contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:00

Ayasha schreef:
Lianne86 schreef:
Sociale contacten is niet meteen vreemdgaan, flirten is leuk voor je ego... Ik ben er makkelijker in denk ik :')

Zou er geen moeite mee hebben... (Maarja... ik ben weer extreem de andere kant op :') dat weet ik van mezelf... dus ik moet eigenlijk niets zeggen) snap dat je het niet relax vind.. maar zie er zelf nooit kwaad in...

Ik kan ook beter met mannen opschieten dan met vrouwen... Dus mjah :)

Ik ook, maar alsnog doet hij het stiekem. Dat zou mij meer dwars zitten dan dat ie contact heeft met andere vrouwen. :)

Dat stiekum kan ik nog wel begrijpen, je partner hiermee kwetsen lijkt me heel moeilijk als je zo'n behoefte hebt aan dat flirten en die contacten.

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:01

Sterkte er mee!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:02

Dat stiekeme, dat zou voor mij ook reden zijn om woest te worden -:(- , als het voor de grap was had hij me van te voren in moeten lichten. Dat je het nu van een vriendin hoort zou ik ook vernederend vinden, en heel respectloos van zijn kant naar jou toe.
Toch zou ik wel benieuwd zijn naar zijn verklaring maar ondertussen zou ik zeer achterdochtig blijven..en dat is kiling in een relatie.
Laat hem maar even lekker zweten..

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:02

Mijn ex bleek zich al langer aan te prijzen op zogenaamde s*xsites
Toen ik erachter kwam had hij het al uitgemaakt, maar de grond zakte wel onder mijn voeten wetende dat sit al meer dan 4,5 jaar gaande was :oo Hij sprak af via de mail en weet ik niet wat allemaal :x
Ik vond kort daarop allemaal briefjes met vrouwennamen en telefoonnummers die verscheurd waren in zijn nachtkasje....

Kort daarop toen het uitwas heb ik mijzelf op Badoo aangemeld, en ja met heel wat trieste figuren gechat, maar wel mijn lover gevonden :+: En papa van mijn twee kinderen.
Toen we gedate hadden nav een chatgesprek van 2 weken hebben we beiden ons account gedeleted.

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:03

nelis schreef:
Bedankt in iedergeval voor jullie " luisterend " oor.

Ik hoop voor je dat hij met een goede verklaring komt, alleen betwijfel ik het na die uitspraak van hem.
Ik wens je veel sterkte verder Nelis.
En laat je niet gek praten.

Lianne86

Re: contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:06

Het is net hoe je het ziet... Mijn vrienden ik zijn er heel makkelijk in... (Nouja... hij zegt altijd dat ie niet terug flirt, maar hij vindt het wel geweldig om aandacht te krijgen :')) Ik kan er alleen maar om lachen...

Stiekem tjah... Is dit "vertellenswaardig"? Als ik in mijn pauze sta te praten met een leuke gast, dan zeg ik toch ook niet "ow vriendje, ik stond toch..." zit niets achter :')

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:08

Tabaluga12 schreef:
inochiyo schreef:
heb mn post ge-edit en het erbij gezet. gewoon met mannen en vrouwen
Ik heb er uiteindelijk 1 vriendschap aan overgehouden.
Of het kan als je een partner hebt, hohja, als je het aangeeft op de site dat je samen bent met iemand en je hebt verder geen bijbedoelingen zie ik niet in waarom het niet zou kunnen.

Maar goed als enige vent hier, wat vind jij dan van het verhaal van ts? Hoe denk jij er over?

ik vind het een beetje vreemd, want het komt toch van zijn kant om samen te wonen, ondanks dat hij op die site zit, dan zou je toch denken dat hij echt wel serieus is met haar. Maar aan de andere kant zegt hij ook dit:
Citaat:
en oh ja... zat ik soms zelf op die site dan , omdat ik hem gevonden had.....
Dit lijkt dat weer erg duidelijk dat hij het voor haar verborgen wou houden.
Ik ben dus erg benieuwt wat hij als reden zal geven waarom hij op die site als single stond en er uberhaupt op zat.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 12:09

Lianne86 schreef:
Het is net hoe je het ziet... Mijn vrienden ik zijn er heel makkelijk in... (Nouja... hij zegt altijd dat ie niet terug flirt, maar hij vindt het wel geweldig om aandacht te krijgen :')) Ik kan er alleen maar om lachen...

