijnlijk werd je door iedereen aangekeken omdat je als enige met een handdoek om zat ;)

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:14

Littera geniaal :')

Mijn meest vreselijke...
Ik had het vantevoren al 2 maanden gehad met hem,
maar we waren nog jong en zagen het niet meer zitten,
en ik als jong meisje was nogal dom en blind :+

Maar, 2 maanden later wilde hij het wel weer eens proberen,
en dan gewoon rustig afspreken.

ik zou op hem wachten bij het bankje bij het veerpont,
ineens EEEUUHJJ achter me, hart in mijn keel,
ja, een date met 3 andere jongens erbij, zeer professioneel :+
ergste was nog, ze gingen fijn fietsen jatten waar ik bij was :\

heb hem nooit meer gezien..

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:38

Ik had een keer een tweede date met een jongen, we gingen zwemmen.. Ik heb opzich niets tegen haar, maar hij was echt waaaaaayy too hairy :=

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 11:52

Littera schreef:
"Kan je tot tien tellen?" vroeg ze, schijnbaar vanuit het niets.
Hij knikte.
"Doe eens."

_O- Dit ga ik onthouden, kan nog wel eens van pas komen B-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 11:53

Van een vriendin van mij;

Ze had contact met een jongen en na een tijdje maar eens bij haar thuis afgesproken, zou ze voor hem koken. Ze had spareribs en nog wat dingen.
Zitten ze te eten, veegt hij zijn vette spareribs handen steeds aan zn kleren af!
Dat was dus al gauw 1 en al vetvlek.
Vervolgens waren ze klaar met eten. Dus meneer laat alles voor wat het is, en ploft met zn biertje op de bank terwijk zij de tafel afruimt.
EN VALT VERVOLGENS NA 3 MIN IN SLAAP!!!!
Als of dat niet erg genoeg was, hij had zn bier dus nog in zijn hand, die in zn slaap over hem heen viel dus hij was kletsnat doorweekt. Maar wakker worden ho maar!

En toen zouden wij savonds nog even kkmen en hij was er nog. En zij had en foto gemaakt toen hij kletsnat lag te pitten en naar mij gestuurd.
Hebben hem er wel ff mee gepest hihi.
Maargoed is ook niks geworden tussen hun. :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 11:58

Oh, die is ook erg... Hopelijk had ze geen stoffen bankstel. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:05

Nee van leer maar die was niet nat in tegenstelling tot hemzelf := wat ik nog vergeten was is dat hij beste vrienden was mt zn ex, opzich niet erg alleen belde zij hem steeds tijdens de date en dan liep ie ook ff de gang op.
Hij zei wel eerlijk dat t zn ex was en dat ze alleen vrienden waren... maarja elkaar lieffie noemen is dan al vreemd, maar dat belgedrag helemaal...

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 12:10

wow.. soms schaam ik me ervoor een man te zijn als ik zo'n dingen lees...
maar wat een hilarische verhalen komen er toch voorbij!!