Stiekem tjah... Is dit "vertellenswaardig"? Als ik in mijn pauze sta te praten met een leuke gast, dan zeg ik toch ook niet "ow vriendje, ik stond toch..." zit niets achter :')

Nee maar jij zal die gast wel laten merken dat je bezet bent..
en je niet profileren als Single neem ik aan?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 12:10

inochiyo schreef:
ik vind het een beetje vreemd, want het komt toch van zijn kant om samen te wonen, ondanks dat hij op die site zit, dan zou je toch denken dat hij echt wel serieus is met haar. Maar aan de andere kant zegt hij ook dit:
Citaat:
en oh ja... zat ik soms zelf op die site dan , omdat ik hem gevonden had.....
Dit lijkt dat weer erg duidelijk dat hij het voor haar verborgen wou houden.
Ik ben dus erg benieuwt wat hij als reden zal geven waarom hij op die site als single stond en er uberhaupt op zat.

Misschien kan ik jullie morgen meer vertellen, want hij wil uitleg geven vanavond.

Ik weet alleen niet of ik daar op zit te wachte.. imo zijn er geen excuses voor.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:10

Lianne86 schreef:

Het is wel fijn dat je weet hoe de ander er in staat. En als dit te ver uit elkaar ligt gaat een relatie niet zo werken denk ik.

Misschien houdt de vriend van ts gewoon van die aandacht en flirten en meer niet. Niks mis mee als ts dat geen probleem vind. Een fout wil ik het niet noemen als hij contact heeft met meerdere dames.

Lianne86

Re: contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:15

Ok, als ie in zijn profiel single heeft staan dan is het wel fout... staat er niets over een relatie dan had ie gewoon geen zin om z'n profiel in te vullen :')

(Ja, sorry... ik ben er echt te makkelijk in...)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:16

Meid, je bent 33, wil je echt een serieuze relatie van 2 jaar hierom beeindigen? Ik kan me goed voorstellen dat het poedersuiker voelt, het is van hem natuurlijk allesbehalve netjes. Maar ik denk dat als je dit kan uitpraten en je het vertrouwen weer kan opbouwen dit niet meteen het einde van je relatie hoeft te betekenen

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:16

Lianne86 schreef:
Ok, als ie in zijn profiel single heeft staan dan is het wel fout... staat er niets over een relatie dan had ie gewoon geen zin om z'n profiel in te vullen :')

(Ja, sorry... ik ben er echt te makkelijk in...)

Hoezo TE makkelijk? Als jij en je vriend het prima vinden is het goed toch.

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:17

Toch zou ik zijn verhaal wel willen horen. Maar dan kijk ik naar als dit in mijn situatie zou voorvallen. Wat ik niet verwacht, maar inderdaad, zeg nooit nooit.

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:19

Als ik een opmerking heb gekregen of er loopt er 1 te flirten. Dan xit ik dit gewoon tijdens het avondeten te vertellen hoor :))
Ik kan wel doen alsof ik nooit geen aandacht krijg, maar hijbweet dat het niet zo is.. eerlijkheid duurt het langst..

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 12:22

Liselot schreef:
Meid, je bent 33, wil je echt een serieuze relatie van 2 jaar hierom beeindigen? Ik kan me goed voorstellen dat het poedersuiker voelt, het is van hem natuurlijk allesbehalve netjes. Maar ik denk dat als je dit kan uitpraten en je het vertrouwen weer kan opbouwen dit niet meteen het einde van je relatie hoeft te betekenen

Ik snap even het " je bent 33" verhaal niet :+
Dit heeft ook met respect en vertrouwen te maken.. voor mij essentiele onderdelen van een relatie.. of je nou 20 bent of 65.

Mchll__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:22

Liselot schreef:

Of je nou 22 28 of 33 bent volgensmij moet dit niets uit maken, als TS zich er niet goed bij voelt is het aan haar te beslissen wat te doen?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:23

nelis schreef:
Liselot schreef:

Ik snap even het " je bent 33" verhaal niet :+
Dit heeft ook met respect en vertrouwen te maken.. voor mij essentiele onderdelen van een relatie.. of je nou 20 bent of 65.

Precies :j

Iemand die dit soort dingen flikt kan ook gewoon niet bij je passen. Persoonlijk zou ik zo iemand nooit meer kunnen vertrouwen en imo zijn die ook gewoon niet te vertrouwen. Types die hun partner gewoon kunnen bedriegen. Ik vind het getuigen van geen zelfrespect als je dat maar accepteert.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:24

Jouw onderschrift nelis. toch wel toepasselijk nu, of juist niet.

Eerst zijn verhaal maar is horen. Mocht het allemaal op een grap berusten dan had ie jou dit moeten laten weten..
Laat het even bezinken en hopelijk kan je weer met hem verder, mits hij eerlijkis natuurlijk..

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:26

leeftijd heeft er volgens mij ook niets met te maken. Mocht ik mijn vriendin op een dergerlijke site 'vinden' en ze heeft er geen goed verhaal voor dan zou het ook einde verhaal betekenen. Heeft ze er wel een goed verhaal voor dan zou er nog steeds een wantrouwen bestaan.. maar dat is persoonsgebonden en niet leeftijd volgens mij..

Liselot

Als je 33 bent ben je niet meer zo impulsief als een bijvoorbeeld 16 jarige. Van een 16 jarige kan ik verwachten dat ze direct zegt "het is over en uit" maar van iemand met de levenservaring van iemand van 33 verwacht ik eigenlijk dat er als volwassenen over gepraat kan worden en dat je daarna je beslissingen gaat maken.
Natuurlijk heeft het met respect en vertrouwen te maken, zoals ik al zei vind ik het ook echt geen nette actie van hem. Maar ik zou het, mits het uitgepraat kan worden, nog wel een kans geven als de rest van je relatie gewoon goed is
Laatst bijgewerkt door Liselot op 01-10-13 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Seven

Liselot schreef:

Dat is voor iedereen anders toch dit zou voor mij einde verhaal betekenen vertrouwen is het belangrijkste in mijn relaties heb ik dat verloren is het einde verhaal. Ga ik wel door kan maak ik me zelf alleen maar gek door de beschadigde vertrouwens. Dan kies k liever voor me zelf :j kan me heel goed voorstellen dat ts zich ook zo voelt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:29

IMJ schreef:

Eerst zijn verhaal maar is horen. Mocht het allemaal op een grap berusten dan had ie jou dit moeten laten weten..
Laat het even bezinken en hopelijk kan je weer met hem verder, mits hij eerlijkis natuurlijk..

Mar je wéét niet of hij eerlijk is en je weet niet of de uitleg ook waarheid is. Jammer genoeg kan je niet in iemands hoofd kijken wat dat betreft.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 12:30

Liselot schreef:
Als je 33 bent ben je niet meer zo impulsief als een bijvoorbeeld 16 jarige. Van een 16 jarige kan ik verwachten dat ze direct zegt "het is over en uit" maar van iemand met de levenservaring van iemand van 33 verwacht ik eigenlijk dat er als volwassenen over gepraat kan worden en dat je daarna je beslissingen gaat maken.
Natuurlijk heeft het met respect en vertrouwen te maken, zoals ik al zei vind ik het ook echt geen nette actie van hem. Maar ik zou het, mits het uitgepraat kan worden, nog wel een kans geven als de rest van je relatie gewoon goed is

Ik ken mezelf, heb al een keer eerder een "echte" vreemdganger getroffen.. dus dit hakt er flink in.. vertrouwen komt dan niet meer terug.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 12:31

IMJ schreef:

vrij cru ja...
maar die stond er meer omdat ik het een grappige qoute vond